Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-20@08:39:01 GMT

پیروزی دلچسب استقلال در قائمشهر در شب درخشش دو مدافع

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۲۵۳۸۱

پیروزی دلچسب استقلال در قائمشهر در شب درخشش دو مدافع

به گزارش خبرنگار مهر، از هفته بیست و نهم رقابتهای لیگ برتر دو تیم استقلال و نساجی از ساعت ۲۱:۱۵ امشب در ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر به مصاف هم رفتند که نیمه نخست این دیدار با نتیجه ۳ بر یک به سود استقلال به پایان رسید.

ترکیب تیم فوتبال استقلال؛ رشید مظاهری، سینا خادم پور، محمد دانشگر، محمد نادری (۸۰- آرش داجلیری)، وریا غفوری، مهدی مهدی‌پور، سعید مهری (۷۰- مسعود ریگی)، داریوش شجاعیان (۶۴- آرش رضاوند)، متین کریم‌زاده، بابک مرادی (۷۰- امیرارسلان مطهری) و آرمان رمضانی (۸۰- فرشید اسماعیلی).

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترکی تیم فوتبال نساجی؛ سعید جلالی راد، سعید غلامعلی بیگی، ایوب کلانتری، حسین زامهران (۶۴- رضا دهقانی)، حامد شیری، کریم اسلامی، حسن نجفی، امیر مهدی جان ملکی، محمود قائد رحمتی، اکبر صادقی و شاهین طاهرخانی.

فرهاد مجیدی در این دیدار تیمش را با ترکیبی کاملاً متفاوت به زمین فرستاد و ترجیح داد به تعداد بیشتری از بازیکنان اصلی تیمش استراحت دهد. آبی پوشان در نیمه اول ابتدا غافلگیر شدند و گل اول بازی را دریافت کردند. اما در آخرین لحظات نیمه نخست وریا غفوری از روی نقطه پنالتی کار را به مساوی کشید.

کاپیتان آبی پوشان در نیمه دوم خیلی زود تیمش را با شوتی زمینی و سنگین از تیم حریف پیش انداخت تا شاگردان مجیدی با آرامش بیشتری در آخرین بازی خارج از خانه بازی را دنبال کند.

متین کریم زاده که یکی از بازیکنان خوب استقلال بود و یک پنالتی گرفت و یک پاس گل به وریا غفوری داد، در دقیقه ۸۳ با ضربه‌ای سنگین گل سوم تیمش را به ثمر رساند تا اختلاف بیشتر شود.

در این بازی قطعاً وریا غفوری با زدن ۲ گل و متین کریم زاده با کسب یک پنالتی، یک گل و یک پاس گل، چهره‌های شاخص آبی پوشان بودند.

کد خبر 5265615 علی خلف

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران فوتبال المپیک 2020 توکیو فوتبال لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس المپیک توکیو تکواندو قایقرانی جواد فروغی کاروان ورزش ایران کشتی فرنگی کشتی آزاد تیم ملی والیبال ایران تیم ملی فوتسال ایران وریا غفوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۵۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دقیقی:امروز روز ضعیف کاظمی بود/کاری کردیم که لقب غول کش به ما دادند+فیلم

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، سعید دقیقی بعد از دیدار استقلال و شمس آذر اظهار در خصوص اینکه در اواسط بازی کت خود را از تن در آورد کرد:  برای تمامی داوران احترام قائل هستم ولی امروز  روز ضعیف آقای کاظمی بود. هم روی پنالتی استقلال و هم اینکه باید یک پنالتی برای ما می گرفت. او تیم ما را روی فشار بود چون برای بازیکنان جوان ما سخت است که مقابل استقلال برای اولین بار در آزادی بازی می کردند  از فشار خارج شوند.

وی افزود: من به عنوان نفر اول فنی می گویم که اصلا نیمه اول خوبی نداشتیم ولی در نیمه دوم با تغییراتی که داشتیم خوب بازی کردیم و تیم برتر میدان بودیم. بازی را رونده تر کردیم و عرض دادیم ولی تجربه استقلال و اشتباه داوری باعث شد 2 گل بخوریم و لی ما در نیمه دوم شمس آذر واقعی بودیم. می توانستیم گل تساوی را بزنیم و حتی در دقیقه 93 بازیکن استقلال مهاجم ما را شارژ کامل کرد که می توانست پنالتی باشد.

دقیقی در خصوص اینکه آیا در این تیم می ماند چون اسم او برای تراکتور مطرح شده است گفت: این مساله در رسانه ها مطرح شده بود و کسی از آن باشگاه با من تماس نگرفت. البته از اطراف این تیم می گفتند گزینه اصلی هستم. فعلا که مربی شمس آذر هستم ولی عملکردم به اندازه ای بوده که از مربیان درجه 2 و 3 استفاده نکنیم.  وقتی کارم را شروع کردم ابتدا در لیگ دسته یک شروع کردیم و کارمان خو ب بود.سال گذشته هم خوب کار کردیم و صعود کردیم. دوباره امسال با 6- شروع کردیم و به مجموعه ما لقب غول کش دادند. دو بازیکن تاثیر گذارمان را فروختیم و با 42 میلیارد تومان وارد بازی ها شدیم. اعتقاد دارم هم من و هم بازیکنانم باید بزرگتر فکر کنیم. فوتبال با اسم ها تمام شد. به جای رتبه بازی با کیفیت برای ما مهم تر است. وقتی نیمه اول بودیم ناراحت بودیم که چرا بی کیفیت بازی کردیم. از هواداران قزوینی و از هواداران استقلال که با فرهنگ عمل کردند تشکر می کنم. این بزرگترین ویژگی فوتبال است.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نساجی به بقا در لیگ برتر امیدوار شد
  • سعید دقیقی: پنالتی شمس آذر گرفته نشد
  • دقیقی:امروز روز ضعیف کاظمی بود/کاری کردیم که لقب غول کش به ما دادند+فیلم
  • مدافع شمس آذر باید اخراج می‌شد/ پنالتی استقلال درست بود
  • پنالتی استقلال درست نبود/ پنالتی شمس آذر گرفته نشد
  • سعید دقیقی: پنالتی استقلال درست نبود/ پنالتی شمس آذر گرفته نشد
  • مدافع شمس آذر باید اخراج می شد/ پنالتی استقلال درست بود
  • صعود استون ویلا در ضربات پنالتی با درخشش مارتینز/ فیورنتینا راهی نیمه نهایی شد
  • وداع تلخ مدافع عنوان قهرمانی با لیگ قهرمانان؛ ضربات پنالتی بلای جان سیتیزن‌ها شد
  • وداع تلخ مدافع عنوان قهرمانی با لیگ قهرمانان؛ صعود رئال با شکست سیتی در ضربات پنالتی