Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@15:03:41 GMT

دوباره کار نکونام به هفته آخر کشید

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۲۶۳۵۵

دوباره کار نکونام به هفته آخر کشید

شاگردان جواد نکونام با شکست صنعت نفت آبادان در دربی خوزستان به بازگشت به سکوی چهارم و کسب سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا امیدوار ماندند.

به گزارش "ورزش سه"، گل موسی کولی بالی در دقیقه 52 و ضربه زبیر نیک نفس در دقیقه 2 وقت اضافه از روی نقطه پنالتی رای به برتری دو بر صفر فولاد در مصاف با صنعت نفت داد و این پیروزی فولاد را 42 امتیازی کرد؛ حالا آنها برای عبور از گل گهر و رسیدن به سکوی چهارم باید در هفته پایانی در مشهد و در برابر تیم پدیده پیروز شوند و البته نساجی هم از مصاف با گل گهر در سیرجان امتیاز بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیروزی گل گهر در این بازی مهم چهارمی شاگردان امیر قلعه نویی را حتمی خواهد کرد. به واقع جنگ سکوی چهارم بیشتر بین تیم های گل گهر و فولاد است که نتایج هفته پایانی هم می تواند موجب تثبیت جایگاه تیم گل گهر شود و هم فولاد را به این موقعیت برساند. البته تیم تراکتور هم 42 امتیازی است و دست کم روی کاغذ شانس صعود به سکوی چهارم را دارد به خصوص که در هفته پایانی میزبان سایپا است که برای ماندن در جدول بازی ها تلاش می کند.

 

فولادی ها با امید کسب سهمیه به بازی ها ادامه می دهند؛ آنها با وجود اطلاع از برد گل گهر در برابر نفت مسجد سلیمان بعد از برد در برابر صنعت نفت آبادان شادی کردند چرا که معادلات در فوتبال هر لحظه ممکن است تغییر کند ودر نهایت نتایج هفته پایانی به سود فولاد باشد. همان طور که در بازی های هفته بیست و نهم ابتدا همه چیز به سود سپاهان پیش رفت اما در پایان شرایط تغییر کرد و پرسپولیس در صدر جدول باقی ماند. فولاد اگر نا امید شود پیش از برگزاری هفته پایانی به گل گهر برای کسب سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا کمک کرده است. تیمی که البته در ابتدای فصل رویاهای بزرگ تری داشت و شاید به همین بهانه استادیومش را هم مورد بهره برداری قرار دارد. این را هم نباید فراموش کرد گل گهر در جدول جام حذفی هم باقی مانده و استراتژی اش قهرمانی در این بازی ها است.

 

در دوئل امیر قلعه نویی و جواد نکونام برای کسب عنوان چهارمی تیم های پدیده و نساجی هم نقش دارند. فولادی ها جدا از برنامه ریزی برای برد در مشهد چشم امید به نساجی دارند که از گل گهر امتیاز بگیرد. تیم سابق جواد نکونام که با هدایت این مربی بعد از 24 سال به سطح اول فوتبال کشور برگشت.

 

جواد نکونام (مربی) فولاد خوزستان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: جواد نکونام مربی فولاد خوزستان جواد نکونام هفته پایانی سکوی چهارم گل گهر بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۶۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همزمانی هفته های پایانی لیگ برتر به سود استقلال!

پیشکسوت استقلال معتقد است: استقلال برای قهرمانی نیاز به آرامش دارد و نباید در هفته‌های پایانی رقابت‌های لیگ برتر دچار استرس شود.

صادق ورمزیار در گفت‌وگو با ایسنا، در ارزیابی از عملکرد استقلال برابر شمس آذر در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال که با پیروزی ۳ بر ۲ آبی‌های پایتخت به پایان رسید، اظهار کرد: چون بازی استقلال بعد از پرسپولیس بود و به دلیل این که استقلال صدرنشینی را برای چند ساعت از دست داده بود تا حدودی در بازی برابر شمس آذر استرس داشت. این استرس در دقایق پایانی بازی برابر شمس آذر کاملا مشهود بود به طوری که تا دقیقه ۸۰ که ۳ گل وارد دروازه شمس آذر کرد، تمرکز بازیکنان به دلیل بالا رفتن اعتماد به نفس آن‌ها و تصور این که بازی دیگر تمام شده، کاهش یافت و در یک لحظه بازی از دست استقلال خارج شد تا شمس آذر بتواند دو گل بزند. حتی در دقایق پایانی بازی این احتمال وجود داشت که شمس آذر سومین گل را نیز به استقلال بزند.

وی در پاسخ به این پرسشی که با توجه به نزدیکی به پایان فصل، تصور می‌کند بازیکنان استقلال چقدر به خاطر نداشتن آرامش و استرس زیاد صدرنشینی را از دست بدهند، گفت: چون بازی‌های پایانی همزمان است، فکر نمی‌کنم مشکل خاصی برای استقلال ایجاد شود. البته استقلال برای حفظ صدرنشینی خود باید استرس نداشته باشد و آرامش خود را حفظ کند. این که بخواهد به خاطر یک لحظه دور شدن از صدر دچار استرس شود روند خوبی نیست. استقلال برابر شمس آذر بازی خیلی خوبی را به نمایش گذاشت و در دقایق ابتدایی بازی حملات استقلال قابل توجه بود. نیمه دوم هم استقلال عملکرد موفقی داشت اما در دقایق پایانی به نظر می‌رسید که بازیکنان دچار غرور و شدند و بازی را تمام شده تصور کردند که تیم حریف با استفاده از این ضعف توانست دروازه استقلال را دو مرتبه باز کند.

این پیشکسوت استقلال با اشاره به روند رو به رشد تیم شمس آذر خاطرنشان کرد: شمس آذر با آن مهره‌ها و توانی که داشت بازی خوبی را برابر استقلال به نمایش گذاشت و در دقایق پایانی روند این تیم خوب و رو به جلو بود. قطعا اگر بازی ادامه داشت شمس آذر به سومین گل نیز دست پیدا می‌کرد.

ورمزیار در پایان گفت: استقلال تا به امروز نتایج خوبی را کسب کرده و بازی‌های خوبی را به نمایش گذاشته است. شاید اگر استقلال بتواند آرامش خود را حفظ کند، در ادامه بازی‌ها شرایط بهتری پیدا کند. به هر صورت شانس قهرمانی بین دو تیم استقلال و پرسپولیس است که به نظر من استقلال شانس بیشتری برای قهرمانی دارد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: محکومیت استقلال در کمیته تعیین وضعیت سهمیه ایران در جام باشگاه‌های آسیا؛ 3+1/کاهش سهمیه امارات و عربستان

دیگر خبرها

  • اکبرپور: حرف‌های جواد نکونام درباره ایشان درست بود!
  • خطر سقوط به دليل مشكل آمادگى بدنى؛ بحران بدنسازی عامل شکست‌های فولاد 
  • فیلم وایرال شده و پرحاشیه هم نکونام را به کمیته انضباطی نکشاند | دلیل احضار نشدن سرمربی استقلال چیست؟
  • گلایه تند نکونام از پیشکسوتان | بعد از بازی با شمس آذر چه حرف هایی در رختکن آبی ها زده شد؟
  • دلیل احضار نشدن جواد نکونام به کمیته انضباطی فدراسیون
  • دلیل احضار نشدن جواد نکونام به کمیته انضباطی فدراسیون مشخص شد
  • لطیفی: نکونام ضعف‌های کی‌روش را ندارد!
  • هشدار جدی به مسعود شجاعی و هوادار!
  • شانس بزرگ فراز و نفت آبادان در مسیر بقا!
  • همزمانی هفته های پایانی لیگ برتر به سود استقلال!