Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی دوومیدانی ایران با ترکیب سه ورزشکار و یک مربی به توکیو محل برگزاری بازی‌های المپیک اعزام شد.

به گزارش ایسنا، تیم ملی دوومیدانی ایران یکشنبه شب، ساعت ۲۳ برای شرکت در المپیک ۲۰۲۰ راهی توکیو شد.

احسان حدادی در پرتاب دیسک، حسن تفتیان در دوی ۱۰۰ متر، و فرزانه فصیحی در دوی ۱۰۰ متر نمایندگان دوومیدانی ایران در بازی‌های توکیو هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایوب دادروان نیز به عنوان مربی تیم را همراهی می‌کند.  

مهدی پیرجهان، دونده ۴۰۰ متر بامانع  یکی دیگر از المپین‌های دوومیدانی ایران است که به دلیل مثبت شدن تست کرونا نتوانست به توکیو اعزام شود. فدراسیون دوومیدانی اعلام کرده طی دو روز آینده و در صورت منفی بودن تست، این ورزشکار راهی المپیک خواهد شد. 

پیرجهان یکی از دوندگان جوانی است که موفق شد از طریق رنکینگ فدراسیون جهانی سهمیه المپیک توکیو را به دست بیاورد.

هاشم صیامی، رئیس فدراسیون دوومیدانی نیز سرپرست تیم است که شب گذشته و زودتر از سایر نفرات به توکیو اعزام شد. 

مسابقات دوومیدانی المپیک از هشتم مرداد ماه آغاز می‌شود که برنامه نماینده‌های ایران به شرح زیر است: 

۸ مرداد

مرحله مقدماتی پرتاب دیسک

 دور نخست دوی ۴۰۰ متر بامانع مردان

 دور نخست دوی ۱۰۰ متر زنان 

۹ مرداد

مرحله فینال پرتاب دیسک 

مرحله مقدماتی دوی ۱۰۰ متر مردان 

۱۰ مرداد

نیمه نهایی و فینال دوی ۱۰۰ متر مردان 

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: المپیک ۲۰۲۰ توکیو دووميداني دوومیدانی ایران دوی ۱۰۰ متر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۶۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال برگزاری انتخابانی فدراسیون دوومیدانی در خرداد

هیئت رئیسه فدراسیون دوومیدانی زمان پیشنهادی برای برگزاری مجمع انتخاباتی این فدراسیون را بررسی خواهد کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، فدراسیون دوومیدانی از جمله فدراسیون‌هایی است که با سرپرست اداره می‌شود. پس از استعفای هاشم صیامی در اردیبهشت 1402، افشین داوری مسئولیت سرپرستی را بر عهده گرفت، اما پس از نزدیک به 6 ماه سکان سرپرستی را به مهدی مبینی تحویل داد. مبینی هم که قرار بود انتخابات را برگزار کند، سودای ریاست داشت و به دلیل ثبت‌نام در انتخابات، از سمتش کنار کشید تا حسین مطیعی در 26 اسفند به عنوان سومین سرپرست دوومیدانی منصوب شود.

سرپرست دوومیدانی: حقوق رسولی را داده‌ایم؛ احتمالاً یادش رفته

 

در همان اوایل حضور مطیعی، مهلت ثبت‌نام از نامزدهای ریاست به پایان رسید و 13 نفر به نام‌های احسان حدادی، مهدی مبینی، افشین داوری، ایرج عرب، مهران تیشه‌گران، هاشم خزایی، عنایت حسن‌پور، هاشم صیامی، سیدعلی کریمی، روح‌الله عسگری، مصطفی زرین‌افضل، عباسعلی مدیح و مهدی شریعتی فیض‌آبادی نام‌نویسی کردند.

با توجه به اهمیت برگزاری انتخابات، پژمان معتمدی که دو بار در سال‌های گذشته به عنوان دبیر مجمع حضور داشت، به عنوان سرپرست دبیری منصوب شد تا امور مربوطه را انجام بدهد. اصلی‌ترین ماموریت معتمدی برگزاری مجمع انتخاباتی است، البته که باید مقدمات این کار فراهم شود. یکی از این مقدمات برگزاری جلسه هیئت رئیسه به منظور پیشنهاد تاریخ مورد نظر برای برگزاری انتخابات است. بر همین اساس قرار است جلسه هیئت رئیسه هفته آینده برگزار شود تا اعضای آن، پیشنهاد خود را برای زمان برگزاری انتخابات ارائه کنند.

به نظر می‌رسد با توجه به بررسی صلاحیت مدیریت نامزدها، انتخابات دوومیدانی در خرداد ماه به انجام برسد تا این فدراسیون پس از یک سال بالاخره رنگ حضور یک رئیس را به خود ببیند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • محمودوند: کسب حداقل دو مدال در بخش بانوان دوومیدانی قطعی است
  • تراز تجاری صنعت شوینده ایران ۱۸۰ میلیون دلار مثبت شد
  • کامنت موشن| آیا کرونای دیگری در انتظار جهان است؟
  • اسبقیان: تلاش دوومیدانی‌کاران در میادین بین‌المللی ستودنی است
  • پلاتوی بوستان خانواده مرداد ماه به بهره برداری می رسد
  • احتمال برگزاری انتخابانی فدراسیون دوومیدانی در خرداد
  • «حبس مجرد» در راه توکیو
  • از طلایی شدن در توکیو تا حذف از پاریس/ چرا فروغی به المپیک نرسید؟
  • «حبس مجرد» در راه توکیو
  • شوک بزرگ دنیای ورزش؛ ادعای دوپینگ گسترده در چین