Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@23:40:27 GMT

خرمگاه: از هوادارانمان واقعا عذرخواهی می کنم

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۲۵۸۴۱

خرمگاه: از هوادارانمان واقعا عذرخواهی می کنم

مربی آلومینیوم از هواداران این تیم بابت نتایج اخیر عذرخواهی کرد.

به گزارش "ورزش سه"، محمد خرمگاه، سرمربی تیم آلومینیوم اراک بعد از شکست یک بر صفر مقابل سایپا در هفته بیست و هشتم در نشست خبری حضور یافته و صحبت هایش را با عذرخواهی از هواداران شروع کرده و گفت: ابتدا باید از هوادارانمان واقعا عذرخواهی بکنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما تلاشمان را کردیم اما نتایج مان نتایج خوبی نبوده است. امیدوارم که در هفته آخر عملکرد خوبی داشته باشیم و لیگ را با برد تمام کنیم.

 

وی ادامه داد: متاسفانه بی انگیزگی، یک ذره بازیکنان ما را اذیت کرد. نزدیک به 7-8 بازیکن مان را به دلیل مصدومیت از دست داده ایم و همین موضوع باعث شده تا خستگی بالا از دقیقه 35 به بعد بازیکنان را اذیت کند. بازیکنانی چون باقرپسند، پاکدل، ربیع خواه که می توانستند خیلی به ما کمک کنند به دلیل مصدومیت غایب هستند.

 

مربی آلومینیوم با اشاره به شرایط سخت تیمش تاکید کرد: شاهین توکلی با وجود مصدومیت امروز برای ما بازی کرد. بخاطر مصدومیت ها خیلی در خط دفاعی اذیت می شویم. این به خستگی بازیکنان مان از لیگ یک بر می گردد که بدون استراحت آمدند و لیگ برتر را برگزار کردند. این خیلی به ما ضربه می زند و طی دو سه بازی اخیر از این موضوع خیلی ضربه دیده ایم.

 

بابت داوری تبریک خیلی زیادی می گویم. آقای فغانی همان طور که انتظار می رفت، در کلاس جهانی داوری کرد. فیلم این بازی را بارها و بارها بگذاریم و ببینیم که چقدر راحت و باکلاس آقای فغانی داوری کردند. امیدوارم همه داوران آقای فغانی را الگوی خود قرار بدهند و روزی به سطح کار او برسند.

 

خرمگاه صحبت های خود را این گونه به پایان رساند: ما پیش بینی مان این بود که بازیکنان مان تحلیل بروند. بر حسب نداشته هایمان، هافبک را در دفاع گذاشتیم. از انصاری در پیستون راست استفاده کردیم یا طی دو بازی اخیر از سر ناچاری امیر نوری را در دفاع وسط بازی دادیم. خستگی ذهنی، بدنی و روحی بچه های ما را از پا در می آورد و طی دو سه بازی اخیر واقعا اذیت می شویم.

محمد خرمگاه (مربی) آلومینیوم اراک

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: محمد خرمگاه مربی آلومینیوم اراک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۵۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف نگران کننده بلینگام: واقعا خسته هستم!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در یک هفته گذشته دو بازی مهم و پرفشار را پشت سر گذاشت و موفق شد در هر دو دیدار برابر حریفان بزرگی که در پیش داشت به پیروزی برسد و یک قدم به کسب دو جام قهرمانی نزدیک شود.

شاگردان کارلو آنچلوتی هفته گذشته در دیدار برگشت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه خانگی منچسترسیتی برابر این تیم به میدان رفتند و پس از ۱۲۰ دقیقه بازی نفس‌گیر در ضربات پنالتی برابر این تیم به پیروزی رسیدند. آنها یکشنبه شب در سانتیاگو برنابئو نیز میزبان بارسلونا بودند و موفق شدند این تیم را شکست دهند تا اختلاف امتیازشان در صدر جدول لالیگا به یازده امتیاز برسد.

بلینگام در هر دو بازی از ابتدا در ترکیب اصلی حضور داشت و تا پایان بازی در زمین ماند و شب گذشته در مراسم اهدای جایزه لوریوس که به اسکار ورزشی معروف است اعتراف کرد که از این دیدارهای پرفشار خسته شده است.

این ستاره انگلیسی پس از دریافت این جایزه به خبرنگاران گفت:« هفته‌ای دیوانه وار را پشت سر گذاشتم و واقعا خسته هستم. چند روز گذشته پر از جنون و دیوانگی بود. امیدوارم که بتوانم جام‌های بیشتری را با رئال مادرید و تیم ملی انگلیس به دست آورم. مطمئناً پیوستن به رئال بهترین کاری بود که تا به حال انجام داده‌ام.»

دیگر خبرها

  • کلوپ: فقط می‌توانم از هواداران لیورپول عذرخواهی کنم
  • تمجید دل‌پیرو از بلینگام: جود استثنایی است
  • پپ گواردیولا: هالند مصدوم است؛ بازی مقابل برایتون هر فصل سخت‌تر می‌شود
  • پرسپولیس و آلومینیوم اراک؛ باز هم منتظر شگفتی باشیم؟
  • آرتتا بعد از برد ۵-۰ مقابل چلسی: کاش بیشتر می‌زدیم!
  • مرور کارهای تاکتیکی در هوای بارانی اراک (عکس)
  • کلوپ: همه چیز از باخت به یونایتد شروع شد
  • اعتراف نگران کننده بلینگام: واقعا خسته هستم!
  • پرسپولیس نیازمند درخشش یک ستاره قدیمی
  • واکاوی برتری ذوب‌آهن مقابل آلومینیوم؛ بهشت امیدواران