Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال تراکتور تبریز اعتقاد دارد، هیچ لزومی ندارد که مربیان در نشست خبری بعد از بازی شرکت کنند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فیروز کریمی پس از شکست 3 بر یک تیمش مقابل پرسپولیس اظهار داشت: قبل از اینکه صحبت کنم، انتقاد دارم به سازمان لیگ و اگر هم دبیرکل این نامه را زده به او هم انتقاد دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هیچ لزومی به حضور سرمربی در نشست بعد از بازی نیست. الان من شرایط خوبی نداشتم. تکلیف بیرون روی ما چیست؟!

ادامه دارد...

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فیروز کریمی تراکتور تبریز فیروز کریمی تراکتور تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۵۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۱۰۰۰ پروژه توسعه محلی در یک‌سال/ حمایت، نظارت و نقد شهرداری در کنار هم باشد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمد آخوندی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران در جریان ارائه گزارش تجمیعی پروژه‌های توسعه محلی سال ۱۴۰۲ مناطق ۲۲گانه شهرداری تهران، اظهار کرد: طرح رصد به تنهایی در بحث پروژه‌های توسعه محلی عملیات نکرد، همه اعضای شورای شهر به نوعی در بحث پروژه‌های توسعه محلی مشارکت داشتند چراکه همانطور که رئیس شورای شهر گفتند، اعضای شورا میان مردم هستند.

آخوندی ادامه داد: به عنوان نمونه حضور آقای امانی در محلات در روند طرح رصد کمک کننده بود. همچنین حضور تمامی اعضا در روزهای هفته در مناطق مختلف و نشست با شهرو‌ندان، در طرح رصد کمک کرد تا پروژه های توسعه محلی به طور دقیق برنامه ریزی و اجرا شود.

وی با اشاره به اینکه در طرح رصد آن چیزی که وظیفه شورای شهر به نحو مطلوب اتفاق افتاد، افزود: ما در کنار شهرداری هستیم و خود را جدا از شهرداری تهران نمی‌دانیم چراکه شهردار را خودمان انتخاب کردیم بنابراین در عین حمایت از شهرداری، بر عملکردشان نظارت می‌کنیم و هر جا نیاز بود نقد هم میکنیم، بنابراین در طرح رصد سعی کردیم این روند را به طور کامل دنبال کنیم. همچنین باید این را در نظر داشت که اگر ورود اعضای شورا در میدان نباشد بسیاری از ‌پروژ‌ه‌ها با سختی و زمان بیشتری به نتیجه خواهد رسید.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورا گفت: هزار پروژه توسعه محلی در یکسال به نتیجه رسید و این نتیجه پیگیری‌ها و حضور اعضای شورا در پروژه‌ها بود، علاوه براین، پروژه‌های بزرگ مقیاس را نیز پیگیری می‌کنیم و در جایی که انتقاد وارد بود هم نقد را داشتیم، همانطور که مدتی پیش رئیس کمیته بودجه از صفر بودن پیشرفت فیزیکی برخی از ‌پروژه‌ها انتقاد کرد.

آخوندی تصریح کرد: به این نتیجه می‌رسیم که نمی‌توانیم بگوییم شورای شهر فقط انتقاد ‌کند، یا فقط نظارت داشته باشد و یا فقط دنبال حمایت از شهرداری باشد، شورای شهر اگر می‌خواهد درست عمل کند باید در عین حال که در میدان حضور دارد و در کنار مدیران شهری است به موقع هم انتقاد کند، هرچند که باید در صحن شورای شهر پیام امید و اتحاد را به مردم دهیم و مسائل را در جلسات با شهرداری حل و فصل کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هیات مدیره استقلال را فورا تغییر بدهید | همه افراد را پس بفرستید
  • ابراز امیدواری سرمربی پرسپولیس به حضور بیرانوند در بازی با سپاهان
  • مدیران فعلی استقلال را با اسنپ پس بفرستید!
  • جزئیات مذاکره گل محمدی و تراکتور/ یحیی چطور پای میز مذاکره نشست؟!
  • برگزاری نشست سه جانبه برای بررسی برنامه‌های تیم ملی والیبال نشسته
  • انتقاد مردم از حذف تصویر امام خمینی از یک نشست خبری در سمنان + عکس ها
  • انتقاد عجیب توخل از مولر: او دیگر چه باید بکند!
  • اجرای ۱۰۰۰ پروژه توسعه محلی در یک‌سال/ حمایت، نظارت و نقد شهرداری در کنار هم باشد
  • واکنش آنچلوتی به انتقاد‌ها به بازی برابر سیتی در آستانه الکلاسیکو
  • خشمگین‌ترین انریکه: عوعوی سگان شما هم می‌گذرد!‏