Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، علی حسن پور دادستان عمومی و انقلاب بوشهر گفت: به منظور برخورد با گرانفروشی و احتکار کالا امروز یک انبار سیمان پس از گزارش اطلاعات سپاه شهرستان دشتستان و حسب دستور قضائی مهروموم شد و برای کسانی که حدود ۲ هزار کیسه سیمان را احتکار و گرانفروشی کرده بودند، پرونده قضائی تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: همچنین امروز پس از اعلام گزارش رئیس سازمان صنعت و‌معدن و تجارت استان بوشهر در خصوص افزایش خودسرانه قیمت نان از سوی دو واحد نانوایی در شهر بوشهر، دادستانی بوشهر دستور مهروموم آن‌ها را صادر کرد.

دادستان بوشهر تاکید کرد: پیگیری لازم برای برخورد با این قبیل گرانفروشی‌ها ادامه دارد.

بیشتر بخوانید

پلیس بوشهر بال اخلالگران ۱۳۵ میلیاردریالی بازار مرغ را چید

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سیمان بازار سیمان احتکار احتکار سیمان گرانی سیمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۵۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت ۲ پیمانکار و تعدادی از کارمندان شهرداری بندر امام (ره)

دادستان عمومی و انقلاب بندر امام خمینی(ره) گفت: ۲ پیمانکار مرتبط با پرونده تخلفات مالی صورت گرفته از سوی یکی از اعضای شورای شهر و تعدادی از کارمندان شهرداری بازداشت شدند.   به گزارش ایرنا، محمدرضا جعفری اصل پنجشنبه با اشاره به اینکه بر اساس گزارش سربازان گمنام امام زمان(عج)، متهمان بازداشت‌شده مرتکب تخلفات و فساد گسترده مالی شده‌اند، بیان کرد: پس از وصول گزارش اولیه بلافاصله پرونده قضایی تشکیل و تحقیقات تحت نظر معاون دادستان آغاز که به بازداشت آنان منجر شد.   وی تصریح کرد: با تکمیل تحقیقات اولیه، اتهام هایی از جمله پرداخت رشوه، تبانی در معاملات و مناقصات شهرداری، تحصیل مال نامشروع، معاونت در ارتشاء به متهمان تفهیم شده است.   جعفری اصل گفت: پرونده در حال رسیدگی است و پس از بررسی همه جوانب و اخذ نظر کارشناس رسمی دادگستری، انجام مراحل حسابرسی و همچنین اقدامات تخصصی و اطلاعاتی، نسبت به افراد مرتبط و مسئول در این فساد مالی تصمیم‌گیری خواهد شد. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • از کشف کالاهای غیربهداشتی تا چوب تاغ در عملیات‌ پلیسی سمنان
  • برخورد قاطع با هنجارشکنی در دزفول
  • بازداشت ۲ پیمانکار و تعدادی از کارمندان شهرداری بندر امام (ره)
  • استقرار ۵ شعبه رسیدگی به تخلفات در ماه رمضان
  • مرخصی ۱۷۱ نفر از زندانیان استان بوشهر با مراقبت پابند الکترونیک
  • مرخصی به ۱۷۱ زندانی تحت مراقبت پابند الکترونیکی در بوشهر
  • اهدا قلب جوان ۲۳ ساله عشایری در دشتستان
  • تاثیر قیمت جدید دلار بر بازار مصالح ساختمانی 1403
  • دستگیری باند قاچاق انسان در تایباد
  • دستور معاون دادستان کل برای مراکز درمانی: همراهان بیمار فاقد اقامتگاه، اسکان موقت و ایمن داده شوند