Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-24@11:08:06 GMT

فعالیت ادارات تهران با ٧٠ درصد دورکاری

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۳۰۵۲۳

فعالیت ادارات تهران با ٧٠ درصد دورکاری

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری تهران گفت: از امروز ۴ مردادماه فعالیت کارکنان ادارات عادی به صورت ۷۰ درصد دورکاری و فعالیت‌های ادارات با کار‌های ضروری، به صورت ۵۰ درصد دورکاری خواهد بود.

به گزارش برنا؛ غلامرضا عباس پاشا، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری تهران با اشاره به وضعیت حضور کارکنان ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان تهران در محل کار خود از امروز دوشنبه اظهار داشت: حضور کارکنان در محل کار خود بر اساس طرح هوشمندسازی محدودیت‌ها و بر اساس رنگ بندی است که شهر‌های استان دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: حضور و فعالیت کارکنان ادارات عادی به صورت ۷۰ درصد دورکاری و فعالیت‌های ادارات با کار‌های ضروری، بر حسب تشخیص رسمی رییس آن دستگاه به صورت ۵۰ درصد دورکاری خواهد بود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری تهران عنوان کرد: با توجه به وضعیت قرمز تهران، حضور کارکنان ادارات و دستگاه ها، به صورت ۷۰ درصد دورکاری می‌باشد.

عباس پاشا درباره وضعیت رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی کارکنان ادارات و دستگاه‌ها دولتی نیز گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی کارکنان دستگاه‌ها بالای ۷۵ درصد است و مهم اصناف و مردم هستند که تا چه حد این پروتکل‌ها و نیز فاصله اجتماعی را رعایت کنند.

او در مورد ساعت کار حضور کارکنان در ادارات نیز تاکید کرد: حضور کارکنان در ادارات تا آخر مردادماه از ساعت ۷ تا ۱۳ می‌باشد و توصیه می‌کنیم که همچنان مردم رعایت پروتکل‌های بهداشتی استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند تا پیشگیری مناسبی نسبت به این بیماری داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استانداری تهران استان تهران ساعت کار ماسک استانداری تهران دورکاری ادارات تهران کارکنان ادارات حضور کارکنان درصد دورکاری دستگاه ها پروتکل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۳۰۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

: ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در تهران مسدود شد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سردار کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی غرب استان تهران اظهار کرد: در راستای ترویج فرهنگ و عفاف و حجاب و در جریان اجرای طرح نور با رویکرد پایش فعالیت‌ها در فضای مجازی، با رصد مأموران پلیس امنیت عمومی و فتا در فضای مجازی، اطلاعاتی از فعالیت چند صفحه در خصوص انتشار تصاویر نامناسب و هنجارشکن به‌دست آمده و بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا مأموران پلیس امنیت عمومی، ۲۱ صفحه اینستاگرامی با مجموع مخاطبان زیاد را مورد شناسایی قرار داده و با پاکسازی و مسدودسازی صفحات اعلامی، با گرداننده آن‌ها نیز برخورد قانونی به‌عمل آمد.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران خاطرنشان کرد: پلیس به صورت مستمر، فعالیت صفحه‌های مختلف اجتماعی و فضای مجازی را مورد رصد قرار می‌دهد و در صورت بروز هرگونه جرایم در این فضا، برابر قانون با افراد خاطی برخورد خواهد کرد، بنابراین به افراد فعال در فضای مجازی توصیه می‌شود در این عرصه نیز با رعایت ضوابط و قوانین کشوری و رعایت هنجار‌های اجتماعی فعالیت کنند.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شش الزامی که خریداران سرخابی‌ها باید رعایت کنند
  • توقف شیب نزولی فرزندآوری در زنجان
  • ۶ الزامی که خریداران سرخابی‌ها باید رعایت کند
  • کاهش چشم گیر حضور زباله گردها در تهران | مدیرعامل پسماند: ۸۰ درصد فعالیت زباله گردها کم شده است
  • ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در تهران مسدود شد
  • : ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در تهران مسدود شد
  • ضرورت فعالیت دستگاه‌ها برای حضور در طرح نور
  • ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در غرب تهران مسدود شد
  • بخش معدن آذربایجان شرقی بیشترین ارزش افزوده را دارد
  • جزئیات برگزاری سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران اعلام شد