Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، یحیی گل محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از دیدار و برتری برابر تراکتور تبریز اظهار داشت: به شخصه بعد از دریافت گل استرس زیادی را تجربه کردم. تا به حال چنین استرسی نداشتم. بازیکنان ما واکنش خوبی به این گل داشتند و با آرامش و سرعت بیشتری توپ را چرخاندند و فضا‌های خوبی را ایجاد کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روی تیزهوشی بازیکنان خط حمله از جمله نوراللهی، عبدی و ترابی به گل رسیدیم. کار کردن با این بازیکنان فوق‌العاده است. امیدوارم خداوند مزد تلاش بازیکنان را بدهد و دل هواداران را شاد کنیم.

وی با تشکر از اقدامات کانون هواداران باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: بازی خوب و نفس گیری بود. در نیمه اول می‌توانستیم کار را تمام کنیم و به گل برسیم. چند موقعیت گلزنی خوب هم داشتیم. طبیعی بود که به علت حساسیت بازی هر چه زمان رو به جلو می‌رفت بازیکنان مضطرب می‌شدند و تمرکزشان کمتر می‌شد. فکر می‌کنم در نیمه دوم روی یک صحنه که خودمان توپ را تقدیم حریف کرده بودیم، غافلگیر شدیم و گل خوردیم.

گل محمدی در ادامه گفت: خوشبختانه تمرکز خودمان را حفظ کردیم و برای ایجاد حمله، بازی‌سازی از عقب و استفاده از جناحین تمرکز داشتیم و در مجموع حقمان بود که این بازی را ببریم. تیم حریف و مربی آن‌ها نامدار بودند. آن‌ها در فاز دفاعی خوب بودند. از تک تک بازیکنانم تشکر می‌کنم؛ چرا که روز‌های سختی را پشت سر می‌گذارند و فشار زیادی روی دوش آن‌ها است، اما با تمرکز و مسئولیت پذیری بالا تمرین و بازی می‌کنند. امیدوارم مزد تلاش خود را بگیرند. امروز هم واقعا انرژی گذاشتند و به عشق هواداران و پرسپولیس بازی کردند. در همه بازی‌ها همین‌طور هستیم و می‌دانم که هواداران ما در شرایط سختی هستند و حساسیت بازی‌ها آن‌ها را هم اذیت می‌کند، اما همیشه انرژی مثبت هواداران را داریم و ان شاء الله بتوانیم با قهرمانی دل آن‌ها را شاد کنیم.

یحیی گل محمدی بیان کرد: تمام انگیزه ما همین است. امیدوارم در بازی آخر مقابل پیکان هم مثل همیشه عمل کنیم و در نهایت به قهرمانی دست یابیم. تراکتور تیم قابل احترامی است.

سرمربی پرسپولیس درباره علت افت تراکتور در مدت زمان اخیر، افزود: خودم نیم فصل در این تیم کار کرده ام. می‌دانم چه هواداران عاشقی دارد. این تیم برای من قابل احترام است. در هر صورت تراکتور هم تیمی است که در مجموع عملکرد خوبی داشت و طبیعی است که در چند وقت اخیر از حیث سرمربی، ثبات نداشته است.

گل محمدی درباره عملکرد مهدی عبدی در خط حمله پرسپولیس عنوان کرد: خیلی راضی هستم. مهدی عبدی مهره تاثیرگذاری برای ما بود. ۴ گل به ثمر رسانده است. البته همه مهاجمان ما با تمرکز بالا بازی می‌کنند. مهدی عبدی نشان داد که یک بازیکن فرصت طلب است. او هر وقت برای تیم بازی کرده عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته است. او برای بزرگ‌تر شدن خیلی جا دارد. این شروع کار او است. باید تمرکز بیشتری داشته باشد. مطمئنم می‌تواند یکی از مهاجمان آینده‌دار فوتبال ایران شود.

سرمربی سرخپوشان درباره حضور هیئت مدیره این باشگاه در اردوی پرسپولیس و قول پاداش به این تیم افزود: تیمی که می‌خواهد قهرمان شود، نمی‌تواند به انگیزه‌های درونی اکتفا کند. همه تیم‌هایی که می‌خواهند خود را مدعی نشان دهند به انگیزه‌های بیرونی نیاز دارند. ما از شروع فصل تا امروز پاداش آنچنانی نگرفته بودیم. بحث ما بحث پول نیست و ما به دنبال ایجاد انگیزه هستیم. امروز هم با حضور در هتل و دادن انگیزه به بازیکنان، کار خوبی انجام دادند. این کار باید انجام شود. می‌دانیم که مشکلات هم زیاد است و متاسفانه بدهی‌های زیادی داریم، اما تیمی که می‌خواهد قهرمان شود باید از تمام جوانب مورد حمایت قرار گیرد. خدا را شکر امروز هم پاداش خوبی به تیم داده شد.

گل محمدی درباره عملکرد آل کثیر در خط حمله تیمش گفت: او در بازی‌های سال گذشته با پا و دست شکسته برای ما بازی کرد. هیچ وقت تعصب و غیرت آل کثیر را فراموش نمی‌کنیم. در هر صورت امروز هم تیم حریف خیلی فشرده بازی کرد و فضای زیادی نصیب آل کثیر نشد. ما از همه مهاجمان خودمان رضایت داریم.

سرمربی پرسپولیس درباره تجربه سیدجلال حسینی و غیبت او در بازی‌های اخیر افزود: ما یک تیم غالب بودیم. فکر می‌کنم عملکرد دفاعی ما خوب بود. وجود سیدجلال حسینی برای ما ارزشمند است. او از نظر فنی خیلی به ما کمک کرد. متاسفانه با مصدومیتی که برای او به وجود آمد، یک مقدار از تمرین و مسابقه دور شد. هیچ وقت نمی‌توانیم از نام سیدجلال حسینی عبور کنیم. حضور سیدجلال در رختکن و در کنار زمین ارزشمند است و از تلاش‌هایی که داشته و خواهد داشت ممنون هستیم. او یک الگوی خوب برای همه فوتبالیست‌ها است.

گل محمدی درباره بازی تیمش با پیکان در هفته پایانی مسابقات گفت: پیکان هم نشان داده تیم خوبی است. امروز هم با پنج گل ماشین سازی را شکست داد. قطعا بازی راحتی نخواهیم داشت. تیم مهدی تارتار همیشه یکی از تیم‌های خوب لیگ بوده است. باید مانند بازی‌های گذشته پرتلاش و با انگیزه بالا عمل کنیم و ان شاء الله در نهایت بازی خوبی را شاهد باشیم.

بیشتر بخوانید

اکبرپور: شرایط ماشین سازی وخیم است / تمام دارایی ما پشت یک وانت قرار دارد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال گل محمدی امروز هم بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۶۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی: قهرمانی آسیا حق ایران بود

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال معتقد است که حق ایران قهرمانی در آسیا بود و آنها نباید مقابل قطر شکست می‌خورند.

به گزارش ایسنا، سید حسین حسینی پس از بازگشت کاروان تیم ملی فوتبال به ایران درباره برد مقابل ترکمنستان گفت: خداراشکر یک بازی سخت را بردیم. بازی روی چمن بدی برگزار شد و کارمان را سخت کرد و نسبت به بازی رفت، سخت‌تر بود.

دروازه‌بان تیم ملی در مورد بسته نگه داشتن دروازه‌اش گفت: من امسال خیلی تلاش کردم که در باشگاه عملکرد خوبی داشته باشم، شاید باورتان نشود که برای بازی در تیم ملی لحظه شماری می‌کردم و از آقای قلعه نویی تشکر می‌کنم که به من فرصت بازی دادند.

او در مورد شانس ایران برای صعود به دور بعدی مقدماتی جام جهانی گفت: ما در جام ملت‌ها بازی‌های خوبی داشتیم، بعضی انتقادات هست که به نظرم درست نیست. هنوز هم می‌گویم حقمان نبود که بازی قطر آنطور بازی را واگذار کنیم. کمترین حقمان قهرمانی بود. تیم خیلی خوبی داشتیم و همه چیز خیلی خوب بود اما روی یک بدشانسی بازی قطر را واگذار کردیم. امیدوارم برای جام جهانی از همین الان امکانات فراهم باشد تا تیم ملی موفق شود.

حسینی در خصوص بازیکنان جوان مانند آرشا شکوری در تیم ملی گفت: جوانگرایی در تیم ملی ساده نیست که شما همه بازیکنان را عوض کنید. بازی در تیم ملی و باشگاهی متفاوت است. خیلی از بازیکنان باتجربه که در باشگاه عملکرد خوبی دارند، در تیم ملی نمی‌توانند عملکرد خوبی داشته باشند. آقای قلعه نویی هم فکر کنم اولین بار بود این همه جوان دعوت کردند و امیدوارم همه آن‌ها مثمرثمر باشند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • امیرآبادی:مگر تیم ملی جای کوچکی است که بازیکن جوان یک شبه در آن ستاره شود؟/قلعه نویی کسی نیست به خاطر بیانیه حسینی را بازی بدهد
  • بازگشت هافبک مازنی پرسپولیس با شادی گل رونالدویی!
  • حسینی: قهرمانی آسیا حق ایران بود
  • کمترین حقمان قهرمانی آسیا بود!
  • سیدحسین حسینی: کمترین حقمان قهرمانی آسیا بود
  • رضاییان: اگر زمین می‌خوردیم، خونی می‌شدیم
  • لامین یامال: سعی می‌کنم خودم را درگیر حواشی بیرون زمین نکنم
  • انگیزه بالای وحید امیری در تمرینات پرسپولیس
  • قلعه نویی: زمین چمن مصنوعی نقطه تاریک این بازی بود؛ امیدوارم فیفا به این موضوع ورود کند
  • زمین بازی با ترکمنستان لذت فوتبال را گرفت