Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-24@13:24:56 GMT

چه گلی نزد بهترین گلزن پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۲۵۱۳۰

چه گلی نزد بهترین گلزن پرسپولیس

خبرورزشی –

دردقیقه ۳۶ بازی پرسپولیس و تراکتور، آل کثیر پاس خوبی را به نور اللهی رساند اما ضربه نه چندان خوب او با فاصله بسیار کمی از کنار تیرک دروازه تراکتور به اوت رفت و احسان پهلوان هم به توپ نرسید.

 این صحنه بدون شک مهم ترین و خطرناک‌ترین موقعیت گل پرسپولیس در نیمه اول بود که می‌توانست باعث ثبت اولین گل مسابقه حساس پرسپولیس و تراکتور شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوراللهی با اینکه در پست هافبک دفاعی بازی می‌کند امسال بهترین گلزن پرسپولیس است اما حداقل در این صحنه گلزن نشان نداد و نتوانست بهترین فرصت تیمش را تبدیل به گل کند نوراللهی سابقه بازی در تراکتور را هم دارد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس احمد نوراللهی پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۵۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکات مهم اوسمار درباره جدایی مهاجم گلزن

به گزارش "ورزش سه"، شهاب زاهدی که در نیم فصل اول در جمع سرخپوشان حضور داشت، در نقل و انتقالات زمستانی پرسپولیس را به مقصد آویسپا فوکوئوکای ژاپن ترک کرد. زاهدی در مدت کوتاه حضور خود در تیم جدیدش، درخشش قابل توجهی داشته و توجه هواداران فوتبال ژاپن را به خود جلب کرده است.

زاهدی در شرایطی در نیم فصل پرسپولیس را ترک کرد که با سرخپوشان قرارداد داشت و جدایی او منوط به موافقت اوسمار ویه‌را بود و در نهایت سرمربی برزیلی پرسپولیس با این جدایی موافقت کرد او راهی ژاپن شود.

اوسمار در گفتگوی شب گذشته خود با فوتبال برتر درباره درخشش زاهدی در ژاپن گفت: شهاب بازیکن خیلی خوبی است و خیلی حرفه‌ای از خودش مراقبت می‌کند و به خودش می‌رسد. او شرایط بدنی خیلی خوبی دارد و خیلی خوشحالم که می‌بینم اتفاقات خوبی در ژاپن برایش می‌افتد.

او درباره جدایی او از پرسپولیس گفت: برای ما تصمیم خیلی سختی بود که بگذارم شهاب در آن برهه زمانی برود. بیشتر خواسته خودش بود تا خواسته ما. به نظرم بازیکن باید بخواهد در یک تیم بازی کند تا بتواند صددرصد خودش را بگذارد.

اوسمار تاکید کرد: وقتی بازیکن می‌خواهد از تیم جدا شود، ما باید بااحتیاط برخورد کنیم که چطور این کار را انجام بدهیم. بازیکن برای اینکه صد خودش را بگذارد، باید دلش بخواهد در تیم بماند.

دیگر خبرها

  • تراکتور برای دومین بار، پرسپولیس را صدرنشین لیگ برتر می‌کند؟
  • با یک شرط مهم: این بهترین تصمیمِ یحیی است!
  • بازی پرسپولیس و سپاهان جذاب است/کار استقلال برابر تراکتور سخت است
  • هم از استقلال امتیاز می گیریم هم از پرسپولیس | خط و نشان برای سرخابی ها
  • بیگی: در قائمشهر از استقلال و پرسپولیس امتیاز می‌گیریم
  • بهترین رکورد سرمربیگری اوسمار در پرسپولیس
  • نکات مهم اوسمار درباره جدایی مهاجم گلزن
  • مهدوی: احتمال قهرمانی پرسپولیس بیشتر از استقلال است/ ضعف مدیریتی، سپاهان و تراکتور را  از کورس قهرمانی خارج کرد
  • گولسیانی و کنعانی، گلزن‌ترین زوج خط دفاعی لیگ برتر ایران
  • گلزن آلومینیوم تا ابد حسرت یک صحنه را می‌خورد!