Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-25@16:42:47 GMT

منچستریونایتد از خرید رافائل واران مطمئن است

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۲۶۴۷۹

رافائل واران مدافع 28 ساله فرانسوی در مسیر انتقال به لیگ برتر انگلیس و باشگاه منچستریونایتد قرار دارد.

به نقل از فابریتزیو رومانو؛ به زودی پیشنهاد رسمی منچستریونایتد برای جذب واران به دست رئال مادرید می رسید. سران منچستریونایتد از خرید رافائل واران مطمئن هستند و نسبت به امضای قرارداد با او هیچ تردیدی ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اطمینان آنها از خرید او به چند دلیل مربوط می شود. واران شخصاً خواهان انتقال به اولدترافورد است و هیچ مشکلی برای امضای قرارداد با منچستریونایتد ندارد. او به طور واضح به سران رئال مادرید اعلام کرده که راه انتقالش به تیم سولسشر را هموار کنند. از قرارداد او با لوس بلانکوس فقط یک سال دیگر باقی مانده و این مدافع فرانسوی قطعاً قرارداد خود را تمدید نخواهد کرد بنابراین رئال مادرید چاره ای جز موافقت با خروج واران ندارد. از سوی دیگر منچستریونایتد تنها باشگاهی است که توانایی خرید واران را دارد و عملاً آنها در کورس رقابت بر سر جذب او بدون رقیب هستند.

اخبار داغ 

این زن با شورت بدن نما در المپیک جنجال کرد + عکس امیر قلعه نویی مقابل دوربین طرفداری: به دغدغه های مردم رسیدگی کنید، در حق نسل جوان جفا شده است فیروز کریمی: وقتی بیرون روی دارم، چرا باید در کنفرانس شرکت کنم؟! کیمیا علیزاده و در آغوش گرفتن ناهید کیانی پس از برد مقابل او / عکس استیون جرارد: رئال مادرید از من می خواست در لیورپول جنگ درست کنم و برای جدایی فشار بیاورم خواستگاری کردن مکس کروزه از معشوقه اش در جریان مصاحبه تلویزیونی در المپیک توکیو

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۶۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنگامی که هواداران منچستر یونایتد رونالدو را پس از هت تریک مقابل این تیم تشویق کردند / فیلم

23 آوریل سال 2003، دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بین تیم های منچستریونایتد و رئال مادرید در حضور 66 هزار تماشاگر حاضر در ورزشگاه اولدترافورد برگزار شد که این دیدار با برتری 4-3 شاگردان سرالکس فرگوسن خاتمه یافت. هواداران منچستر یونایتد هنگام تعویض رونالدو نازاریو، این ستاره رئال مادرید را تشویق کردند.

دانلود (3.6MB)

دیگر خبرها

  • غیبت جود بلینگام در جدال رئال مادرید و رئال سوسیداد
  • کمک دولت اسپانیا به رئال مادرید برای خرید امباپه
  • تصمیم ستاره رئال: تعویضی هم باشم می‌مانم
  • هنگامی که هواداران منچستر یونایتد رونالدو را پس از هت تریک مقابل این تیم تشویق کردند / فیلم
  • برتری 4-3 منچستریونایتد مقابل رئال مادرید در شب هت تریک رونالدو نازاریو (2003/4/23) / فیلم
  • وضعیت تکان‌دهنده پنج خرید تابستانی بارسا
  • عصبانیت ژاوی پس از شکست 3-2 بارسلونا مقابل رئال مادرید به روایت انیمیشن عمر مومنی / فیلم
  • برتری 3-2 بارسلونا مقابل رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو با بریس لیونل مسی (2017/4/23) / فیلم
  • پیشنهاد تمدید به ستاره رئال مادرید در ال‌کلاسیکو
  • پیروزی رئال مادرید مقابل اتلتیکو مادرید با گل چیچاریتو (لیگ قهرمانان اروپا - 2015/4/22) / فیلم