Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار اعزامی فارس از توکیو، امیر خوش خبر و سیامک افروزی سرپرست و فیزیوتراپ، تیم ملی والیبال،   اجازه خروج  از دهکده را گرفتند.

آنها که به دلیل نزدیکی به فردی مبتلا به کرونا در هواپیما ، ۶ روز بعداز ورود به دهکده،   برای همراهی تیم ملی   اجازه خروج از  اتاق هایشان را هم نداشتند و حتی به همین دلیل در بازی اول  تیم ملی مقابل لهستان  کنار تیم نبودند از این حالت خارج شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وزارت  بهداشت ژاپن بعد از بررسی مدارک  ایران تصمیم نهایی را گرفت و  بالاخره  بعد از چند روز، ممنوع الخروجی  آنها را لغو کردند تا خوش خبر و افروزی در بازی امروز مقابل ونزوئلا  کنار تیم باشند.

بازی تیم ملی والیبال کشورمان امروز به وقت توکیو ساعت 9 صبح آغاز می شود. 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: والیبال خوش خبر ممنوع الخروجی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۶۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوان به المپیک نرسید

مسابقات کشتی آزاد کسب سهمیه المپیک امروز آغاز شد که احمد جوان سهمیه را از دست داد.

به گزارش مشرق، مسابقات کشتی آزاد کسب سهمیه المپیک امروز در بیشکک پیگیری شد که ۳ ورزشکار کشورمان برای رسیدن به سهمیه روی تشک رفتند. سهمیه المپیک فقط به فینالیست‌ها تعلق می‌گیرد.

نتایج به شرح زیر است:

در وزن ۵۷ کیلوگرم که ۱۵ نفر حضور دارند، احمد محمدنژاد جوان در دور اول در مقابل آیال بلولیوبسکی از تاجیکستان مبارزه کرد که ۱۰ بر صفر پیروز شد. وی در مرحله یک چهارم نهایی مقابل مونخ باتخویاگ از مغلوستان کشتی گرفت که با نتیجه ۱۴ بر ۳ شکست خورد و به سهمیه نرسید.

در وزن ۷۴ کیلوگرم که ۱۴ نفر حضور دارند، یونس امامی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم در مقابل برنده دیدار سولدخو اولونبایار از مغلوستان و بیونگ مین گنگ از کره جنوبی مبارزه خواهد کرد.

در وزن ۹۷ کیلوگرم، که ۱۰ نفر حضور دارند، امیرعلی آذرپیرا پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم در مقابل برنده کشتی آرش یوشیدا از ژاپن و دیپاک از هند مبارزه خواهد کرد.

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • یونس امامی به المپیک رسید
  • جوان به المپیک نرسید
  • دیدار سرپرست فدراسیون دوومیدانی با ورزشکاران شانس کسب سهمیه المپیک
  • زنگ خطر مدیریتی برای فولاد در صورت شکست مقابل مس
  • نیکان قهرمان والیبال نوجوانان دختران آذربایجان شرقی
  • شکایت دادستان سیرجان از افشین پیروانی 
  • کیفیت میزبانی همدان در تاریخ کاراته کشور بی‌سابقه است
  • تاکید سئول و توکیو بر گسترش روابط با واشنگتن
  • پایان مسابقات والیبال بانوان در سمنان
  • ۶۷ مجموعه ورزشی در تهران بازسازی و فعال شدند | جزییات ساخت سه دهکده جدید ورزشی در شهر