Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به توکیو، تیم ملی والیبال ایران که در نخستین دیدار خود دست به کار بزرگی زد و تیم ملی لهستان که سابقه قهرمانی جهان را داشت با شکست بدرقه کرد، از ساعت ۴:۳۰ دقیقه صبح امروز دوشنبه(به وقت تهران) به مصاف تیم ملی ونزوئلا رفت و ۳ بر صفر به برتری رسید.

ملی پوشان ایران این دیدار را با ترکیب سعید معروف، میلاد عبادی‌پور، علی‌اصغر مجرد، امیر غفور، میثم صالحی، مسعود غلامی و لیبرویی مهدی مرندی آغاز کردند و در ست اول با ارائه نمایشی مقتدرانه ۲۵ بر ۱۷ حریف را شکست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ست دوم تیم حریف کمی بهتر ظاهر شد و تا امتیازات پایانی رقابت نزدیکی با تیم ملی ایران داشت اما در نهایت این ست را ۲۵ بر ۲۰ واگذار کرد تا در آستانه یک شکست دیگر قرار بگیرد.

اما ونزوئلا در ست سوم کمی متحول شد و در برخی از امتیازات از ایران هم پیش افتاد و حتی اختلاف سه امتیاز را هم ایجاد کرد اما الکنو به موقع ورود کرد و با گرفتن وقت فنی و صحبت با بازیکنانش شرایط را تغییر داد تا ملی پوشان کشورمان دوباره از حریف پیش بیفتند و در نهایت ست سوم را هم ۲۵ بر ۱۸ ببرد و به دومین پیروزی خود دست پیدا کند.

کد خبر 5265693

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم ملی والیبال ایران ونزوئلا المپیک 2020 توکیو المپیک 2020 توکیو لیگ برتر فوتبال ایران فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس المپیک توکیو تکواندو قایقرانی تیم فوتبال تراکتور جواد فروغی کاروان ورزش ایران والیبال کشتی فرنگی تیم ملی والیبال ایران تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۶۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل سردار آزمون مانع شکست رم نشد

تیم فوتبال آاس رم با وجود گلزنی مهاجم ایرانی خود، مقابل بولونیا شکست خورد.

به گزارش ایرنا، دیدار تیم‌های آاس رم و بولونیا از هفته سی‌وسوم رقابت‌های فوتبال سری‌آ ایتالیا از ساعت ۲۰ برگزار شد و در نهای با برتری ۳ بر یک بولونیا به پایان رسید.

سردار آزمون، لژیونر ایرانی رم در این دیدار در ابتدا در ترکیب حضور نداشت و در دقیقه ۵۲ وارد زمین شد و زننده تک گل تیمش بود.

در نیمه اول در دقیقه ۱۴ اوساما العزوزی با یک قیچی برگردان توانست دروازه تیم میزبان را باز کند و در دقیقه ۴۵ جاشوآ زیرکزی برای بار دوم دروازه تیم رم را باز کرد. در نهایت نیمه اول به سود بولونیا به پایان رسید.

در دقیقه ۵۶ سردار آزمون مهاجم تیم رم توانست یکی از گل‌های خورده تیمش را جبران کند و در دقیقه ۶۵ الکسی سلماکرز سومین گل بولونیا را به ثمر رساند و در نهایت بازی با برتری تیم میهمان به اتمام رسید.

رم با این شکست ۵۵ امتیازی ماند و در رده پنجم قرار گرفت و بولونیا با این برد ۶۲ امتیازی شد و در رده چهارم ایستاد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • هشدارهای وحید شمسایی در نشست فنی قبل از بازی با قرقیزستان
  • آغاز رقابت ۸ تیم برای رسیدن به جام جهانی/جدال ایران با حریف مرموز
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۳ اردیبهشت
  • گل سردار آزمون مانع شکست رم نشد
  • شکست رُم در شب گلزنی سردار
  • حریف بعدی تیم ملی در جام ملت‌ها مشخص شد
  • قدرت‌نمایی شاگردان شمسایی مقابل کویت/ قرقیزستان حریف ایران در یک‌چهارم
  • ادامه قدرت‌نمایی شاگردان شمسایی/ قرقیزستان حریف ایران در یک‌چهارم
  • فاجعه ژاوی برابر رئال: رکورد 88 ساله شکست
  • ملوان برای شکست سپاهان، ستاره کم داشت!