Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی –

یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پس از برتری ۳ بر یک تیمش برابر تراکتور در هفته بیست و نهم لیگ برتر اظهار داشت: واقعا بازی خوب و نفس‌گیری را پشت سر گذاشتیم. نیمه اول خیلی موقعیت داشتیم اما به دلیل حساسیت مسابقه هر چه بازی جلوتر می‌رفت، بازیکنان مظطرب تر کار را دنبال می کردند.

وی افزود: از تک تک بازیکنانم تشکر می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها روزهای سختی پشت سر می گذارند و فشار زیادی را تحمل می کنند. آنها با مسوولیت پذیری بالا روزها را سپری می کنند. امروز هم آنها تلاش کردند و به عشق هواداران جنگیدند. امروز انگیزه متفاوتی داشتند. حساسیت مسابقات باعث شده تا آنها اذیت شوند اما همیشه انرژی مثبت هواداران را پشت سرمان داریم و امیدوارم با قهرمانی دل آنها را شاد کنیم. تمام انگیزه ما همین است. امیدوارم مثل قبل دل آنها را در بازی با پیکان هم شاد کنیم و به قهرمانی پنجم برسیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اضافه کرد: تراکتور همیشه برای من قابل احترام بوده است. من در این تیم بودم و می دانم آنها چه هواداران عاشقی دارند. این خواست خدا بود که در سه دیدار برابر این تیم به برتری رسیدیم. پرسپولیس در این سال ها عملکرد خوبی داشته. این تیم در دو سال گذشته ثبات خوبی نداشته و دلیل این موضوع فکر می کنم این بوده است.

وی در رابطه با عملکرد مهدی عبدی هم گفت: از عبدی خیلی راضی هستم. او در دو بازی ۴ گل زده و مهره تاثیرگذاری برای ما است. تمام فورواردهای ما با تمرکز بالا بازی می کنند. عبدی نشان داده بازیکن فرصت طلبی است. او چه به عنوان بازیکن ثابت چه تعویضی برای تیم مفید ظاهر شده است. او خیلی برای بزرگ شدن جا دارد و تازه اول راه است. او یکی از بازیکنان آینده‌دار فوتبال ما است.

وی در پاسخ به پرسش ایرنا مبنی بر اینکه قبل از بازی از شرایط مدیریتی باشگاه گلایه داشت اما امروز مدیران باشگاه در اردو حاضر شدند، اضافه کرد: تیمی که می‌خواهد قهرمان شود مدام نمی شود به انگیزه های درونی اکتفا کند. همه تیم هایی که بخواهند مدعی باشد باید انگیزه بیرونی هم داشته باشند. ما از شروع فصل پاداش آنچنانی نگرفته بودیم. بحث ما بحث پول نیست و بحث انگیزه است. آنها امروز در هتل حضور یافتند و انگیزه خوبی به بازیکنان دادند. ما می دانیم مشکلات و بدهی ها زیاد است اما تیمی که بخواهد قهرمان شود باید از همعه جوانب مورد حمایت قرار بگیرد. امروز هم پاداش خوبی به بازیکنان پرداخت شد و از آنها تشکر می کنم.

گل‌محمدی در مورد وضعیت آل‌کثیر تصریح کرد: عیسی آل کثیر با پا و دست شکسته برای ما بازی کرد و هیچ وقت تعصب، غیرت و تلاشش را که برای تیم از جانش مایع گذاشته را فراموش نمی کنیم. امروز او فضای زیادی به دست نیاورد اما از او و تمام فورواردهایمان رضایت داریم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: وجود سید جلال برای تیم ارزشمند است. او از نظر فنی به ما خیلی کمک کرد. مصدومیت او موجب شد تا او کمی از شرایط مسابقه دور شود اما هیچ مربی ای نمی تواند از حضور او بگذرد. او می تواند الگوی خوبی برای همه فوتبالیست ها و کسانی که می خواهند اسمی در فوتبال داشته باشند، باشد.

وی گفت: ما فشار زیادی به حریف آوردیم و استرس زیادی را پس از دریافت گل تجربه کردم و تا حالا چنین استرسی نداشتم بازیکنان واکنش خوبی به این گل نشان دادند. ما توانستیم فضای خوبی بدست آوریم و روی تیز هوشی، مهدی عبدی، احمد نوراللهی، ترابی و سایر بازیکنانم توانستیم سه گل بزنیم. کار کردن با آنها واقعا فوق العاده و برای هر مربی ای لذت بخش است.

گل‌محمدی اضافه کرد: پیکان نشان داده تیم خوبی است و امروز هم آنها با ۵ گل حریفشان را شکست دادند. قطعا بازی آسانی در پیش نداریم. تیم های تارتار همیشه جزو تیم های خوب لیگ بودند. باید با تمرکز بالا کار را پیش ببریم و امیدوارم بازی خوبی را شاهد باشیم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس خبر ویژه یحیی گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۶۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماموریتی بزرگ در پرسپولیس که یحیی از پس آن بر نیامد اما اوسمار انجام داد

به گزارش همشهری آنلاین، در چارچوب هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر تیم فوتبال پرسپولیس تهران در یک دیدار حساس و تماشایی با تک گل عیسی آل‌کثیر موفق شد تیم فوتبال ملوان بندرانزلی را با یک گل شکست دهد تا فاصله یک امتیازی خود را با همشهری خود یعنی استقلال حفظ کند و همچنان کورس قهرمانی داغ بماند.

تیم فوتبال پرسپولیس بعد از جدایی یحیی گل‌محمدی و با حضور اوسمار ویرا جان دوباره‌ای گرفته و در ۹ بازی اخیر خود موفق شده در ۷ دیدار حریفان را شکست دهد. این تیم حالا در نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر نمایش هجومی، قابل قبول و تماشاگر پسندی را ارائه می‌دهد و پرسپولیس به همان روزهای بازگشته که همه هواداران انتظار آن را داشتند.

موضوعی که شاید در این روزها به آن کمتر توجه می‌شود، عملکرد سرخ‌پوشان در خط دفاعی است. موضوعی که در نیم فصل اول و در زمان سرمربیگری یحیی گل‌‍‍محمدی تبدیل به پاشنه آشیل این تیم شده بود و بعد از مصدومیت مرتضی پورعلی‌گنجی بارها و بارها این تیم در این ناحیه ضربه خورد. زمانی که آمارها را مورد بررسی قرار می‌دهیم می‌بینیم که قرمزها تحول بزرگی در خط دفاعی داشته‌اند. همین موضوع کمک بزرگی به عملکرد این تیم در نیم فصل دوم داشته است.

پرسپولیس در ۹ بازی خود با اوسمار تنها در دو بازی برابر فولاد خوزستان و آلومینیوم اراک گل خورده که هر ۳ گل روی اشتباه علیرضا بیرانوند دروازه‌بان این تیم به ثمر رسیده است و این تیم در ۷ بازی دیگر موفق شده دروازه خود را بسته نگه دارد. نکته دیگر این است که پرسپولیس در این بازی‌ها به گونه‌ای عمل کرده که حریفان کمترین خلق موقعیت را داشته‌اند. با این روند به نظر می‌رسد سرخ‌پوشان می‌توانند امیدوار به تکرار قهرمانی خود در این فصل نیز باشند و قهرمانی باز هم می‌تواند به اوسمار و شاگردانش در پرسپولیس برسد.

کد خبر 844918 منبع: ایرنا برچسب‌ها یحیی گل محمدی ویژه ورزشی اوسمار ویرا باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • درخشان: هم استقلال شانس قهرمانی دارد، هم پرسپولیس؛ هر تیم به دنبال تخریب دیگری است
  • پاپی: به استقلال گل زده‌ام و باز هم می‌زنم
  • خطری که از بیخ گوش ستاره پرسپولیسی گذشت!
  • ماموریتی بزرگ در پرسپولیس که یحیی از پس آن بر نیامد اما اوسمار انجام داد
  • فرهاد مجیدی و یحیی گل محمدی گزینه‌های تراکتور
  • ماجرای یحیی گل محمدی و تراکتور پایان یافت
  • خمز رفت؛ تراکتور دنبال یحیی گل‌محمدی
  • یحیی گل‌محمدی گران‌ترین مربی لیگ می‌شود؟ | بمب پرشورها در آستانه انفجار
  • پرسپولیس با اوسمار، یک امتیاز جلوتر از تیم یحیی!
  • یوسفی:با شکست تراکتور برای دربی اصفهان انگیزه و روحیه گرفتیم