Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایتنا – اطلاعات جدیدی توسط مراکز خبری مختلف منتشر شده است که نشان دهنده این است که شرکت نتفلیکس بر روی سرویس استریم بازی مخصوص به خود کار می‌کند تا وارد این بازار شود. اطلاعات جدیدی توسط مراکز خبری مختلف منتشر شده است که نشان دهنده این است که شرکت نتفلیکس بر روی سرویس استریم بازی مخصوص به خود کار می‌کند تا وارد این بازار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
به گزارش ایتنا و به نقل از  gsmarena، بر اساس این اطلاعات، این شرکت قرار است تا به صورت مستقیم وارد رقابت با دو غول این رده یعنی یوتیوب و توییچ شده و بخش بزرگی از این بازار جذاب و پر مخاطب را در اختیار بگیرد.
 
برنامه این شرکت کاملا واضح است و درست مانند دو رقیب اشاره شده در پاراگراف بالا، گیمرها خواهند توانست تا بازی‌های خود را انجام داده و به صورت زنده بر روی شبکه اینترنت استریم کنند.
 
با این وجود یکی از قابلیت‌های جذابی که این برنامه خواهد داشت، امکان بازی بدون داشتن توان سخت‌افزاری بسیار بالا است. به این ترتیب کاربران خواهند توانست تا  از امکانات ابری نتفلیکس برای بازی کردن بهره ببرند.
 
نیروهای جدید جذب شده در نتفلیکس نیز موید این نکته هستند. برای مثال مایک وردو از مدیران سابق الکترونیک آرتز به نتفلیکس ملحق شده است که این امر نشان دهنده تلاش این شرکت برای ورود به بازار تولید بازی کامپیوتری است.
 
گفته می‌شود که بازی‌های این شرکت درست مانند سرویس فیلم‌های آن به صورت حساب ماهانه و خرید منظم اشتراک قابل استفاده خواهد بود که این امر می‌تواند بازار جدیدی را برای این غول بزرگ به ارمغان بیاورد.

شایان ذکر است که سابقه مایک وردو در زمینه بازی‌های کامپیوتری بسیار درخشان است و او در بازی‌های ساده ولی معتاد کننده‌ای مانند Plants Vs zombies، Sims و حتی جنگ ستارگان کار کرده است.
 
یکی از مواردی که هنوز در این زمینه مشخص نیست این است که آیا شرکت‌های سوم شخص امکان ساخت بازی برای این محصول را خواهند داشت یا خیر و در صورتی که این موضوع عملیاتی شود می‌توان انتظار داشت که این شرکت موفقیت بالایی به دست بیاورد.
 
با این وجود تجربه ضعیف گوگل استادیا نشان داده است که ورود به چنین بازاری چندان ساده نیست و شرکت نتفلیکس باید دقت زیادی داشته باشد تا به سرنوشت غول‌هایی مانند اپل و گوگل در بازار بازی‌های کامپیوتری دچار نشود.

منبع: ايتنا

کلیدواژه: نتفلیکس استریم آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۶۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود ۴۲ میلیارد تومانی نقدینگی حقیقی‌ها به بازار سهام در روز سبز شاخص کل بورس

کوروش آسایش کارشناس بازار سرمایه در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: شاخص کل بورس امروز ۳ اردیبهشت با افزایش ۳ هزار و ۹۲۲ واحدی در تراز ۲ میلیون و ۳۱۶ هزار واحدی ایستاد. شاخص کل هم وزن نیز با افزایش ۴ هزار و ۳۲۱ واحدی در ارتفاع ۷۵۷ هزار و ۷۰۹ واحدی قرار گرفت تا بازار شاهد روند مثبت باشد.

این کارشناس بازار سرمایه در ادامه اظهار کرد: حجم معاملات امروز سهام و حق تقدم ۹ میلیارد و ۷۰۰ میلیون برگه سهم به ارزش معاملاتی ۴ هزار و ۱۳۲ میلیارد تومان ثبت شد. همچنین سرانه خرید حقیقی‌ها ۲۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و سرانه فروش امروز ۲۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان بود.

او افزود: امروز شاهد ورود نقدینگی ۴۲ میلیارد تومانی حقیقی‌ها به بازار سهام بودیم. در جریان معاملات امروز ۵۲ درصد بازار یعنی ۴۱۲ نماد در وضعیت مثبت و ۴۸ درصد بازار به عبارتی ۳۷۴ نماد در محدوده منفی به کار خود پایان دادند. امروز صنعت استخراج کانه‌های فلزی شاهد بیشترین میزان ورود نقدینگی بود و بیشترین خروج نقدینگی حقیقی‌ها هم به صنعت فرآورده‌های نفتی اختصاص یافت.

این کارشناس بازار سرمایه در ادامه می‌گوید: از جمله عوامل اثرگذار بر روند امروز بازار سهام را می‌توان روند کاهشی نرخ دلار، تصویب فوریت اصلاح بند س تبصره ۶ قانون، ثبات منطقه و ... نام برد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بورس

دیگر خبرها

  • برگزاری رویدادی برای ورود به دنیای نوآوری و خلق ایده در اینوتکس ۲۰۲۴
  • نوبیتکس، پیشگام در آموزش و آگاهی کاربران دنیای رمزارز
  • بهترین روش آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال برای ورود به بازار رمزارزها
  • فعالیت پایانه صادراتی در منطقه ویژه اقتصادی ازنا
  • رویداد «هاکامستر» دروازه‌ای برای ورود به دنیای نوآوری و خلق ایده در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴
  • «هاکا مستر» دروازه‌ای برای ورود به دنیای خلق ایده در اینوتکس ۲۰۲۴
  • پرورش نسل زد برای ورود به دنیای کسب‌وکارهای نوآور بررسی می‌شود
  • برنامه های شاخص ساینا در سال مالی جدید تشریح شد
  • ورود ۴۲ میلیارد تومانی نقدینگی حقیقی‌ها به بازار سهام در روز سبز شاخص کل بورس
  • حرفه آموزی معتادان در حال بهبود برای ورود به بازار کار