Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - بورس انرژی ایران امروز شاهد عرضه انواع فرآورده پالایشی و پتروشیمی خواهد بود.
به گزارش شانا به نقل از بورس انرژی، رینگ داخلی این بورس، امروز (دوشنبه، چهارم مردادماه) شاهد عرضه کالاهای اکسیژن مایع شرکت متانول کاوه و زغال‌سنگ شرکت زغال‌سنگ پروده طبس است و هیدروکربن سبک حاصل از برش دوم میعانات گازی پارس‌جنوبی شرکت پتروپالایش نیک‌یزد در رینگ بین‌الملل عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


روز دوشنبه (28 تیرماه) کالاهای آیزوفید پالایش نفت تبریز، حلال 410 پالایش نفت اصفهان، میعانات گازی پتروشیمی رازی، اکستراکت سنگین شرکت نفت ایرانول، متانول پتروشیمی زاگرس، متانول و نیتروژن مایع شرکت متانول کاوه، آیزوریسایکل و حلال 402 پالایش نفت بندرعباس، سی‌اس‌او پالایش نفت شازند، متانول و بلندینگ نفتا حلال 410 پالایش نفت شیراز، گاز مایع صنعتی، برش سنگین و MTBE پتروشیمی بندر امام، سوخت کوره سبک، برش سنگین و نیتروژن مایع پتروشیمی تبریز و نفتای سبک پالایش نفت کرمانشاه در رینگ داخلی و اکستراکت نفت سپاهان و نفتای کامل پالایش نفت لاوان در رینگ بین‌الملل بورس انرژی ایران دادوستد شد.
در این روز بیش از 44.973 تن فرآورده هیدروکربوری به ارزش بیش از 5.780 میلیارد و 467 میلیون ریال در بازار فیزیکی بورس انرژی ایران معامله شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بورس انرژی پالایش نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۷۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تزریق ۵۰۰۰ میلیارد نقدینگی به بورس انرژی

مصطفی رجبی مشهدی با بیان اینکه این اقدام یکی از گام های تعریف شده برای توقف موتور بدهی در صنعت برق است، گفت : پیش بینی می شود با تزریق این مبلغ و اعتبار باقی مانده در حساب های وکالتی شرکت های توزیع در هفته گذشته، شاهد افزایش حجم معاملات در بورس انرژی برای هفته آتی باشیم.

به گفته سخنگوی صنعت برق در هفته گذشته ارزش معاملات برق در بورس انرژی به ۱۲۱ میلیارد تومان رسید.

رجبی مشهدی ادامه داد: در همین راستا ۳۲ شرکت توزیع برق مورد نیاز خود را از بورس خریداری کردند.

وی گفت: همچنین در هفته گذشته سهم نیروگاه های خصوصی از برق عرصه شده در بورس انرژی ۴۶ درصد و سهم نیروگاه های دولتی ۵۴ درصد بوده است.

مدیرعامل شرکت توانیر با اشاره به عزم وزارت نیرو و شرکت توانیر از اجرای این طرح گفت : بر اساس رویه جدید مالی صنعت برق کشور، تمامی مبالغ واریزی به حساب مدیریت منابع صنعت برق به صورت منظم و به حساب شرکت‌های توزیع و همچنین حساب خرید برق شرکت های توزیع واریز خواهد شد و اکنون شاهد رونق و افزایش حجم معاملات در بورس انرژی هستیم.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی اقتصاد و انرژی

دیگر خبرها

  • تزریق ۵ هزار میلیارد تومان نقدینگی به بورس انرژی
  • ۵ هزار میلیارد تومان دیگر به بورس انرژی تزریق شد
  • تزریق ۵۰۰۰ میلیارد نقدینگی به بورس انرژی
  • برای دومین بار؛ تزریق ۵ هزار میلیارد تومان نقدینگی به بورس انرژی
  • ۵۰۰۰ میلیارد تومان نقدینگی به بورس انرژی تزریق شد
  • آماده همکاری در پروژه‌های پتروشیمی و نفتی هرمزگان هستیم
  • بهینه‌سازی مصرف انرژی، از مهم‌ترین راهبردهای صنعت پتروشیمی در سال ۱۴۰۳
  • بهینه‌سازی مصرف انرژی، مهم‌ترین راهبرد صنعت پتروشیمی در سال ۱۴۰۳
  • تازه‌ترین انتصاب‌ها در شرکت ملی گاز ایران
  • ۱۴ جایگاه عرضه سوخت مایع در منطقه فارس به بهره‌برداری رسید