Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، این مسابقه با توجه به تداوم شیوع ویروس کرونا بدون حضور تماشاگران در زمین شماره یک ورزشگاه  شهید نصیری یزد برگزار شد که تنها گل آن در دقیقه ۶۲ از سوی محمد زارع برای تیم میهمان به ثمر رسید  و این نتیجه تا پایان دیدار باقی ماند.

تیم فوتبال یزدلوله تا پایان لیگ در فصل جاری سه مسابقه دیگر پیش‌رو دارد  که یک دیدار در خانه و ۲ مسابقه دیگر خارج از یزد برگزار می‌شود        

یزدلوله در گروه سه با تیم‌های سپاهان نوین اصفهان، استقلال شوش، ون‌پارس نقش‌جهان، صنعت ابریشم اصفهان،  خلیج‌فارس بندرماهشهر، فرهنگ رامهرمز، سپاهان نوین ایذه، خلیج ‌فارس میناب و ایمان سبز شیراز هم گروه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در گروه اول رقابت‌ها، تیم‌های «پاراگ» تهران، مقاومت تهران، پیشگامان فنون پارس، جوان نوین ساری، شهرداری نوشهر، دماوند آمل، ستارگان مردان‌پاشا البرز، ۰۴ بیرجند، شهدای رزکان کرج، مهاجر نوین مشهد و امید وحدت خراسان حضور دارد.

تیم‌های گروه دوم لیگ دسته سه کشو شامل شهید «اورکی» اسلامشهر، نفت ایرانیان، بنیامین ورزش تهران، فرهنگ ایثار آستارا، شهرداری فومن، «کانیاو» اشنویه، کیان اراک، بعثت کرمانشاه، «ارتام» تبریز و پاس گیلان است .

مسابقات در هر گروه به صورت دوه‌ای و رفت و برگشت با رعایت نکات بهداشتی برگزار می‌شود و در پایان تیم‌های اول و دوم جواز حضور در مرحله پایانی برای رقابت و حضور در لیگ دسته دوم کشور را کسب می‌کنند.

هم‌اکنون تیم‌های یزدلوله و شهید قندی یزد به ترتیب در لیگ دسته سوم و دسته دوم کشور به نمایندگی از این استان حضور دارد.

۳۰ تیم فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی یزد در لیگ‌های کشوری حضور دارد و این استان با یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت ۴۷ هیأت ورزشی و ۶۲ هزار ورزشکار زیرپوشش بیمه ورزشی دارد. 

برچسب‌ها فوتبال لیگ دسته اول فوتبال یزد رامهرمز شیراز اصفهان ایذه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال لیگ دسته اول فوتبال یزد فوتبال لیگ دسته اول فوتبال یزد رامهرمز شیراز اصفهان ایذه لیگ دسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۵۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پسر خداداد افشاریان در لیگ یک رکورددار شد!

پسر خداداد افشاریان در لیگ یک در اکثر هفته ها قضاوت کرده است.

طرفداری | تعداد قضاوت های پسر خداداد افشاریان در لیگ یک بسیار زیاد شده است.

در حالی که رقابت‌های لیگ دسته اول به مراحل پایانی خود نزدیک می‌شود، شاهد حضور پوریا افشاریان، فرزند رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال، در جمع سه داور برتر این مسابقات از نظر تعداد قضاوت هستیم. این موضوع حواشی را به همراه داشته، چرا که برخی معتقدند حضور فرزند رئیس کمیته داوران در این رده از فوتبال، شائبه‌ی اعمال نفوذ را به وجود می‌آورد.

بر اساس آمار، تا پایان هفته بیست‌وهشتم لیگ دسته اول، سه داور شامل ناصر جنگی، مسعود حقیقی و پوریا افشاریان با 7 قضاوت در صدر جدول قرار دارند. پوریا افشاریان علاوه بر قضاوت به عنوان داور وسط، در دو مسابقه نیز به عنوان داور چهارم حضور داشته است.

بررسی‌ها نشان می‌دهد 5 مورد از 9 قضاوت پوریا افشاریان به بازی‌های تیم‌های شیرازی اختصاص داشته است. 4 بازی مربوط به فجرسپاسی و 1 بازی نیز به شهر راز شیراز تعلق دارد.

همچنین 4 قضاوت او مربوط به تیم‌های تهرانی بوده و 3 بازی را در پایتخت سوت زده است. 3 بازی دیگر نیز طبق برنامه به تیم استقلال ملاثانی اختصاص داشت که در هفته بیست‌وهشتم به دلیل عدم آمادگی ورزشگاه، لغو شد.

حضور پوریا افشاریان در جمع برترین داوران لیگ دسته اول، با توجه به شغل پدرش، سوالات و ابهاماتی را به وجود آورده است. برخی معتقدند که این موضوع می‌تواند شائبه‌ی اعمال نفوذ و تبعیض را به همراه داشته باشد.

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • هفته بد مشهدی‌ها در لیگ دسته سوم فوتبال
  • تساوی مس کرمان و شهرراز شیرازدر فوتبال دسته یک
  • پسر خداداد افشاریان در لیگ یک رکورددار شد!
  • تساوی شهرراز شیراز و مس کرمان در فوتبال دسته یک کشور
  • هفته بیست و هشتم لیگ دسته اول؛ پیروزی دراماتیک خیبر
  • لیگ دسته اول| برد دراماتیک خیبر و تداوم روند نزولی چادرملو
  • آلومینیوم مغلوب ذوب آهن اصفهان
  • گروه های پر خطر ، فردا در شیراز تردد نکنند
  • جنایت جدید رژیم صهیونیستی/ کشف گور دسته جمعی در بیمارستانی در جنوب نوار غزه
  • کشف یک گور دسته جمعی در بیمارستانی در جنوب نوار غزه