Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سرهنگ سامع خورشاد رئیس پلیس فتا مازندران گفت: با مراجعه چند تن از شهروندان به این پلیس شهرستان آمل و طرح شکایت مبنی بر اینکه شخصی ناشناس قطعه کالایی از آن‌ها خریداری و در قبال آن رسید جعلی تحویل داده است، پرونده‌ای در این پلیس تشکیل و در دستور کار رسیدگی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او افزود: با اقدامات فنی و شگرد‌های خاص پلیسی متهم شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضایی در آمل دستگیر و به پلیس فتا شهرستان مذکور انتقال داده شد.

رئیس پلیس فتا مازندران گفت: متهم با همین روش از برخی فروشگاه‌ها، رستوران‌ها و مراکز خرید در نقاط مختلف مازندران نیز کلاهبرداری کرده است.

سرهنگ خورشاد افزود: عامل کلاهبردار که مردی ۲۲ ساله بود اقدام به کلاهبرداری از حساب ۶۷ نفر از شهروندان مازندران به مبلغ ۴ میلیارد ریال کرده بود اعتراف کرد.
انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس فتا مازندران مرجع قضایی کلاهبرداری اینترنتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۷۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز کار و تلاش شالیکاران مازندرانی با نشاء برنج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، رئیس اداره برنج سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: نخستین نشاء برنج در استان مازندران در فصل زراعی جاری امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ با حضور معاون وزیر جهاد کشاورزی، استاندار مازندران و دیگر مسئولان اجرایی بصورت مکانیزه در روستای فیروزکلای علیا شهرستان آمل انجام می‌شود.


رمضانی با اشاره به اینکه شخم و شیار اراضی شالیزاری تاکنون در سطح ۱۷۳ هزار هکتار از شالیزار‌های استان (معادل ۸۱ درصد سطح کل) انجام شد گفت: آب تخت اولیه در سطح ۱۳۳ هزار هکتار (معادل ۶۳ درصد سطح کل) انجام شد.


وی تصریح کرد: خزانه‌گیری برنج تاکنون در سطح ۱۶۷ هزار هکتار (معادل ۷۸ درصد سطح کل) و بذر پاشی هم در سطح ۱۵۰ هزار هکتار (معادل ۶۹ درصد سطح کل) از اراضی شالیزاری استان انجام شد.


رئیس اداره برنج سازمان جهاد کشاورزی مازندران خاطرنشان کرد: کشاورزان امسال راغب شدند به کشت ارقام پرمحصول بپردازند و پیش بینی می‌شود ۴۰ هزار هکتار به کشت ارقام پرمحصول در استان افزوده شود.


به گفته رمضانی ۱۷۸ بانک نشاء در استان مازندران فعال هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • عامل ساخت پیام‌های جعلی و هتک حرمت افراد در اینستاگرام دستگیر شد
  • زنجیره انسانی مازندرانی‌ها در سواحل دریا
  • ۶ مدال بانوان مازندرانی در مسابقات کوراش قهرمانی کشور
  • حلقه اتحاد مازندرانی‌ها در سواحل دریا
  • آغاز کار و تلاش شالیکاران مازندرانی با نشاء برنج
  • بازداشت کلاهبردار ۶ میلیارد ریالی در بروجرد
  • کلاه‌برداری مجرمان سایبری با ارسال پیام با مضمون دریافت کالابرگ
  • اعزام بیش از ۴۲۰۰ زائر مازندرانی به حج تمتع
  • بازداششت کلاهبردار رسیدساز جعلی در شیراز
  • ۷۱ فقره کلاهبرداری با ترفند مشارکت در فعالیت اقتصادی