Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش عصر یکشنبه استانداری خراسان رضوی، محمدصادق معتمدیان در نشست با کانون انجمن‌های کارفرمایی صنایع استان که در محل دفتر استاندار برگزار شد افزود: این استان یکی از استان‌هایی است که در حوزه تشکل‌های اقتصادی و انجمن‌های صنفی خوش درخشیده و سرآمد به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: جلسات فراوانی با انجمن‌های گوناگون طی ماه‌های گذشته داشتیم که نشان از فعال و پویا بودن این واحدهاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار خراسان رضوی با بیان این که بیش از پنج هزار واحد صنعتی در خراسان رضوی وجود دارد افزود: قطع به یقین این تعاملات و برگزاری جلسات این چنینی میان بخش خصوصی و دولتی به منظور شناسایی ظرفیت‌ها امری تاثیرگذار است که باعث می‌شود بسیاری از موضوعات با تحقق فهم مشترک برطرف شود.

معتمدیان گفت: در چهارچوبی که تحت عنوان  ستاد راهبردی تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها مشخص شده است ترکیبی از قوای سه گانه، سیستم قضایی، سیستم امنیتی، نیروهای مسلح و مدیران اقتصادی استان حضور دارند که به فراخور موضوعات گوناگون، اولویت‌های استان جمع آوری و برای برطرف سازی موانع این اولویت‌ها در این قالب تصمیم گیری می‌شود.

کانون انجمن‌های کارفرمایی صنایع استان متشکل از ۲۳ انجمن در حوزه‌های مختلف است و هرکدام از این انجمن‌ها حدود ۴۰۰ کارخانه استان را شامل می‌شود.

برچسب‌ها کارفرما مشهد وزارت صنعت معدن و تجارت استانداری خراسان رضوی محمدصادق معتمدیان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کارفرما مشهد وزارت صنعت معدن و تجارت کارفرما مشهد وزارت صنعت معدن و تجارت استانداری خراسان رضوی محمدصادق معتمدیان خراسان رضوی انجمن ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۴۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم و تشکل‌های اجتماعی از «طرح نور» حمایت و پشتیبانی کرده‌اند

به گزارش خبرگزاری مهر، یعقوبعلی نظری صبح چهارشنبه در حاشیه نشست قرارگاه عفاف و حجاب استان که در محل دفتر استاندار برگزار شد، با بیان اینکه در مباحث اخلاقی مردم متدین ما توقع دارند که «حاکمیت» امنیت را برقرار کند، گفت: فراجا براساس این درخواست «طرح نور» را طراحی کرده است و در خراسان رضوی مردم و تشکل‌های اجتماعی از این طرح حمایت و پشتیبانی کرده‌اند.

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: مردم عزیز ما به امنیت در حوزه‌های مختلف اعم از عمومی، اقتصادی، فرهنگی و غیره نیاز دارند.

وی با بیان اینکه این احساس امنیت برای مردم باید در جامعه ما وجود داشته باشد، افزود: در مباحث اخلاقی مردم متدین ما توقع دارند که حاکمیت، امنیت را برقرار کند.

نظری تاکید کرد: فراجا برای این درخواست و ایجاد امنیت، «طرح نور» را طراحی کرده است که از ۲۵ فروردین ماه امسال در دستور کار قرار گرفته است.

استاندار خراسان رضوی تصریح کرد: ما به عنوان مجاوران بارگاه منور رضوی وظیفه داریم که به طور خاص این فضای مناسب دینی و اخلاقی را حفظ کنیم و امیدواریم این توفیق توسط فراجا و با پشتیبانی مردم و تشکل‌های مردمی فراهم شود.

وی ابراز کرد: استان خراسان رضوی و مشهد مقدس وضعیت و موقعیت مناسبی دارد و ضرورت حفظ این شرایط و جلوگیری از بروز هرگونه ناهنجاری مورد توجه قرار دارد.

نظری خاطرنشان کرد: علمای گرانقدر، نخبگان عزیز، تشکل‌های مردمی و همه عزیزانی که دلسوز بودند و بخش‌های حاکمیتی را همراهی می‌کردند، در این مقطع هم ان‌شاءالله با مشارکت آنان انجام وظیفه عمومی و مشترک خواهیم داشت.

کد خبر 6087501

دیگر خبرها

  • انتصاب اعضای کارگروه همایش «حکیم طوس»
  • مردم و تشکل‌های اجتماعی از «طرح نور» حمایت و پشتیبانی کرده‌اند
  • تاکید معاون استاندار خراسان رضوی بر راه اندازی مرکز ملی داده‌های زیارت
  • کشور‌های همسایه خراسان رضوی فرصتی برای رونق صادرات هستند
  • تهیه پیش نویس سند عملیاتی تحقق شعار سال در خراسان شمالی
  • خدمت‌رسانی گردان نانوایان خانوک کرمان با همراهی گروه‌های خادم یاران از ۸ استان کشور در دهه کرامت
  • الزامات و برنامه زمانبندی تشکیل مرکز ملی داده‌های زیارت بررسی شد
  • تغییر فرمانداران در جهت پیشبرد و تحقق شعار سال
  • پیام استاندار خراسان رضوی به مناسبت روز معمار
  • ضرورت اهتمام به اقتصاد فضای مجازی در خراسان رضوی