Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) از پیشرفت ۱۸ درصدی احداث شبکه گازرسانی به مجتمع بندری امام خمینی(ره) خبر داد.

عادل دریس در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: پروژه احداث شبکه گازرسانی به مجتمع بندری امام خمینی (ره) با ۱۸ درصد پیشرفت فیزیکی وارد مراحل عملیاتی مطلوبی شده است.

وی افزود: پس از انتخاب پیمانکار واجد شرایط برای اجرای طرح گازرسانی به منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره)، عملیات احداث شبکه گازرسانی به این مجتمع بندری پیشرفت عملیاتی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) گفت: برای اجرای پروژه شبکه گازرسانی به مجتمع بندری امام خمینی (ره) ۷۶۵ میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است.

دریس عنوان کرد: در این طرح قرار است ۲۷ هزار متر مکعب گاز طبیعی از طریق دو مسیر و با کمک دو ایستگاه تقلیل فشار به تمام نقاط منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی(ره) انتقال داده شود.

وی خاطر نشان کرد: عملیاتی شدن پروژه گازرسانی به این بندر تجاری، علاوه بر رفع درخواست متقاضیان به سوخت ارزان و در نتیجه کاهش هزینه تمام شده‌ کالا و خدمات، موجب تغییر سوخت مصرفی تعدادی از کارخانه‌ها و صنایع از سوخت مازوت به گاز طبیعی، تأمین سوخت نیروگاه و در نتیجه توسعه روز افزون شرکت‌های فعال در این مجتمع بندری خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بندر امام خمینی گازرساني استانی اقتصادی اخبار اقتصادی خوزستان منطقه ویژه اقتصادی بندر شبکه گازرسانی امام خمینی ره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۳۰۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای بیش از ۱۰۰ کولر گازی به مدارس بندر امام خمینی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، با حضور مسئولان شهری و صنایع پتروشیمی، بیش از ۱۰۰ دستگاه کولر گازی ساخت داخل، توسط شرکت پتروشیمی رازی به عنوان بخشی از تعهدات مسئولیت‌های اجتماعی به مدارس بندر امام خمینی اهدا گردید.

امام جمعه بندر امام خمینی در این مراسم اظهار کرد: یکی از توصیه‌های مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی تقویت امید و ایمان در مردم است که مصدایق آن همین اقدامات شرکت‌های پتروشیمی در حوزه مسئولیت اجتماعی است.

حجت الاسلام عبادی افزود:عزم جدی شورای راهبردی و مدیریت انقلابی آن برای خدمت به مردم است و امیدوارم عقب ماندگی‌هایی که در سالیان گذشته وجود داشته، با عزم شورای راهبردی و شرکت‌های پتروشیمی جبران شود. 

 مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی گفت: آموزش و پرورش زیرساخت فرهنگ، آینده و اقتدار کشور است و توجه به آموزش و پرورش در واقع توجه به آینده کشور است.

پیام برزگر افزود: شرکت‌های پتروشیمی اقدامات خوبی را برای ارتقاء سطح کیفیت آموزش و پرورش و رفاه دانش آموزان در سطح شهرستان بندرماهشهر و بندر امام خمینی انجام داده اند.

رئیس اداره آموزش و پرورش بندر امام خمینی (ره) در این مراسم گفت: برای نخستین بار است که در بندر امام خمینی شاهد چنین اقدام ارزشمندی هستیم و ۱۰۸ کولر گازی بطور یک جا توسط شرکت پتروشیمی رازی به مدارس شهر اهدا می‌شود.

محمودی افزود: در سطح شهر بندر امام خمینی (ره) ساخت مدارس، ترمیم و بازسازی و همچنین تجهیز مدارس توسط شرکت‌های پتروشیمی در حال انجام است که نشان از اهتمام ویژه شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی به مقوله آموزش و پرورش و فرهنگ بویژه در بندرامام است و صمیمانه از شرکت‌های پتروشیمی و شورای راهبردی از این بابت تشکر می‌کنم.

دیگر خبرها

  • رشد ۷۲ درصدی تخلیه کالاهای اساسی در بندر انزلی
  • ترخیص بیش از ۹ میلیون تن نهاده دام در بندر امام خمینی
  • پیشرفت ۷۹ درصدی مجتمع آبرسانی شیخ موسی شهرستان بابل
  • اهدای بیش از ۱۰۰ کولر گازی به مدارس بندر امام خمینی
  • رشد ۷۲ درصدی کالاهای اساسی تخلیه شده در مجتمع بندری انزلی
  • پیشرفت 73 درصدی در ساخت کانال اتصال بندر فاو به «جاده توسعه»
  • افزایش حجم تخلیه و بارگیری کالا در بندر امام خمینی
  • سهم ۸۲ درصدی پتروشیمی در جذب سرمایه‌گذاری منطقه اقتصادی پارسیان
  • رشد ۴۶ درصد لایروبی در اسکله ها و آبراه های منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی
  • لایروبی بیش از سه میلیون مترمکعب از اسکله‌ها و آبراه‌های بندر امام خمینی