Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-23@19:39:49 GMT

آتش سوزی شدید یک واحد تجاری در بازار ساحلی آستارا

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۲۶۳۰۹

آتش سوزی شدید یک واحد تجاری در بازار ساحلی آستارا

سرپرست واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندر آستارا از آتش سوزی شدید یک واحد تجاری در بازار بزرگ ساحلی این شهر خبر داد.

بابک لطف جویی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: آتش سوزی یک واحد تجاری فروش چادر و لوازم مسافرتی در ساعت ۲۳:۲۰ شامگاه (یکشنبه) سوم مردادماه ۱۴۰۰ به سامانه ۱۲۵ واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آستارا اطلاع داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بلافاصله ۱۰ نیروی آتش نشان با چهار خودرو اطفای حریق به محل حادثه در بازار بزرگ ساحلی، بلوک ۴۹ اعزام شدند.

سرپرست واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آستارا خاطرنشان کرد: آتش سوزی بعد از ۱۸ دقیقه تلاش آتش نشانان مهار و از سرایت و گسترش آن به واحدهای تجاری همجوار جلوگیری شد، اما شدت حریق به حدی بود که تمامی چادرها و لوازم مسافرتی و همچنین دو درب برقی مغازه در آتش سوخت.

وی یادآور شد: علت آتش سوزی توسط کارشناسان واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آستارا در دست بررسی است.

به گزارش ایمنا، واحد آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آستارا با ۱۷ نیروی انسانی، شش خودروی سنگین، نیمه‌سنگین و امدادی و دو تانکر آبرسان فعالیت می‌کند.

کد خبر 509712

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرداري آستارا آتش نشاني آتش سوزی بازار ساحلی گيلان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آستارا آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۶۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی در یک کارگاه آهنگری در پامنار تهران

آفتاب‌‌نیوز :

جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران اظهار کرد: ساعت ۱۲ و ۳۷ دقیقه در یک کارگاه در خیابان پامنار محدوده بازار تهران، کوچه پرتوی به آتش‌نشانی اعلام شد و ۲ ایستگاه به اعزام شدند.

وی با بیان اینکه محل آتش‌سوزی یک کارگاه آهن‌گری، برش و خم‌کاری آهن بود و به علت رنگرزی یک انبار رنگ حاوی مواد قابل اشتعال داشت، گفت: در یک نیم‌طبقه این کارگاه به وسعت ۵۰ متر که محل نگهداری مواد قابل اشتعال بود، آتش‌سوزی رخ داده بود و درحال سرایت به طبقه پایین بود که توسط آتش‌نشانان از گسترش آتش جلوگیری شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران با بیان اینکه در این حادثه یک نفر از آتش‌نشانان از ناحیه پا دچار مصدومیت شد، افزود: آسیبی به کسبه و همسایگان وارد نشده است.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • آتش نشانان آتش‌سوزی مهیب در یک مجتمع مسکونی را مهار کردند
  • اطفای حریق در یک کارگاه آهنگری در محله پامنار تهران
  • مصدوم شدن آتش‌نشان تهرانی در حریق کارگاه آهنگری + عکس
  • آتش سوزی در یک کارگاه آهنگری در محله پامنار تهران
  • آتش‌سوزی در یک کارگاه آهنگری در پامنار تهران
  • گودبرداری غیر اصولی جان مرد جوان را گرفت
  • جزئیات حریق مغازه تولید رنگ در خیابان معراج / لزوم رعایت اصول ایمنی در مراکز تجاری و بازار
  • کپسول آتش نشانی وسیله‌ای ضروری برای ساختمان‌های مسکونی و تجاری
  • مانور سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت
  • انجام ۶۵ مورد ماموریت آتش‌نشانی در شهرکرد