Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از ریانووستی، دریابان وادیم کولیت معاون مرکز آشتی طرف های درگیر در سوریه وابسته به وزارت دفاع روسیه شامگاه یکشنبه اعلام کرد: سیستم پدافند هوایی سوریه دو موشک اسراییلی پرتاب شده از جنگنده های اف-۱۶ اسراییل به سوی مرکزی در سیدات زینبیه در استان دمشق را نابود کرد.

به گفته این مقام نظامی روس، شامگاه یکشنبه دو جنگنده اف-۱۶ نیروی هوایی اسراییل خارج از حریم هوایی سوریه از سمت جنوب غربی، راکت های هدایت شونده پرتاب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 معاون مرکز روسی آشتی طرف های درگیر در سوریه گفت: واحدهای پدافند هوایی سوریه مجهز به سیستم های روسی بوک -ام۲ای دو موشک پرتاب شده از جنگنده های اسراییلی را نابود کردند.  

رژیم صهیونیستی هر ازچندگاهی به سوریه حمله می کند و به عقیده کارشناسان، این حملات ددمنشانه برای حمایت از تروریست های ضدسوری و با هدف تضعیف کردن ارتش سوریه انجام می گیرد.

آخرین مورد حملات رژیم صهیونیستی روز ۲۲ ماه جولای صورت گرفت و جنگنده های اف-۱۶ این رژیم به مراکزی در استان حمص راکت هایی را پرتاب کردند.   

برچسب‌ها روسیه سوریه اسرائیل رژیم صهیونیستی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روسیه سوریه اسرائیل روسیه سوریه اسرائیل رژیم صهیونیستی هوایی سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۶۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام انزجار مردم ارومیه از جنایات رژیم صهیونیستی

مردم ارومیه روز چهارشنبه با  تجمع خودجوش که با حضور قشرهای مختلف مردم و دانشجویان در میدان انقلاب ارومیه برگزار شد بار دیگر نفرت و انزجار خود را از جنایات رژیم صهیونیستی و قتل عام زنان و کودکان بی گناه غزه اعلام کرده و به نمایش گذاشتند.

در این تجمع  حاضران با در دست داشتن پلاکارد‌هایی با مضمون «غزه کربلا شد مهدی بیا مهدی بیا»، مرگ بر آمریکا، مرگ براسراییل، «قدس متعلق به مسلمین است و باید به آن برگردد»، «فلسطین آزاد خواهد شد.» نفرت خود را از رژیم صهیونیستی نشان دادند.

شرکت کنندگان در تجمع همچنین با سر دادن شعارهایی، چون مرگ بر اسراییل، «جنایت اسراییل جنایت آمریکاست» اعتراض و انزجار خود را از رژیم صهیونیستی، استکبار جهانی و رژیم آمریکا و هم پیمانان آنان نشان داده و پیمانی دوباره با مردم مظلوم غزه بستند.

در این تجمع گروه سرود دانشجویی در اعتراض به جنایات اسراییل، سرود ویژه‌ای را اجرا کردند که مورد توجه مردم و حاضران قرار گرفت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی در این تجمع گفت: کسانی که دم از حقوق بشر می‌زنند، امروز چرا در برابر کشتار رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه سکوت کرده اند؟

حجت الاسلام منصور امامی ادامه داد: صهیونیست‌ها دشمن‌ترین افراد برای اهل ایمان و شر مطلق هستند چرا که همواره رد پای آنان در تمامی فتنه‌ها دیده می‌شود.

وی با بیان اینکه امام راحل از سال ۱۳۴۱ خطر صهیونیست را گوشزد کردند، افزود: برپایی جشن‌های ۲ هزار و ۵۰۰ ساله پهلوی و جنگ هشت ساله در ایران با هدف انحراف اذهان عمومی از اسرائیل بود و  نباید این جنایات رژیم صهیونیستی به دست فراموشی سپرده شود.

در پایان این تجمع مردمی بیانیه محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی قرائت شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • پوتین تهدید کرد/ در هر کشوری باشد می‌زنیم
  • پوتین: اف-۱۶‌های اوکراین در همه‌جا هدف مشروع هستند، حتی کشورهای دیگر
  • جنگنده‌ای که گزینه اصلی ارتش روسیه است! (+عکس)
  • رژیم صهیونیستی به ناتوانی در شکست حماس اقرار کرد
  • اعلام انزجار مردم ارومیه از جنایات رژیم صهیونیستی
  • نیویورک تایمز: داعش بر یارگیری از تاجیک ها متمرکز شده است/ داعش برخلاف ادعاها نابود نشده است
  • (عکس) جنگنده‌ای که گزینه اصلی ارتش روسیه است!
  • حملات هوایی آمریکا به چند منطقه درشرق سوریه چند شهید و زخمی بر جا گذشت
  • بازگشت اسد به دنیای عرب
  • ببینید | حمله جنگنده‌های آمریکایی به سوریه