Web Analytics Made Easy - Statcounter

عصر ایران-  لوئیجی کولانی یکی از نام های افسانه ای در طراحی صنعتی بویژه بخش خودرو است. کولانی (در خانواده ایی که پدرش سوئیسی با اصالت کورد و مادری لهستانی داشت) در اگوست سال 1928 در شهر برلین آلمان متولد شد.

زندگی حرفه ای وی از دهه 1950 میلادی آغاز شد. زمانی که وی با کمپانی های بزرگ مانند فیات، آلفا رومئو، فراری، فولکس واگن و ب ام و همکاری داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۶۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی نقش هولدینگ های صنعتی در آینده اکوسیستم نوآوری

تین نیوز

هفتمین رویداد استیج اینوتکس که از معتبرترین کنفرانس های استارتاپی کشور است از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در محل پارک فناوری پردیس میزبان صدها فعال استارتاپی و علاقه مندان حوزه نوآوری خواهد بود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، استیج رویدادی در دل نمایشگاه بین المللی اینوتکس است که در سال های اخیر به قلب تپنده این جشنواره تبدیل شده است.

این رویداد با هدف تعامل و گفتگو میان فعالان استارتاپی، علاقمندان به حوزه های فناورانه و نوآورانه، نخبگان فناوری، نهادهای ذی نفع حاکمیتی، کارآفرینان و صنعتگران نوآور ایجاد شده و سالانه میزبان ده ها صاحب نظر در حوزه های گوناگون استارتاپی است.

استیج امسال علاوه بر بررسی ترندها و فناوری های نوظهور پدید آمده در حوزه فناوری کشور، به نقش و رویکرد شرکت ها و هولدینگ های بزرگ صنعتی و برنامه های نوآوری این شرکت ها خواهد پرداخت. موضوعات استیج بیش از هر چیز به مسائل روز اکوسیستم استارتاپی معطوف شده است.

مرور مهم ترین وقایع اکوسیستم استارتاپی در سالی که گذشت، بررسی و تحلیل وقایع و رویدادهای اکوسیستم نوآوری، بررسی چالش ها و مسائل اکوسیستم نوآوری کشور و اینکه هوش مصنوعی چگونه آینده ما را رقم خواهند زد از مهمترین برنامه استیج اینوتکس ۲۰۲۴ است.

همچنین در این رویداد به بررسی مواردی چون، «دیفای از رویا تا واقعیت»، «نقش و رویکرد شرکت ها و هولدینگ های بزرگ صنعتی در اکوسیستم نوآوری»، «آنچه که باید استارتاپ ها از شرکت های بزرگ یاد بگیرند» و «نقش و رویکرد دانشگاه در نزدیک ساختن شرکت های سنتی با فضای نوآوری و استارتاپی» نیز پرداخته می شود. 

بررسی مهم ترین روندها و تازه های حوزه ارتباطات و تبلیغات، بررسی برندکارفرمایی، بررسی مهم ترین چالش ها و مسائل اکوسیستم استارتاپی کشور، اهمیت تربیت نیروی توسعه کسب وکار در جهت رشد و تجربه ورود هولدینگ های بزرگ صنعتی به حوزه نوآوری و استارتاپی از دیگر برنامه های مهم استیج در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴ خواهد بود.

استیج در روز آخر نمایشگاه اینوتکس نیز میزبان رقابت استارتاپ ها در حضور سرمایه گذاران و امتیازدهی به آنان توسط داوران مطرح ایرانی و بین المللی خواهد بود.

با توجه به شرایط موجود اکوسیستم استارتاپی کشور بیش ازهر زمان دیگر نیازمند هم اندیشی، ایجاد دیالوگ، یادگیری و دیده شدن است. استیج این فرصت را برای فعالان و علاقمندان حوزه کسب وکارهای نوآورانه فراهم می کند.

به گزارش ستاد خبری نمایشگاه اینوتکس، استیج علاوه بر اینکه پذیرای شرکت کنندگان جشنواره اینوتکس در پارک فناوری پردیس است به صورت زنده از طریق وب سایت www.inotex.com در دسترس مخاطبان بین المللی و علاقمندان قرار خواهد گرفت.

علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این رویداد و اطلاع از برنامه های پیشبینی شده استیج به آدرس stage.inotex.com مراجعه کنند.

اینوتکس ۲۰۲۴ از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در پارک فناوری پردیس، میزبان بیش از ۴۰۰ شــرکت نــوآور و فنــاور در قالب غرفــه دار، بیش از هفتادهزار مخاطب فعـــال در حوزه کسب و کار، ۱۵۰ سرمایه گذار استارتاپی، ۴۰۰ جلسه بین کسب وکارها و ۲۰ رویداد و بخش جانبی ست.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • بررسی آخرین دستاورد‌های حوزه پایداری انرژی
  • بررسی نقش هولدینگ های صنعتی در آینده اکوسیستم نوآوری
  • جزئیات تازه از برنامه متفاوت رضا رشیدپور
  • حکمرانی در سلامت باید با حضور ذی‌نفعان طراحی شود/ سیاستگذاری با حضور متخصصان صورت می‌گیرد
  • حوزه فرهنگ نیازمند طراحی‌های کاربردی برای مقابله با شرایط انحرافی دشمن است
  • یک عکس متفاوت و عجیب از «درویش‌های ایرانی» در زمان قاجار
  • سوخو-24 در نمایی متفاوت (عکس)
  • ضعف ایران در کاربرد خودروهای برقی با وجود تولید محصولات با کیفیت و ارزان توسط دانش‌بنیان‌ها
  • اخذ هزینه از دانشجویان در سنین نامتعارف تحصیل
  • طراحی قالب انسجام آفرین فعالان مردمی حوزه اجتماعی استان کرمانشاه