Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-19@20:51:50 GMT

ساعت اجرای طرح ترافیک پایتخت از امروز

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۲۷۰۵۹

طرح‌های ترافیک و کاهش آلودگی هوا از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۶ اجرا می‌شود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، مدیر واحد ساماندهی طرح‌ها و محدوده‌های ترافیکی شهرداری تهران از اجرای دوباره طرح ترافیک از امروز دوشنبه، 4 مرداد همزمان با پایان تعطیلات ۶ روزه خبر داد.

سعیدیان فر، مدیرواحد ساماندهی طرح‌ها و محدوده‌های ترافیکی شهرداری تهران در تشریح ساعت اجرای طرح ترافیک گفت: از امروز، دوشنبه ۴ مرداد طرح ترافیک و طرح کاهش آلودگی هوا در تهران از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۶ اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: همچنین رانندگان از ساعت ۱۳ به بعد یک خروج رایگان خواهند داشت و ساکنان محدوده طرح ترافیک و طرح کاهش آلودگی هوا نیز از ساعت ۱۳ به بعد یک ورود رایگان به محدوده طرح خواهند داشت. برچسب ها: طرح ترافیک ، آلودگی هوا ، طرح زوج و فرد ، شهرداری تهران

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: طرح ترافیک آلودگی هوا طرح زوج و فرد شهرداری تهران آلودگی هوا طرح ترافیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۷۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان برای واگذاری هزار دستگاه تاکسی برقی در تهران از هفته آینده

محسن هرمزی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در یکصد و نوزدهمین نشست مجمع شهرداران کلانشهر‌ها و مراکز استان‌ها با اشاره به عملیات وعده صادق که علیه رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی اتفاق افتاد، اظهار داشت: این عملیات توسط دلاوران و سربازان جمهوری اسلامی ایران اتفاق افتاد که هیمنه پوشالی استکبار را در سراسر جهان در هم شکست.

وی ادامه داد: با این عملیات دقیق و به موقع شور و شعفی در بین مردم ایران اتفاق افتاد و موجب بیشتر شدن همبستگی و خود باوری ملی شد که جای تبریک دارد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به نشست شهرداران کلانشهر‌ها و مراکز استان‌ها که برای هم اندیشی و استفاده از ظرفیت‌های موجود برای خدمت بهتر به مردم برگزار شده است بیان کرد: در شهرداری‌های کلان شهر‌ها یکی از انتظارات برجسته مردم موضوع کاهش ترافیک و حل معضل آلودگی هوا است.

وی با تاکید بر اینکه در شهرداری‌ها موضوع حمل و نقل همیشه محور توسعه بوده است افزود: در شهرداری تهران تلاش شده است که توسعه، متقارن با سبک و الگوی ایرانی و اسلامی باشد و مساجد و محلات را محور قرار دارند.

هرمزی ادامه داد: یکی از موارد مهم در شهر تهران پارک هوشمند حاشیه‌ای و ایجاد مرکز کنترل واحد برای ترافیک بوده است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به نوسازی و بهسازی ناوگان حمل و نقل عمومی گفت: متاسفانه شهرداری‌ها در نوسازی ناوگان حمل نقل عمومی دچار مشکلاتی هستند که برای حل این مشکلات بررسی‌های لازم انجام شده است.

وی با تاکید بر اینکه در شورای ششم توجه ویژه‌ای به حمل و نقل عمومی شده است بیان داشت: در سالجاری بیش از ۵۰ درصد از بودجه شهر تهران به موضوع حمل و نقل اختصاص یافته است و برقی سازی ناوگان و ایجاد شبکه نظارتی هوشمند در شهر در اولویت قرار گرفته است.

هرمزی خاطرنشان کرد: پروژه قطار ملی در پایتخت به ثمر رسیده و تمامی تست‌های لازم را طی کرده و وارد بهره برداری شده است.

وی گفت: با شرکتی که شهرداری تهران با تولید کنندگان واگن تاسیس کرده است؛ آماده انتقال تجربیات و تکنولوژی و همینطور قرارداد با سایر کلانشهر‌های کشور هستیم.

هرمزی به برقی سازی ناوگان حمل و نقل شهر تهران اشاره کرد و گفت: در پایتخت یکی از معضلات مهم برقی سازی بوده است که با کمک دولت بیش از ۶۵ هزار تاکسی برقی قرار داد منعقد شده که در هفته آینده برای هزار دستگاه فراخوان متقاضیان تاکسی انجام می‌شود.

وی ادامه داد: دو هزار و ۵۰۰ دستگاه اتوبوس برقی و ۱۵۰ هزار موتورسیکلت برقی به ناوگان شهر تهران اضافه می‌شود تا از این طریق کاهش آلودگی هوا در نیمه دوم سال را شاهد باشیم.

هرمزی تاکید کرد: در توسعه برقی سازی تنها به انتقال تجهیزات بسنده نکرده ایم بلکه ساز و کاری ایجاد شد که تولید خودرو و موتورسیکلت برقی را در شهر تهران داشته باشیم.

معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران با تاکید بر اینکه شهرداری تهران آمادگی دارد تجربیات خود را در برقی سازی ناوگان در اختیار سایر کلانشهر‌ها قرار دهد گفت: این نشست فرصت خوبی است که بتوانیم اطلاعات و تجربیات خود را در اختیار سایر کلانشهر‌ها قرار دهیم.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • مسافران از سفر به جنوب کشور پرهیز کنند/ ترافیک سنگین در محور‌های شمالی کشور
  • فراخوان برای واگذاری هزار دستگاه تاکسی برقی در تهران از هفته آینده
  • اقدامات شهرداری تهران برای برقی‌سازی ناوگان حمل و نقل عمومی
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • وضعیت راه‌های کشور؛ترافیک نیمه سنگین در جاده چالوس و آزادراه تهران–پردیس
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده چالوس و هراز
  • تعویض یونیت پل‌های عابر مکانیزه پایتخت
  • طرح جامع برقی‌سازی وسایل نقلیه در پایتخت
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق