Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@19:37:52 GMT

آماده‌سازی مرکز تجمیعی واکسیناسیون فرهنگیان کرج

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۲۵۴۹۷

آماده‌سازی مرکز تجمیعی واکسیناسیون فرهنگیان کرج

فرشید علیزاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مرکز تجمیعی واکسیناسیون فرهنگیان ناحیه یک کرج در حال آماده‌سازی است و سایر ادارات آموزش و پرورش نواحی و مناطق استان نیز در اجرای این امر مهم تسریع و اهتمام لازم را دارند تا هر چه زودتر واکسیناسیون فرهنگیان استان انجام شود.

وی بیان کرد: وزیر بهداشت چند روز پیش طی نامه‌ای به معاون خود بر لزوم اعلام آمار تفکیکی گروه‌های جدید واکسیناسیون که آموزگاران مدارس ابتدایی و متوسطه کشور نیز در آن قرار دارند به منظور برنامه‌ریزی عاجل واکسیناسیون تأکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان البرز تصریح کرد: به طور حتم واکسیناسیون فرهنگیان که با جمعیتی کثیری در ارتباط هستند منجر به کاهش همه‌گیری بیماری کووید -۱۹ خواهد شد.

وی متذکر شد: تمام توان خود را به کار بسته‌ایم تا این قشر فرهنگی در اسرع وقت علیه بیماری کووید - ۱۹ واکسینه شوند.

کد خبر 5265655

منبع: مهر

کلیدواژه: آموزش و پرورش البرز شهرستان کرج واکسن کرونا ویروس کرونا عید سعید قربان کرمانشاه واکسن کرونا آمار کرونا بوشهر عکس استانها خطبه های نماز جمعه گرگان اردبیل نماز عید قربان ایلام شیوع کرونا عید غدیر خم واکسیناسیون فرهنگیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۵۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

44 هزار دانش آموز کردستانی سفیر سلامت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان ، در این مراسم خوشگوار معاون تربیت بدنی وسلامت آموزش و پرورش کردستان با بیان اینکه درمدارس کردستان ۴۴ هزار نفراز دانش آموزان به عنوان سفیران سلامت فعالیت میکنند گفت: دانش اموزان سفیر، در ۱۰ سرفصل، مباحث بهداشتی و سلامت را برای سبک زندگی سالم، پیشگیری از بیماری‌ها و خود مراقبتی به دیگردانش آموزان آموزش میدهند.

طیبی راد معاون پرورشی وفرهنگی آموزش وپرورش کردستان هم با بیان اینکه سلامت خانواده و مردمی سازی سلامت، شعار امسال سفیران سلامت است گفت: ارتقاء سلامت روحی، روانی و جسمی دانش آموزان با بکارگیری تغذیه سالم، تحرک و چابکی و نشاط از اهداف سند تحول بنیادین آموزش وپرورش است.

مفیدی رئیس آموزش و پرورش ناحیه ۲ سنندج هم با اشاره به اینکه ارتقاء سطح سواد دانش آموزان در ساحت تربیت زیستی وبدنی آموزش و پرورش از اهداف فعالیت‌های سفیران سلامت است گفت: این مهم از طرف دانش آموزان داوطلب در استان به صورت مطلوب انجام شده است.

دیگر خبرها

  • دانشگاه فرهنگیان کرمان با کمبود شدید فضا روبه‌رو است
  • لزوم آمادگی بسیج فرهنگیان برای حل مسائل آموزش و پرورش
  • ریل جذب در آموزش و پرورش توسط فرهنگیان جوان انقلابی تغییر کرد
  • هیچ منعی برای ثبت‌نام دانشجومعلمان در طرح مسکن فرهنگیان وجود ندارد
  • هیچ منع قانونی برای ثبت‌ نام دانشجومعلمان در طرح مسکن فرهنگیان وجود ندارد
  • 44 هزار دانش آموز کردستانی سفیر سلامت
  • البرز آماده بزرگداشت هفته معلم است/ تقدیر از معلمان نمونه
  • آئین نامه مدرسه تراز سند تحول نهایی شد
  • تشکیل قرارگاه هفته معلم در لرستان
  • آماده‌سازی ۵۴۴ هکتار زمین در استان بوشهر برای طرح نهضت ملی مسکن