Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مهدی فاضلی نیا رئیس شرکت غله و خدمات بازرگانی سبزوار گفت: از ابتدای فصل خرید گندم تاکنون ۲۵ هزار و ۵۰۰ تن محصول مازاد بر مصرف از کشاورزان شهرستان‌های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد در غرب خراسان رضوی خریداری شده است؛ این میزان گندم تولیدی کشاورزان منطقه توسط ۱۰ مرکز خرید دولتی، خصوصی و مباشری خریداری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او افزود: قیمت پایه تعیین شده برای خرید تضمینی گندم امسال با افزایشی ۱۰۰ درصدی نسبت به پارسال، هر کیلوگرم ۵۰ هزار ریال اعلام شده که این قیمت با احتساب چهار درصد افت مفید و یک درصد افت غیر مفید خواهد بود.

رئیس شرکت غله و خدمات بازرگانی سبزوار ادامه داد: عمده مطالبات کشاورزانی که محموله‌های گندم خود را به مراکز خرید تضمینی تحویل داده اند تا ۲۶ تیرماه به آنان پرداخت شده است.

فاضلی نیا بیان کرد: سالانه ۴۵ هزار تن گندم به منظور تولید آرد از سیلو و سایر مراکز ذخیره سازی به ۲ کارخانه آرد شهرستان سبزوار حمل می‌شود.

او تصریح کرد: به علت کیفیت خوب گندم منطقه، دیگر کارخانه‌های آرد شهرستان‌های خراسان رضوی نیز متقاضی استفاده از گندم منطقه غرب خراسان رضوی هستند.

 

انتهای پیام//م.ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خرید تضمینی گندم مطالبات کشاورزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۹۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برداشت گندم از مزارع مهران

شیرخانی مدیر جهاد کشاورزی مهران با اشاره به آغاز فصل برداشت گندم از مزارع اظهار داشت: در شهرستان مهران چهل هزار اراضی کشاورزی وجود دارد که کشاورزان مهرانی امسال پانزده هزار از این اراضی را به کاشت گندم اختصاص داده اند.
 
شیرخانی در ادامه افزود: پیش بینی می‌شود در پایان فصل برداشت بیش از ۳۵ هزار تن گندم برداشت و به مراکز خرید تحویل داده شود.
 
وی اضافه کرد: امسال بیش از ۵۰ کمباین کار برداشت را در شهرستان مهران بر عهده دارند و کشاورزان می‌توانند گندم‌های برداشت شده به سه مرکز خرید در این شهرستان با قیمت مصوب تحویل دهند.
 
 کار برداشت گندم از مزارع شهرستان مهران تا پایان اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • خبر‌های کوتاه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ از شهرستان‌ های خراسان رضوی
  • مهیا بودن شرایط سرمایه گذاری در خوشاب
  • خرید بیش از ۳۷۰ هزار تن گندم در خوزستان
  • ماجرای گروگانگیری خونبار!
  • خرید تضمینی بیش از ۳۰۸ هزار تن گندم از کشاورزان خوزستانی
  • خرید بیش از ۳۰۸ هزار تن گندم در خوزستان
  • شکسته شدن رکورد جوجه ریزی سالانه مرغداری‌های شهرستان زاوه
  • گروگان گیری خونبار در مشهد
  • ماجرای گروگانگیری خونبار در خراسان
  • برداشت گندم از مزارع مهران