Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@15:04:43 GMT

۲۲۰ کیلوگرم تریاک در یزد کشف شد

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۲۴۷۱۵

۲۲۰ کیلوگرم تریاک در یزد کشف شد

به گزارش شامگاه یکشنبه پایگاه خبری پلیس، سرتیپ عباسعلی بهدانی‌فرد، افزود: در این ارتباط یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مقام قضایی شد.

وی ادامه داد: متهم  قصد انتقال مواد یادشده را از استان‌های شرقی و جنوبی کشور و از مسیر استان یزد به مازندران داشت که شناسایی و دستگیر شد.

وی پیشتر در بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا)  مرکز این استان  اعلام کرد که یزد با کشف ۵۱ تن مواد مخدر سال گذشته در میان ۳۱ استان ایران در رده هفتم کشوری قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهدانی فرد یادآور شد: در این رابطه یک هزار و ۴۰۰ نفر خرده فروش مواد مخدر دستگیر و ۱۷ باند توزیع  مواد افیونی نیز متلاشی شد که از این باندها ۶ قبضه اسلحه کشف و  ۳۰۳ دستگاه خودرو توقیف و در سه ماهه اول امسال نیز ۱۹ تن مواد مخدر کشف شد که با ۴۷ درصد افزایش در مقایسه با سال ۹۹ رتبه پنجم کشور را در این زمینه کسب کرد.

وی اظهار کرد : همچنین سال ۹۹ حدود  ۱۴۰ میلیارد تومان کالای قاچاق در استان کشف شد که در سه ماه نخست امسال نیز با افزایش  ۴۰ درصد کشفیات  پنج میلیارد و  ۴۰۰ میلیون تومان کالای قاچاق کشف و ضبط شد.

جاده‌های یزد نقش مؤثری در برقراری ارتباط استان‌های جنوبی و شرقی ایران به مرکز کشور دارد و با توجه به موقعیت آن در مسیر کریدور شمال - جنوب و شرق و غرب و بالعکس در برخی مواقع راه‌های این استان برای انتقال کالاهای قاچاق و موادمخدر و نیز قاچاق انسان مورد سوء استفاده قرار می‌گیرد.

روزانه حدود ۴۰۰ هزار دستگاه انواع خودرو سبک و سنگین در جاده‌های استان یزد در کریدورهای یادشده تردد می‌کنند.

برچسب‌ها آسیب های اجتماعی مواد مخدر یزد مازندران کالای قاچاق انتظامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آسیب های اجتماعی مواد مخدر یزد آسیب های اجتماعی مواد مخدر یزد مازندران کالای قاچاق انتظامی مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۴۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۵۱۲ کیلوگرم مواد مخدر در"سراوان"

 سردار دوستعلی جلیلیان ظهار داشت: تیم‌های عملیات ویژه پلیس مواد مخدر استان و سراوان با اشراف اطلاعاتی، از دپوی مواد افیونی توسط قاچاقچیان به قصد انتقال به مرکز کشور در یکی از محلات شهرستان سراوان مطلع و پس از شناسایی محل اختفاء مواد مخدر موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

 این مقام ارشد انتظامی افزود: سوداگران مرگ که خود را در محاصره پلیس دیدند، با حضور مقتدرانه و منسجم تکاوران پلیس عرصه را برخود تنگ دیده و با رها کردن محموله مواد مخدر متواری شدند.

 فرمانده انتظامی استان خاطرنشان کرد: در بازرسی از محل دپوی مواد افیونی در مجموع ۴۸۰ کیلوگرم تریاک و ۳۲ کیلو گرم حشیش کشف و ضبط و اقدامات پلیسی جهت دستگیری قاچاقچیان به صورت ویژه در دستور کار قرار دارد

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • کشف ۵۸۰ تن مواد مخدر در سال ۱۴۰۲/ تریاک همچنان پیشتاز
  • کشف ۲ کیلوگرم مواد مخدر شیشه در فهرج
  • کشف و ضبط ۷۷ کیلوگرم مواد مخدر در راه‌های مواصلاتی استان همدان
  • کشف بیش از ۴۲۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر در غرب تهران در یک ماه گذشته
  • کشف ۸ کیلوگرم تریاک در ابهر
  • کشف ۳۹ کیلو تریاک از منزل یک قاچاقچی در فردوسیه شهریار
  • کشف ۱۷ کیلوگرم تریاک از مخفیگاه قاچاقچی سابقه‌دار
  • زمین گیر شدن سوداگران مرگ با ۲۶۰ کیلو تریاک
  • کشف ۵۱۲ کیلوگرم مواد مخدر در سراوان
  • کشف ۵۱۲ کیلوگرم مواد مخدر در"سراوان"