Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حمیدی عصر یکشنبه در بازرسی سرزده از نانوایی‌ها در سطح شهر گرگان اظهارکرد: کیفیت پخت نان، رعایت پروتکل‌های بهداشتی و ساعات کار در اولویت قرار دارد و اگر خبازی موارد مذکور را رعایت نکند سهمیه آرد مصرفی تعدیل خواهد شد.

فرماندار گرگان افزود: کیفیت پخت و وزن چانه ها در بعضی از نانوایی‌ها رضایت بخش نیست و در همین راستا نظارت و کنترل در شهرستان تشدید و با متخلفان برخورد می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: نانوایی ها موظف هستند براساس ساعات پخت نان که از طرف اتحادیه نانوایان به آن‌ها اعلام شده نسبت به پخت نان اقدام کنند همچنین باید در تمام طول ساعات پخت به مردم نان ارائه دهند در غیر اینصورت مرتکب تخلف شده اند.

حمیدی ادامه داد: باید با آرد اختصاص یافته به هر نانوایی نان پخت شود و با متخلفان عرضه خارج از شبکه برخورد جدی خواهد شد.

طبق گفته فرماندار گرگان شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف خبازان آن را به فرمانداری گزارش دهند.

کد خبر 5265623

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان فرمانداری گرگان محمد حمیدی ویروس کرونا عید سعید قربان کرمانشاه آمار کرونا واکسن کرونا بوشهر عکس استانها خطبه های نماز جمعه گرگان اردبیل نماز عید قربان ایلام شیوع کرونا عید غدیر خم نانوایی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۴۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد قاطع با پیمانکاران متخلف

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مدیرکل هماهنگی، نظارت و کنترل امور مناطق شهرداری تهران با حضور در شهرداری منطقه ۵ تهران به منظور بررسی طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در این منطقه گفت: پیگیری قانونی درباره خودرو‌ها و مراکز جمع آوری و نگهداشت غیرمجاز زباله و پسماند انجام می‌شود.

سید محمد فیاض افزود:با متخلفانی که در اجرای طرح ساماندهی و جمع آوری زباله گرد‌ها همکاری نکرده و کارشکنی می‌کنند از طریق ضابطان قضایی یگان حفاظت شهرداری برخورد قانونی می‌شود.

در ادامه رییس مرکز رصد و پایش آسیب‌های اجتماعی کلانشهر تهران نیز گفت:با پیگیری‌های انجام شده مقرر شد تا معتادان متجاهر در مراکز بیش از شش ماه نگه داری شوند.

عبدالمجید رحمانی گفت: این افراد پس از ترک اعتیاد با ارایه خدمات آموزشی به جریان اشتغال اضافه شده و تحت نظارت مستمر خواهند بود.

وی ادامه داد: در موضوع کودکان کار و خیابان، اخلاق، مهربانی در کنار قاطعیت مدنظر است و باید از طریق مراکز غربالگری، کودکان مورد نظر به بهزیستی تحویل داده شده تا تحت حمایت یک سازمان تخصصی قرار گیرند.

شهردار منطقه ۵ نیز با اشاره به اهمیت مدیریت، ساماندهی و برخورد قاطع در مقوله ساماندهی اجتماعی و پسماند گفت: باید با داشتن روحیه جمعی و با رویکرد تشویقی موضوع پسماند بین شهرداری و شهروندان مطرح و از همه ظرفیت‌ها بهره برداری کرد.

داوود گودرزی افزود: با توجه به وجود مجموعه‌های تجاری و اداری گسترده در منطقه ۵ تهران می‌بایست با انعقاد تفاهم نامه‌های همکاری در حوزه پسماند، اقدامات جدی صورت پذیرد.

دیگر خبرها

  • هوای کرمانشاه تحت تاثیر امواجی ناپایدار
  • برخورد قاطع دستگاه قضایی با متخلفان حوزه منابع طبیعی و محیط زیست
  • برخورد بازدارنده دستگاه قضایی با متخلفان حوزه منابع طبیعی و محیط زیست
  • اضافه کردن کرایه تاکسی‌فعلا تخلف است ؛ متخلفان را معرفی کنید !
  • برخورد قاطع با پیمانکاران متخلف
  • باید با گران فروشی در داروخانه‌ها برخورد جدی صورت بگیرد
  • نظارت بر نانوایی‌های شفت تشدید شود
  • اجرای طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی به همت دامپزشکی شهرستان اشکذر
  • تشدید نظارت بر تالاب‌های چهارمحال و بختیاری
  • بازدید بیش از شش هزار مورد از مراکز عرضه فرآورده های دامی