Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان –  روز دوم از مرحله گروهی رقابت‌های والیبال المپیک توکیو از بامداد امروز (دوشنبه) با برگزاری شش دیدار در ساعات مختلف آغاز شد که در یکی از مهمترین دیدار‌ها از گروه A تیم ملی والیبال ایران از ساعت ۴:۳۰ بامداد به مصاف تیم ملی ونزوئلا رفته است.   تیم‌های ملی والیبال ایران و ونزوئلا تاکنون ۵ بار به مصاف هم رفته‌اند که سهم ایران ۴ برد بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ولادیمیر آلکنو در این بازی ایران را با ترکیب سعید معروف، مسعود غلامی، علی اصغر مجرد، میلاد عبادی‌پور، میثم صالحی، امیر غفور و مهدی مرندی در پست لیبرو به زمین فرستاد.   در سوی مقابل ونزوئلا با ترکیب امرسون، وردی، رونالد، انریکه، آلبرتو و فرناندو وارد زمین شد.   ست اول: ۲۵ بر ۱۷ به سود ایران   بازی پایاپای آغاز شد و دو تیم سایه به سایه هم امتیاز می‌گرفتند، اما شاگردان آلکنو توانستند با استفاده از توپ برگشتی ۵ بر ۳ از حریف آمریکایی خود پیش بیفتند. درحالیکه اختلاف ۲ امتیازی تا عدد ۷ به سود ایران بود، اما عبادی‌پور توسط بازیکنان حریف دفاع شد تا دو تیم در امتیاز ۷ به تساوی برسند. در ادامه آبشار امرسون به بیرون رفت تا شاگردان آلکنو ۱۰ بر ۸ شود. با سرویس پرشی و محکم صالحی، توپ به زمین ایران برگشت و عبادی‌پور با تبدیل این توپ به امتیاز ایران را ۱۴ بر ۱۱ پیش انداخت. بازیکنان ایران که نبض بازی را در اختیاز داشتند موفق شدند زودتر از حریف به امتیاز ۱۶ برسند تا سرمربی ونزوئلا در نتیجه ۱۶ بر ۱۲ مجبور به درخواست زمان استراحت شود. با بازگشت به زمین آبشار سرعتی‌زن ونزوئلا به بیرون رفت تا فاصله امتیازی به ۵ برسد. پس از این توپ مجرد توانست والنسیا را تک دفاع کند تا ایران ۱۸ بر ۱۲ جلو بیفتد.   درحالیکه مدافعان روی تور ایران عرصه را بر مهاجمان حریف تنگ کرده بودند این بار نوبت عبادی‌پور بود تا با یک دفاع نتیجه را ۱۹ بر ۱۲ کند. شاگردان آلکنو در ادامه با خطای بازیکنان ونزوئلا امتیاز ۲۰ را هم گرفتند تا سرمربی حریف دومین زمان استراحت خود را هم بگیرد. در ادامه اختلاف بیشتر هم شد تا شاگردان آلکنو در یک بازی کاملا برتر ست نخست را با نتیجه ۲۵ بر ۱۷ به سود خود تمام کنند و یک بر صفر از ونزوئلا پیش بیفتد.   ست دوم: ۲۵ بر ۲۰ به سود ایران   ونزوئلا امتیاز نخست ست دوم را کسب کرد تا همانند ست اول بازی تا امتیاز ۳ برابر پیش رود، اما امیر غفور به زیبایی یک امتیاز سروریس گرفت تا ایران را ۵ بر ۳ پیش بیندازد. در ادامه آبشار وایولا به بیرون رفت تا شاگردان آلکنو اختلاف را به ۳ امتیاز افزایش دهند و ۸ بر ۵ پیش افتادند. ضعف مهاجمان ونزوئلا در تبدیل توپ‌ها به امتیاز ادامه داشت تا نتیجه ۱۰ بر ۶ شود. در ادامه غفور و غلامی دو بار دیگر مهاجمان حریف را دفاع کردند تا ایران ۱۶ بر ۱۰ پیش بیفتد و در آستانه پیروزی در ست دوم قرار گیرد. با رسیدن به اواخر ست دوم بازیکنان ونزوئلا ورق را برگرداندند و توانستند اختلاف را به یک امتیاز کاهش دهند تا حساب کار ۱۹ بر ۱۸ شود.   در این شرایط آلکنو شریفی را جایگزین غفور کرد و این بازیکن جوان با ورودش امتیاز ۲۰ را بری ایران کسب کرد. با گرفتن امتیاز ۲۱ از سوی ایران سرمربی ونزوئلا زمان استراحت گرفت. در امتیاز ۲۳ بر ۱۹ صابر کاظمی برای زدن سرویس به زمین آمد، اما این تغییر جواب نداد و ونزوئلا امتیاز ۲۰ را در حمله گرفت. در نهایت ست دوم با نتیجه ۲۵ بر ۲۰ به سود ایران خاتمه یافت تا شاگردان آلکنو در مجموع ست شماری دو بر صفر از ونزوئلا پیش بیفتند.       بیشتر بخوانید: صادقیانی: آلکنو با خنده‌ها و اخم‌هایش حرفه‌ای بودنش را ثابت کرد/ از بازی تیم ملی مقابل لهستان لذت بردم

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فدراسیون والیبال المپیک توکیو تیم ملی والیبال ایران تا شاگردان آلکنو سود ایران عبادی پور ست دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۶۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فولام ۱ - ۳ لیورپول/ شاگردان کلوپ به رقابت بازگشتند+ فیلم

 لیورپول بعد از شکست عجیب مقابل کریستال پالاس در لیگ برتر و سپس حذف تلخ از لیگ اروپا مقابل ‏آتالانتا امروز برای دفاع از حیثیتش در فوتبال انگلیس و برای اینکه همچنان در کورس قهرمانی بماند، در لندن مهمان فولام بود که با نتیجه سه بر یک به پیروزی دست یافت.

حریفی که در سال‌های اخیر دائماً لیورپول را به دردسر می‌انداخت، این بار تنها تا دقیقه ۵۴ دوام آورد و ۲ شلیک راه دور شیرازه تیم مارکو سیلوا را به هم ریخت. این نخستین برد لیورپول در ۴ مسابقه اخیر بود و سرخ‌ها با روحیه‌ای عالی مهیای جدال با اورتون می‌شوند.

ترنت الکساندر آرنولد (۳۲)، رایان خرافنبرخ (۵۳)، دیوگو ژوتا (۷۲) برای لیورپول و تیموتی کاستانیه (۲+۴۵) برای فولام گلزنی کردند.

لیورپول با این پیروزی ۷۴ امتیازی شد و موقتا بالاتر از سیتی و چسبیده به آرسنال صدرنشین، به رتبه دوم صعود کرد. فولام هم با ۴۲ امتیاز دوازدهم است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • قدرت‌نمایی شاگردان شمسایی مقابل کویت/ قرقیزستان حریف ایران در یک‌چهارم
  • ادامه قدرت‌نمایی شاگردان شمسایی/ قرقیزستان حریف ایران در یک‌چهارم
  • واکاوی پیروزی سپاهان مقابل ملوان؛ برد مهم
  • استقلال، سپاهان، پرسپولیس؛ جام به کدام می‌رسد؟
  • تیم فوتبال نفت و گاز گچساران مقابل حریف خود به تساوی رضایت داد
  • فولام ۱ - ۳ لیورپول/ شاگردان کلوپ به رقابت بازگشتند+ فیلم
  • لیگ‌یک/ بازگشت شیرین شاگردان روانخواه در خانه
  • پیروزی ذوب آهن و سپاهان مقابل حریفان
  • الکلاسیکو؛ نبردی برای تعیین قهرمان لالیگا
  • پیروزی 2-1 رئال مادرید مقابل بارسلونا در نیوکمپ با درخشش رونالدو (لالیگا اسپانیا - 21 آوریل، 2012) / فیلم