Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-18@21:15:32 GMT

گل‌محمدی: هیچ وقت چنین استرسی نداشتم

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۲۵۸۷۰

گل‌محمدی: هیچ وقت چنین استرسی نداشتم

سرمربی پرسپولیس می‌گوید بعد از دریافت گل از تراکتور، استرس بی‌سابقه‌ای را متحمل شده است.

به گزارش ایسنا، یحیی گل‌محمدی بعد از پیروزی سه بر یک پرسپولیس مقابل تراکتور، در پاسخ به این سوال که آیا فکر می‌کرد تیمش بعد از دریافت گل نخست، سه بار موفق به گلزنی شود؟ گفت: به شخصه بعد از دریافت گل استرس زیادی را تجربه کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تا به حال چنین استرسی نداشتم. بازیکنان ما واکنش خوبی به این گل داشتند و با آرامش و سرعت بیش‌تری توپ را چرخاندیم و فضاهای خوبی را ایجاد کردیم. روی تیزهوشی بازیکنان خط حمله از جمله نوراللهی، عبدی و ترابی به گل رسیدیم. کار کردن با این بازیکنان فوق‌العاده است. امیدوارم خداوند مزد تلاش بازیکنان را بدهد و دل هواداران را شاد کنیم.

ادامه دارد...

منبع: ایسنا

کلیدواژه: یحیی گل محمدی تيم فوتبال پرسپوليس استانی ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۵۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش تراکتور به مذاکره با مجیدی و گل‌محمدی

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، اتفاقات اخیر باعث شد خمز که در کنفرانس خبری اعلام کرده بود قصد استعفا ندارد، تراکتور را ترک کند. سعید مظفری‌زاده‌، مدیر ورزشی باشگاه تراکتور در مورد برنامه‌های این تیم پس از جدایی خمز گفت: «هنوز نمی‌دانیم چه برنامه‌ای در پیش داریم و فعلا با کادر ایرانی‌مان تمرینات را پیگیری می‌کنیم. البته محمد نصرتی استعفایی داده بود که هنوز با این استعفا موافقت نشده و صحبتی در موردش نکردیم. با شرایطی هم که پیش آمده قطعا با استعفای او موافقت نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: تیم جدید یحیی گل‌محمدی مشخص شد؟

درنتیجه با توجه به اینکه در مقطع حساسی هستیم با کادر ایرانی تمرینات را ادامه می‌دهیم تا بتوانیم بدون دردسر و مشکل به خوبی برنامه‌ریزی کنیم.» وی در مورد گزینه‌های جانشینی خمز و اسامی همچون فرهادمجیدی، محمد ربیعی و مخصوصا یحیی‌ گل‌محمدی گفت: «به‌هیچ‌عنوان هیچ‌یک از این اسامی را تایید نمی‌کنم. برخلاف شایعات، چون ما نمی‌خواستیم با خمز قطع همکاری کنیم با هیچ گزینه‌ای مذاکره نکرده بودیم. وقتی هدف‌مان ادامه همکاری با این مربی بود چرا باید با مربی دیگری وارد مذاکره شویم. اتفاقی که باعث جدایی خمز شد در همین ۴۸ ساعت اخیر رخ داد. پیش از این در جلسه‌ای که با هم داشتیم هر دو طرف تمایل به ادامه همکاری داشتیم، از این رو برای ادامه هفته برنامه‌ریزی کرده بودیم اما اتفاقاتی افتاد و او ترجیح داد در کنار خانواده‌اش باشد و مجبوریم به نظر او احترام بگذاریم. برای ادامه کار منتظریم تا گروه فنی به باشگاه ملحق شوند و برای ادامه کار تصمیم‌گیری کنیم. تا قبل از این ۴۸ ساعت ما حتی برنامه تمرینی را هم اعلام کرده بودیم. هدف ما این است که بدون وقفه به کارمان ادامه دهیم؛ چراکه بازی‌های حساسی داریم و نمی‌خواهیم تیم وارد حاشیه شود.»

منبع: همشری آنلاین

انتهای پیام/

کد خبر: 1227301 برچسب‌ها تراکتور تبریز

دیگر خبرها

  • درخشان: هم استقلال شانس قهرمانی دارد، هم پرسپولیس؛ هر تیم به دنبال تخریب دیگری است
  • پرسپولیس می‌تواند قهرمان شود/ بازی کردن برابر صنعت نفت سخت است
  • اگر استقلال تقویت می‌شد شرایط بهتری داشت | انتظار قهرمانی از پرسپولیس می‌رود
  • خطری که از بیخ گوش ستاره پرسپولیسی گذشت!
  • حسینی: خوشحالم در جلسه خداحافظی خمس حضور نداشتم!
  • جواب منطقی یحیی گل‌محمدی به ۲ پیشنهاد ویژه؛ صبر استراتژیک!
  • خوردبین: پرسپولیس شانس اول قهرمانی است
  • واکنش تراکتور به مذاکره با مجیدی و گل‌محمدی
  • فرهاد مجیدی و یحیی گل محمدی گزینه‌های تراکتور
  • گل محمدی- تراکتور؛ تصمیم مهم یحیی مشخص شد