Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، مجله نیوزویک به مناسبت برگزاری نشست گر‌وهک تروریستی منافقین  در تاریخ ۱۹ تیر ماه  ۱۴۰۰، در گزارشی به قلم دیوید برننان (DAVID BRENNAN)، با بررسی سوابق و عملکرد تروریستی گروهک منافقین تلاش کرد از زبان عناصر وابسته به این گروهک به اتهامات وارده به منافقین پاسخ دهد. 

در همین خصوص نمایندگی دائم جمهوری اسلامی ایران در ژنو با ارسال بیانیه ای برای نشریه نیوزویک تاکید کرد که گروهک منافقین همچنان ماهیت تروریستی خود را حفظ کرده و در ترور دانشمندان هسته ای ایران با رژیم صهیونیستی همکاری کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


«بهرام حیدری» رایزن نمایندگی دائم  جمهوری اسلامی ایران در ژنو، برگزاری نشست گروهک تروریستی منافقین در تاریخ ۱۹ تیرماه ۱۴۰۰ را نشان دهنده عمق انحطاط سیاسی آمریکا و ورشکستگی سیاسی و اخلاقی مخالفان جمهوری اسلامی ایران خواند که به راحتی فریب چنین فرقه تروریستی منفور و رقت انگیز که مرتکب جنایات تروریستی نظیر ترور، بمبگذاری و خرابکاری شده و جان هزار نفر از ایرانیان را گرفته اند، را می خورند.

رایزن نمایندگی ایران در ژنو افزود: منافقین ماهیت تروریستی خود را  کماکان حفظ کرده و به انجام ترورها در داخل ایران از جمله ترور دانشمندان ایرانی در تبانی با رژیم اسرائیل ادامه داده است. با این حال  آمریکا و اتحادیه اروپا تلاش کرده اند که ماهیت تروریستی این فرقه تروریستی را  نادیده گرفته و تطهیر کنند و از آن به عنوان  اهرم فشاری علیه ایران استفاده کنند.

رایزن نمایندگی ایران در ژنو همچنین اتهامات وارده علیه اسدالله اسدی دیپلمات ایرانی زندانی در بلژیک را رد کرد و این اتهامات را بسیار دور از حقیقت خواند.

وی اتهام زنی‌ها علیه اسدالله اسدی را توطئه ای طراحی شده از جانب گروهک منافقین و برخی سرویس ها خواند.

منبع: الف

کلیدواژه: ایران در ژنو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۵۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنگ فرهنگی بر علیه ملت ایران اوج گرفته است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمود کارگر در خطبه‌های نماز جمعه جزیره خارگ اظهار داشت: ایام شهادت امیرالمومنین علی علیه السلام را خدمت همه نمازگزاران تسلیت عرض می‌کنم. از حوادث شگفت‌انگیز در دوران معاصر در جهان، سقوط قدرتمندترین رژیم سلطنتی در ایران و در منطقه استراتژیک جنوب غرب‌آسیا، آن هم در شرایطی که رژیم پهلوی در مقایسه با سال‌های گذشته خود، هم از نظر نظامی، هم در شرایط اقتصادی، و هم از نظر حمایت و پشتیبانی قدرت‌های بزرگ جهانی، در بهترین وضعیت و شرایط به‌سر می‌برد، شگفت‌انگیزتر آن‌که این فروپاشی و سقوط، نه در یک جنگ خارجی و یا کودتای نظامی، بلکه توسط یک انقلاب سیاسی اجتماعی مردمی و آن هم با دست خالی و با شعار «الله اکبر» اتفاق افتاد.

وی افزود: ملت مسلمان ایران با تکیه بر الله اکبر، توانست رژیم قدرتمند پهلوی را از قدرت ساقط کرد و با بالاترین سطح شعور و آگاهی و بصیرت، نظام جمهوری اسلامی تأسیس کرد، جمهوری اسلامی، نتیجه ترکیب همت مردمی و ایمان اسلامی و دقت نظر امام خمینی (ره) در انتخاب تعبیر «جمهوری اسلامی» است. امیرالمؤمنین (ع)، بنیانگذار نخستین جمهوری اسلامی بعد از پیامبر می‌باشد که با توجه به قرآن قانون اساسی یا آئین نامه‌های اداری را ابلاغ کردند.

امام جمعه خارگ تصریح کرد: بر اساس اندیشه سیاسی اسلامی، حرکت تروریستی در کشور روسیه محکوم است و آبشخور آن همان جایی است که زنان و کودکان غزه را ترور کرده است، ترور معنویت و پاکدامنی، عفاف و غیرت از ترور جسم انسان بدتر است.

حجت الاسلام کارگر گفت: ما یادمان نرفته که چگونه در کشور نیروی انتظامی را ضعیف کردند که امروز جرأت تذکر ندارد. ما یادمان نرفته که نوجوان بسیجی با زن خبرنگار مکشفه مصاحبه نکرد اما امروز سفیر کشور با خبرنگار نیمه برهنه مصاحبه می‌کند. ما وصیت نامه شهدا نسبت به عفاف و حجاب رو فراموش نمی‌کنیم که هنوز از معبر شهادت برای کشور هزینه می‌شود، ما دست‌های جنایتکار صهیونیست یهودی را در بیمارستان شفا می‌بینیم که چگونه زنان را در جلوی چشمان مردان و فرزندان می کشند

امام جمعه خارگ در پایان خاطر نشان کرد: چهارمین جنگ بر علیه ملت ایران بعد از جنگ نظامی، سیاسی، اقتصادی، جنگ فرهنگی است که امروز اوج گرفته است. انتظار از دولت و مجلس و قوه قضائیه داریم شجاعانه در حوزه سلبی و ایجابی ورود پیدا کنند و در کنار مردم در این جنگ فرهنگی کمک کنند

کد خبر 6064701

دیگر خبرها

  • جنگ فرهنگی علیه ملت ایران اوج گرفته است
  • جنگ فرهنگی بر علیه ملت ایران اوج گرفته است
  • موضع جدید لاوروف درباره حمله تروریستی به مرکز تجاری مسکو
  • جدیدترین موضع گیری لاوروف درباره حمله تروریستی به مرکز تجاری مسکو
  • آذر ۱۴۰۲؛ مبارزه با فساد با طعم چای دبش/ پروژه آخر: تطهیر ساواک جهنمی
  • وزیر دفاع پاکستان، افغانستان را «منبع ترور» خواند
  • نمایندگی‌های فرهنگی جمهوری اسلامی در خارج از کشور گسترش می‌یابد
  • هشدار سفارت آمریکا درباره خطر ترور در فرانسه
  • بیش از هر زمان دیگر به تقویت هویت جامعه نیاز داریم
  • بازداشت ۱۴۷ مظنون داعشی در ترکیه