Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-24@20:22:53 GMT

گزارش زنده| نساجی یک – استقلال ٢

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۲۵۲۵۳

گزارش زنده| نساجی یک – استقلال ٢

خبرگزاری میزان – تیم‌های فوتبال نساجی مازندران و استقلال از ساعت ۲۱:۱۵ در چارچوب هفته بیست‌ونهم لیگ‌برتر در ورزشگاه وطنی قائمشهر به مصاف هم رفتند.

 

گل اول نساجی مازندران به استقلال توسط کریم اسلامی در دقیقه ۱۷ کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

گل اول استقلال توسط وریا غفوری از روی نقطه پنالتی 

  کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

گل دوم استقلال توسط وریا غفوری 

 

 

 

ترکیب استقلال:

رشید مظاهری، سینا خادمپور، محمد دانشگر، محمد نادری، وریا غفوری، مهدی مهدی‌پور، سعید مهری، داریوش شجاعیان، متین کریم‌زاده، بابک مرادی و آرمان رمضانی 

ترکیب نساجی:

سعید جلالی راد، سعید غلامعلی بیگی، ایوب کلانتری، حسین زامهران، حامد شیری، کریم اسلامی، حسن نجفی، امیر مهدی جانملکی، محمود قائد رحمتی، اکبر صادقی، شاهین طاهرخانی

*دقایق حساس مسابقه:

نیمه اول:

دقیقه ۵: سانتر خوب وریا غفوری و ضربه سر مرادی اولین موقعیت استقلال بود اما جلالی راد توپ را مهار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دقیفه ۹: اولین موقعیت جدی نساجی کخ ضربه جان ملکی را رشید مظاهری جمع کرد. 

دقیقه ۱۷: کریم اسلامی دروازه استقلال را روی ارسال رحمتی باز کرد. 

دقیقه ۳۹‌: موقعیت خوب برای استقلال با خطای جان ملکی روی مرادی که در حال فرار به سمت محوطه جریمه بود. جان ملکی دقیقه ۳۹ با کارت زرد جریمه شد. 

دقیقه ۴۰: ضربه غفوری بعد از برخورد به دیواره دفاعی به کرنر رفت. 

دقیقه ۴۳: شوت شجاعیان از پشت محوطه جریمه به بیرون رفت. 

واکنش عالی از رشید مظاهری؛ شوت قائد رحمتی را دروازه بان استقلال دقیقه ۴۵ دفع کرد.

دقیقه ۲+۴۵:حرکت عالی استقلالی‌ها با محوریت وریا غفوری به خطای بازیکنان نساجی روی کریم زاده منجر شد. ضربه پر قدرت وریا بر خلاف جهت حرکت دروازه‌بان حریف تبدیل به گل اول شد. 

نیمه دوم: 

دقیقه ۵۱: شروع خوب استقلال در نیمه دوم با گل وریا غفوری کامل شد. غفوری با حضور به موقع پاس خوب کریم زاده را کامل کرد و ضربه او با پای چپ به گل دوم تبدیل شد. 

استقلال برای لحظاتی موقعیت گلزنی داشت اما دفاع پر تعداد بازیکنان نساجی، مانع از گلزنی شد و در ضد حمله، ضربه کلانتری دقیقه ۵۸ به بیرون رفت.

دقیقه ۶۸: ضربه کریم‌زاده با پای راست با اختلاف به بیرون رفت بیشتر بخوانید: تصویر پرسپولیس روی جام؛ گل‌محمدی مقابل تراکتور هت‌تریک می‌کند؟/ دربی مرگ و زندگی در اصفهان

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: نساجی استقلال لیگ برتر وریا غفوری کریم زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۵۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی رئال مادرید در ال‌کلاسیکو/ موقعیت بارسلونا به خطر افتاد

به گزارش خبرگزاری مهر، در هفته سی و دوم لالیگا اسپانیا تیم‌های فوتبال رئال مادرید و بارسلونا شامگاه یک شنبه از ساعت ۲۲:۳۰ در ورزشگاه «سانتیاگو برنابئو» به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با نتیجه ۳ بر ۲ به سود رئال مادرید به پایان رسید.

رئال مادرید پس از پیروزی ارزشمندی که در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر منچسترسیتی کسب کرده بود پای به این میدان گذاشت تا با فتح ال کلاسیکو برابر رقیب سنتی خود یک گام دیگر به کسب عنوان قهرمانی اسپانیا نزدیک شود.

در این دیدار بارسلونا شروع خطرناکی داشت و از همان ابتدا حملات خود را آغاز کرد و در ششمین دقیقه بازی در حالی که صاحب یک ضربه کرنر شده بود «رافینیا» ارسال بلندی روی دروزاه انجام داد و «آندرئاس کریستنسن» با یک ضربه سر دروازه رئال با باز کرد.

اما شاگردان کارلو آنچلوتی که تاب شکست خانگی برابر بارسلونا را نداشتند جلو کشیدند و «لوکاس واسکز» با یک حرکت انفرادی وارد محوطه جریمه شد که با خطای «پل کوبارسی» متوقف شد تا «وینیسیوس جونیور» از روی نقطه پنالتی دروازه «تراشتگن» را باز کند.

نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید و در نیمه دوم در دقیقه ۶۹ «فرمین لوپز» موفق شد برای بار دوم بارسلونا را پیش بیندازد.

اما خوشحالی شاگردان ژاوی چند دقیقه بیشتر طول نکشید و در دقیقه ۷۳ «لوکاس واسکز» یک بار دیگر بازی را به تساوی کشاند.

در حالی که در دقیقه ۹۰ به نظر می‌رسید که بازی با همین نتیجه به پایان برسد اما ارسال دیدنی «لوکاس واسکز» موجب شد «جود بلینگام» تور دروازه رئال با لرزه درآورد تا این دیدار در نهایت با برتری ۳ بر ۲ به سود رئال مادرید به پایان رسید.

در جدول رده بندی لالیگا رئال مادرید با این پیروزی ۸۱ امتیازی شد و جایگاه خود را در صدر جدول تثبیت کرد. بارسلونا هم با ۷۰ امتیاز در رده دوم حضور دارد.

به این ترتیب با توجه به ۱۱ امتیاز اختلافی که اکنون میان رئال مادرید با بارسلونا پدید آورده است باید از الان مادریدی‌ها را قهرمان اسپانیا بدانیم. اما این شکست کار را برای بارسلونا سخت کرد و این تیم اکنون خیرونای ۶۸ امتیازی را پشت سر خود می بیند و به نظر می‌رسد شاگردان ژاوی با این شکست با تغییر رقیب مواجه شدند و اکنون باید تلاش کنند جایگاه دوم را از دست ندهند.

کد خبر 6084916

دیگر خبرها

  • شغل جدید وریا غفوری مشخص شد
  • عکسی که شغل جدید وریا غفوری را مشخص کرد
  • (عکس) شغل جدید وریا غفوری مشخص شد
  • دوری کاپیتان استقلال از فوتبال؛ کافه وریا افتتاح می‌شود! + عکس
  • آرسنال ۵-۰ چلسی: تحقیر آبی‌ها و صدرنشینی، بهتر از این نمی‌شد!
  • میلان ۱-۲ اینتر: دومین ستاره روی پیراهن نراتزوری
  • ایران ۳ - ۰ کویت/ گزارش زنده
  • ادامه دومینوی پیروزی سرخابی‌ها و انتقام سپاهان از انزلی‌چی‌ها
  • پیروزی رئال مادرید در ال‌کلاسیکو/ موقعیت بارسلونا به خطر افتاد
  • رئال مادرید ۳ - بارسلونا ۲ / تیر خلاص به پیکر نیمه جان کاتالان ها