Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: خیلی دوست داشتم بر سر مزار آقای نادر دست نشان حاضر شویم، اما به خاطر اتفاقات شب گذشته نشد ولی مطمئنا من و بازیکنان بر سر مزار او حاضر خواهیم شد.

خبرگزاری میزان - فرهاد مجیدی در نشست خبری بعد از مسابقه استقلال مقابل نساجی اظهاراتی داشت که گزیده آن را می‌خوانید:

* شب گذشته دیر وقت به قائمشهر رسیدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خیلی دوست داشتم که بر سر مزار آقای نادر دست نشان حاضر شویم ولی به خاطر اتفاقات شب گذشته نشد. مطمئنا من و بازیکنان بر سر مزار او حاضر خواهیم شد.

*نساجی یک تیم ریشه دار و مردمی است. البته این تیم باید تقویت شود؛ هر چند می دانم آقای حدادیان زحمات زیادی کشیده اما در مجموع امیدوارم دارای یک ورزشگاه و چمن خوب شود.

 

بیشتر بخوانید: تصویر پرسپولیس روی جام؛ گل‌محمدی مقابل تراکتور هت‌تریک می‌کند؟/ دربی مرگ و زندگی در اصفهان

انتهای پیام/

برچسب ها: فرهاد مجیدی استقلال

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فرهاد مجیدی استقلال فرهاد مجیدی استقلال بر سر مزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۵۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب هجومی نساجی مقابل تراکتور

به گزارش "ورزش سه"، نساجی مازندران که به‌خاطر شکست سنگین روز گذشته صنعت نفت آبادان از قعر جدول لیگ برتر یک پله بالا آمد و در رتبه پانزدهم قرار گرفت، امروز در بازی خانگی برابر تراکتور تبریز سعی در کسب پیروزی و نزدیک کردن فاصله امتیازی با فولاد و استقلال خوزستان دارد.

لوآن پولی، امیرحسین سام‌دلیری، امیرمحمد هوشمند، امیرمهدی جان‌ملکی، سعید غلامعلی‌بیگی، حسین زامهران، سعید آقایی، منصور باقری، سید محمدرضا حسینی، محمدرضا عباسی و محمد عباس‌زاده 11 بازیکنی هستند که ترکیب اولیه نساجی مازندران را در دیدار مقابل تراکتور تشکیل می‌دهند.

نساجی مازندران در مسابقه امروز مقابل تراکتور محمود قائدرحمتی و سید محمداحسان حسینی را به علت آسیب دیدگی و وحید محمدزاده، صابر حردانی و محمدرضا آزادی را به علت چهار اخطاره بودن و محرومیت در فهرست نفراتش ندارد تا جابه‌جایی زیادی در ترکیب این تیم برابر تراکتور به وجود بیاید.

نساجی مازندران که هفته گذشته توانست یک امتیاز در ورزشگاه نقش جهان از سپاهان بگیرد، امید زیادی دارد در مسابقه با تراکتور هم موفق کار کند و برابر تیمی که پاکو خمس را در اختیار ندارد، به برتری برسد.

گفتنی است، دیدار تیم‌های نساجی مازندران و تراکتور از ساعت 16:30 امروز در ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر آغاز می‌شود که علی صفایی قضاوت آن را برعهده دارد.

دیگر خبرها

  • تکلیف حضور گل محمدی و فرهاد مجیدی در تراکتورسازی مشخص شد
  • فریاد باقری با مهم‌ترین گل سال به تراکتور(عکس)
  • جیمی‌جامپ وطنی در آغوش گلر برزیلی (عکس)
  • ترکیب هجومی نساجی مقابل تراکتور
  • (ویدیو) کنایه فرهاد مجیدی به نکونام با آهنگ تتلو!
  • حریف تراکتور نصف تیمش را ندارد!
  • پرسپولیس کار سختی نسبت به استقلال دارد/امیدوارم نساجی ماندگار شود
  • شوخی جالب فرهاد مجیدی با مربی پرسپولیسی: چرا بازنشست نمی‌شوی؟
  • دست رد فرهاد مجیدی به سینه زنوزی؛ در ایران فقط استقلال
  • حال خوب با اخراج فرهاد مجیدی