Web Analytics Made Easy - Statcounter

هفته بیست و نهم مسابقات لیگ برتر فوتبال برگزار شد.

به گزارش برنا؛ هفته بیست و نهم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور امشب با انجام هشت دیدار از ساعت 21:15 برگزار شد.

در یکی از مهم ترین بازی ها تیم فوتبال پرسپولیس تهران در ورزشگاه آزادی با نتیجه 3 بر یک تیم تراکتور تبریز را شکست داد تا 64 امتیازی شود و در صدر جدول باقی بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی عبدی 2 بار و احمد نورالهی برای پرسپولیس و پیمان بابایی برای تراکتور موفق به گلزنی شدند. تیم سپاهان اصفهان هم موفق شد با تک گل امید نورافکن تیم ذوب آهن را شکست بدهد تا 62 امتیازی شود و در تعقیب پرسپولیس باقی بماند. تیم فوتبال استقلال تهران در زمین نساجی مازندران به پیروزی 3 بر یک دست یافت. محمود قائد رحمتی برای میزبان و وریا غفوری 2 بار و متین کریم زاده برای استقلال گلزنی کردند.

مس رفسنجان با حساب 2 بر یک تیم پدیده خراسان را شکست داد. مجید نصیری و مهرداد آوخ برای میزبان و رحمان جعفری برای پدیده گلزنی کردند. ماشین سازی تبریز در خانه خود با نتیجه 5 بر صفر از تیم پیکان شکست خورد. آرمان قاسمی، محمد امین درویشی، امیرحسین رنگرز، محمد خدابنده لو و آرش قادری گلزنان بازی بودند. سایپا تهران با تک گل رضا علیاری از سد میهمان خود آلومینیوم اراک عبور کرد تا به بقا در لیگ امیدوار شود. نفت مسجد سلیمان در زمین خود با نتیجه 2 بر یک مغلوب گل گهر سیرجان شد. فولاد خوزستان با تنها گل موسی کولیبالی تیم صنعت نفت آبادان را برد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پرسپولیس لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۵۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان

زی‌سان: دو تیم فوتبال پرسپولیس و سپاهان روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه به وقت ایران در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت. 
بازی رفت دو تیم با نتیجه یک بر صفر به سود سپاهان به پایان رسید. در پنج باززی آخر دو تیم سهم سپاهان سه پیروزی و سهم پرسپولیس یک پیروزی بوده و یک بازی نیز با نتیجه تساوی به پایان رسیده است. 

tags # پرسپولیس ، سپاهان سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان
  • تراکتور برای دومین بار، پرسپولیس را صدرنشین لیگ برتر می‌کند؟
  • العین روی دست غول آسیا بلند شد / شگفتی‌سازی در قلب جده با اسطوره ایتالیا
  • جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم | فوتبال تدافعی هوادار ندارد
  • بازی پرسپولیس و سپاهان جذاب است/کار استقلال برابر تراکتور سخت است
  • انتظاری:آلومینیم حریف چغری برای پرسپولیس است/ وقتی استقلالی‌ها صدرنشین هستند چطور می‌گویند نمی‌خواهند قهرمان شویم؟
  • علی نعمتی: جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم
  • ستاره پرسپولیس بازی با سپاهان را از دست داد
  • بیرانوند فعلا نباید به ترکیب برگردد/ این مسابقه شاه کلید قهرمانی پرسپولیس است/ شماره علی پروین برازنده این بازیکن است
  • روشن:هیچکس فکر نمی‌کرد استقلال با این همه مشکل صدرنشین باشد/خطیر و نکونام بعد از پایان فصل به جان هم بیفتند!