Web Analytics Made Easy - Statcounter

همانطور که اعلام کرده بودیم، پرونده استقلال با شیخ دیاباته و میلیچ بسته شده است.

احمد مددی با حضور در یک برنامه تلویزیونی مدعی شد که فرهاد مجیدی، سرمربی تیم فوتبال استقلال برای فصل آینده شیخ دیاباته و میلیچ، دو بازیکن خارجی این تیم را نمی‌خواهد.

به گزارش طرفداری؛ میلیچ اخیراً ایران را ترک کرده و راهی کشور شده است، اما دیاباته همراه با سایر بازیکنان تمرین می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیکن با آبی پوشان راهی قائشمهر نشد.

 

همچنین بخوانید:

فرهاد مجیدی روی شیخ دیاباته و میلیچ نظر مثبت ندارد

 

اخبار داغ 

این زن با شورت بدن نما در المپیک جنجال کرد + عکس امیر قلعه نویی مقابل دوربین طرفداری: به دغدغه های مردم رسیدگی کنید، در حق نسل جوان جفا شده است فیروز کریمی: وقتی بیرون روی دارم، چرا باید در کنفرانس شرکت کنم؟! کیمیا علیزاده و در آغوش گرفتن ناهید کیانی پس از برد مقابل او / عکس استیون جرارد: رئال مادرید از من می خواست در لیورپول جنگ درست کنم و برای جدایی فشار بیاورم خواستگاری کردن مکس کروزه از معشوقه اش در جریان مصاحبه تلویزیونی در المپیک توکیو

منبع: طرفداری

کلیدواژه: دیاباته و میلیچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۶۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان قرارداد ۲۴بازیکن استقلال و پرسپولیس در پایان فصل؛ زمین سوخته مدیران دولتی درانتظار خریداران سرخابی!

دو باشگاه استقلال و پرسپولیس با بحران پایان قرارداد بخش زیادی از بازیکنان اصلی خود در پایان فصل جاری مواجه شده‌اند اما هیچ خبری از مذاکره با بازیکنان اصلی برای تمدید قرارداد نیست!

به گزارش تابناک ورزشی؛ استقلال به دلیل عدم تسویه مبالغ قرارداد فصل گذشته بیشتر بازیکنان خود، اکنون با فشار بیشتری از سوی اعضا طرف شده و هیچ منبع مالی برای تسویه این بدهی در اختیار ندارد.

در پرسپولیس نیز بازیکنان، به عدم پرداخت آپشن های قرارداد خود که با کسب سه‌گانه قهرمانی فصل قبل فعال شد، اعتراض دارند و چه بسا اگر شکایت می‌کردند پرسپولیس فصل آتی لیگ قهرمانان و مجوز حرفه‌ای را پیش از حل مشکل مالکیتی ، از دست می‌داد.

در این میان ترفند مديريت باشگاه استقلال جالب است که در اقدام عجیب خود و غیرمستقیم، وعده تسویه احتمالی بدهی‌های انباشته در صورت واگذاری سهام مالکیتی باشگاه در بورس را می‌دهد و ناگفته پیداست به زحمت بتواند قسط های قرارداد فصل جاری بازیکنان و کادر فنی را پرداخت کند.

نگاهی به لیست بازیکنان استقلال و پرسپولیس در حال حاضر نشان می‌دهد هر یک از دو باشگاه با معضل پایان قرارداد ۱۲ مهره خود در آخر مسابقات فصل جاری دست و پنجه نرم می‌کنند و مدیران عامل دو باشگاه هم طبق آخرین اخبار دریافتی، هنوز برای تمدید قرارداد با بازیکنان وارد مذاکره نشده اند چراکه در اولین تماس، آنها و مدیربرنامه‌ های‌شان خواهان دریافت معوقات قبلی خود خواهند شد و این مساله را شرط شروع مذاکره اعلام خواهند کرد. 

در این میان اوضاع استقلال کمی بهتر از پرسپولیس است چرا که بازیکنان کلیدی کمتری در این تیم به پایان تعهد خود رسیده اند و باید بر سر ارقام جدید با تورم سال ۱۴۰۳ وارد مذاکره شوند. هرچند نکونام مدعی است با کمبود بازیکن در نیم فصل دوم امسال مقاومت کرده... این موضوع ، کار استقلال و مالکان احتمالی جدید را برای بستن تیم سال آتی، کمی سخت می‌کند. 

استقلال؛ حداقل ۵ مهره کلیدی در خط پایان

استقلال در خط حمله مشکل کمتری دارد و سه بازیکن اصلی آبی‌ها برای فصل آتی قرارداد دارند. آرمان رمضانی و پیمان بابایی نیمکت نشین های نكونام به آخر خط رسیده اند و منتظر دریافت پیشنهاد تمدید هستند اما فعلا بعید است کادرفنی اصراری به تمدید این دو داشته باشد. استقلال به راحتی می‌تواند این دو را نگه دارد.

در خط دفاع هم همه بازیکنان فعلی استقلال برای لیگ بیست‌وچهارم قرارداد دارند و در صورت دریافت مطالبات خود نمی‌توانند جایی بروند اما مشکل در خط هافبک آبی است که با ۱۰ خروجی و یک مصدوم مشکوک به جدایی از فوتبال مواجه است!

استقلال قطعا خواهان تمدید با مهدی مهدی‌پور، آرش رضاوند، روزبه چشمی، ابوالفضل جلالی و صابر حردانی است. کوین یامگا بازیکن استراتژیک استقلال هم به دلیل جراحی چشم شاید به طور کل از فوتبال کنار برود و در دسترس نباشد.

رفتن بازیکنانی نظیر زبیر نیک‌نفس، امیرعلی صادقی، محمدحسین زواری و حتی امید حامدی‌فر و جعفر سلمانی هم شاید چندان برای استقلالی‌ها حائز اهمیت نباشد. به این ترتیب پیشنهاد رقبا به این پنج مهره مهم نکونام، تکلیف آنها برای ماندن و رفتن را معلوم خواهد کرد.

 

پرسپولیس؛ حداقل ۸ مهره کلیدی رفتنی‌اند

هر چه به هفته‌های پایانی لیگ نزدیک می‌شویم پرسپولیس و رضا درویش به استقبال بحرانی بزرگ می‌روند که تا امروز دست به آن نزده‌اند و خودشان را به آن راه زده‌اند.

طبق گفته مهدی ترابی، مدیرعامل فعلی پرسپولیس تا کنون هیچ اقدامی در جهت حفظ نفرات کنونی در تیمش نکرده است و شاید فکر می‌کند بعداز واگذاری عمده سهام مالکیتی باشگاه، دیگر جایگاهی در پرسپولیس نخواهد داشت و می‌خواهد تیم را با همین وضع وخیم تحویل نفر بعدی بدهد.

نگاهی به شماتیک پرسپولیس نشان می‌دهد قرمزها با خطر خروج شش بازیکن مهم در خط دفاعی و هفت هافبک در پایان فصل جاری مواجه‌اند. 

این تیم در خط دروازه‌ و حمله به وضوح با کمبود بازیکن مواجه است و باید این دو پست را تقویت کند. در خط حمله اکنون فقط عیسی آل‌کثیر بازی می‌کند و در درون سنگر، علیرضا بیرانوند برای بازی‌های مهم بی‌جانشین است و دروازه‌بان جوانی بنام رفیعی نمی‌تواند به تنهایی پشتوانه سرخ‌ها در میدان بزرگی چون لیگ قهرمانان باشد.

مهدی ترابی، سعید صادقی و سروش رفیعی در خط هافبک در صورت عدم دریافت پیشنهاد با مشتریان دیگر وارد مذاکره می‌شوند اما بازیکنانی نظیر مسعود ریگی، عالیشاه و امیری با توجه به سن و سال خود منتظر مذاکره برای تمدید خواهند ماند.

وضعیت عجیب یاسین سلمانی و مرتضی پورعلی‌گنجی که رباط صلیبی پاره کرده و فصل را از دست داده‌اند، هم نامعلوم است و آنها احتمالا بدون پیشنهاد مالی مناسب در پرسپولیس نخواهند ماند.

اما نگه داشتن گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی‌فر، علی نعمتی و فرشاد فرجی سخت‌ترین آزمون مدیرانی است که باید پرسپولیس لیگ بیست‌وچهارم را ببندند. مهره‌هایی که قطعا با پیشنهاد اغواکننده سایر تیم‌ها روبرو خواهند شد و اگر پرسپولیس دست نجنباند آنها را همراه ترابی و سلمانی از دست خواهد داد.

نویسنده: مهدی کریمی

دیگر خبرها

  • فدراسیون جهانی شمشیربازی سهمیه المپیکی ایران را تایید کرد
  • پایان قرارداد ۲۴بازیکن استقلال و پرسپولیس در پایان فصل؛ زمین سوخته مدیران دولتی درانتظار خریداران سرخابی!
  • گزینه نکونام برای استقلال نقشه کشید(عکس)
  • حسینی به تراکتور و استقلال فکر نمی‌کند! (عکس)
  • عکس| درخشش ستارگان استقلال و پرسپولیس در تیم ملی ازبکستان
  • برتری ازبکستان با گل و پاس گل بازیکنان پرسپولیس و استقلال
  • پایان روزهای سیاه کره با پیروزی مقابل تایلند
  • پیکانی‌ها اسفند 1402 را از یاد نمی‌برند
  • بازگشت جلالی به تیم ملی پس از 483 روز
  • نکونام: دوربین‌ها را خاموش کنید و بیایید