Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-19@23:35:39 GMT

ورزشکاران فقط ۳۰ثانیه روی سکو ماسک را بردارند

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۲۸۷۸۱

ورزشکاران فقط ۳۰ثانیه روی سکو ماسک را بردارند

کمیته بین المللی المپیک به ورزشکاران اجازه داد تنها ۳۰ ثانیه روی سکو ماسک های خود را بردارند.

به گزارش مشرق، کمیته بین المللی المپیک اعلام کرد که پروتکل های کرونا را در المپیک توکیو تعدیل کرده است تا به مدال آوران اجازه دهد تا برای مدت ۳۰ ثانیه روی سکوها ماسک خود را بردارند تا از آنها عکس گرفته شود.

البته در این هنگام ورزشکاران باید از هم فاصله داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمیته بین المللی المپیک گفت که این تغییر به ورزشکاران اجازه می دهد تا چهره و احساسات آنها را در یک لحظه منحصر به فرد در کار ورزشی خود ثبت کند و همچنین دستاوردهای همه مدال آوران را با هم جشن بگیرند.

در اوایل روز، مارک آدامز، سخنگوی IOC به ورزشکاران هشدار داده بود که حتی پس از کسب مدال ماسک های خود را در هنگام جشن نیز نگه دارند.

وی در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: داشتن ماسک یک چیز خوب و یک نصیحت نیست بلکه یک ضرورت است. ما واقعاً به نفع خودمان و به نفع همه از این قوانین پیروی می کنیم.

منبع: ایسنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان المپیک توکیو المپیک ۲۰۲۰ توکیو المپیک ماسک المپیک 2020 ژاپن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۸۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با رئیس کمیته بین المللی صلیب سرخ

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان که برای شرکت در نشست شورای امنیت پیرامون وضعیت خاورمیانه و فلسطین و نیز رایزنی‌های دیپلماتیک در نیویورک به سر می‌برند، با میریانا اسپولیاریک ایگر، رئیس کمیته بین المللی صلیب سرخ دیدار و گفتگو کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان در این دیدار ضمن تشکر از تلاش‌های کمیته بین المللی صلیب سرخ در خصوص فلسطین و غزه، شرایط انسانی مردم مظلوم فلسطین را بسیار نگران کننده توصیف کرد و گفت: متأسفانه رویکردهای سیاست‌زده، دوگانه و غلط تاکنون باعث شده است تلاش‌های سیاسی برای پایان بحران غزه بی‌نتیجه باقی بماند.

امیرعبداللهیان گفت آنچه اتفاق افتاده، یک فاجعه انسانی در غزه است و تهدیدات نتانیاهو برای حمله به رفح، می‌تواند ابعاد این فاجعه را عمیق‌تر کند. وی نسبت به توسعه تنش هشدار داد و خاطر نشان کرد که سیاست جمهوری اسلامی ایران همواره خویش‌تن‌داری بوده است.

میریانا اسپولیاریک ایگر، رئیس کمیته بین المللی صلیب سرخ نیز در این دیدار با تشکر از تلاش‌های سیاسی جمهوری اسلامی ایران برای کمک به پایان جنگ، از وضعیت وخیم انسانی در غزه شدیداً اظهار نگرانی کرد.

وی با تشریح تلاش‌های کمیته بین المللی صلیب سرخ در ارسال کمک‌ها و کاهش آلام انسانی ساکنان غزه گفت، تمام تلاش‌های خود را به منظور ارسال کمک‌های انسانی به غزه بکار می‌برد.

وی نسبت به شرایط خطرناک رفح نیز ابراز نگرانی کرد و گفت همه تلاش‌های خود را به منظور عدم وقوع یک فاجعه انسانی بکار خواهد بست.

وی همچنین به شرایط نگران کننده انسانی در برخی دیگر از کشورهای منطقه علاوه بر فلسطین اشاره کرد و گفت همه تلاش‌های خود را برای تماس و گفتگو با تمام طرف‌ها که از توان و نفود برای مدیریت اوضاع برخوردار هستند، به کار خواهد بست.

کد خبر 6082881

دیگر خبرها

  • گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با رئیس کمیته بین المللی صلیب سرخ
  • برگزاری مراسم روز شهدای ورزشکار در گلزار شهدای بهشت زهرا (س)
  • دیدار سرپرست فدراسیون دوومیدانی با ورزشکاران شانس کسب سهمیه المپیک
  • تبریک کمیته ملی المپیک به قهرمانی مقتدرانه فرنگی کاران در آسیا
  • ۱۳۵۰ گواهی سلامت ورزشکاران در اردبیل صادر شده است
  • رئال روی مکرون را زمین می اندازد
  • جایزه نقدی المپیک زیر سوال رفت!
  • تبریک کمیته ملی المپیک و وزیر ورزش به فرنگی‌کاران
  • روسیه: به دنبال حق رقابت در المپیک هستیم
  • مخالفت با پرداخت جایزه نقدی به برندگان المپیک