Web Analytics Made Easy - Statcounter

طلافروشی مرد سمنانی در یک قدمی سرقت بود که سارقان به دام افتادند. طلافروشی مرد سمنانی توسط چند سارق طلا رصد شده بود که دزدان دستگیر شدند . دزدان برای طلافروشی این مرد نقشه عجیبی کشیده بودند . سارقان در حال حفر تونل برای رفتن به طلافروشی بودند که صدای کلنگ آنها را لو داد . سارقان طلافروشی نقشه های  شان برملا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هوشیاری شهروندان و سرعت عمل پلیس ، سارقان ۱۰ میلیارد تومان طلا در ایوانکی گرمسار را ناکام گذاشت.

 فرمانده انتظامی شهرستان گرمسار گفت :  با تماس یکی از شهروندان درباره صدای مشکوک حفر شبانه زمین که سبب آزار و اذیت شده ، عوامل انتظامی کلانتری ایوانکی به محل اعزام شدند.

به گزارش رکنا، سرهنگ غلامحسین عرب گفت: ماموران در بررسی های اولیه دریافتند صدای کلنگ زنی در حوالی یک باب طلافروشی  به گوش می رسد که با بررسی ظاهری مغازه ، تماس با مالک طلافروشی و بررسی دوربین‌ها ، موضوع سرقت منتفی تلقی شد.

کندن تونل زیرزمینی برای رسیدن به طلا

سرهنگ عرب افزود: با این همه ، ماموران پلیس دست از تلاش بر نداشتند و با بررسی های موشکافانه و تخصصی منازل و مغازه‌های اطراف طلافروشی، فردی را که در یکی از منازل مسکونی همسایه طلافروشی مخفی شده بود  ، دستگیر کردند.

وی گفت: در بررسی ها مشخص شد  سارقان با تخریب دیوار ضلع شرقی طلافروشی به گاو صندوق نصب شده دسترسی پیدا کرده و در حال تخریب گاوصندوق بودند که با حضور ماموران از محل متواری شده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان گرمسار گفت : فرد دستگیر شده یکی از اعضای باند سرقت طلافروشی ایوانکی و از اهالی شهرستان بوکان است و سابقه سرقت از طلافروشی در شهر‌های شمالی کشور را هم دارد.

تحقیقات برای دستگیری دیگر همدستان وی ادامه دارد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا طلافروشی طلافروشی طلافروشی اخبار حوادث طلافروشی طلافروشی تهران طلافروشی آنلاین طلافروشی بازار تهران سهام عدالت قیمت خودرو کرونا سحر قریشی فرشته حسینی و نوید محمد زاده فرشته حسینی ریحانه پارسا سردار آزمون و نامزدش مهدی قائدی مهدی قائدی و همسرش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۶۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارقان ۱۰ میلیاردی تجهیزات بانک های دولتی در دام پلیس البرز

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ پیمان گودرزی گفت: تیم تخصصی کلانتری ۱۱ مرکزی شهر کرج حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودروی سواری مشکوک می‌شوند و آن را متوقف می‌کنند.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه میزان قابل توجهی تجهیزات الکترونیک مربوط به بانک کشف شد و مأموران در تحقیقات تکمیلی متوجه می‌شوند که متهمان اقدام به سرقت این اموال از انبار دو شرکت وابسته بانک‌های دولتی در ماهدشت کرده‌اند.

فرمانده انتظامی کرج مطرح کرد: در این خصوص یک مالخر اموال مسروقه نیز در استان تهران دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه او اموالی به ارزش حدود ۱۰ میلیارد ریال کشف شد.

سرهنگ گودرزی خاطرنشان کرد: شرکت‌ها نسبت به ایمن کردن اماکن و ساختمان‌های خود در جهت پیشگیری از سرقت اقدام کنند و هرگونه موارد مشکوک را در اسرع وقت از طریق شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 6081853

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان سیم و کابل‌های برق در مراغه
  • دستگیری سارقان سیم کابلهای برق در مراغه
  • کشف پراید سرقتی کمتر از ۲ ساعت در طبس
  • سارقان حوزه رفسنجان، در کرمان دستگیر شدند
  • سارقان ۱۰ میلیاردی تجهیزات بانک های دولتی در دام پلیس البرز
  • انهدام باند سارقان در بیرجند
  • انهدام باند سرقت احشام با کشف ۸ مورد سرقت
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در خرم‌آباد
  • دستگیری سارقان موتورسیکلت در مراغه
  • انهدام باند سارقان انبار کالاهای ملوانی در گناوه