Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، از هفته چهارم رقابت‌های گروه نخست لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور تیم شاهین خزر رودسر در ورزشگاه ساحلی شهرداری این شهر با نتیجه ۳ بر ۲ برابر تیم پاس گناوه به برتری رسید تا پس از چند هفته ناکامی به نخستین ۳ امتیاز برسد.

گل‌های شاهین خزر رودسر را در این دیدار علیرضا قربانیان یک بار و آیدین تشنه کام ۲ بار به ثمر رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای تیم پاس گناوه هم احمد رضا منصوری و سالم قائدی گلزنی کردند.

چهاردهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور با حضور ۱۰ تیم در ۲ گروه ۵ تیمی و به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شود.

۲ تیم برتر هر گروه به مرحله بعدی راه خواهند یافت.


انتهای پیام/م.‌ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فوتبال ساحلی تیم شاهین خزر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۳۰۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی هم‌گروه ایران در جام ملت‌ها

به گزارش "ورزش سه"، تیم‌های ملی فوتسال بحرین و کویت که رقبای ایران در گروه چهارم جام ملت‌های آسیا هستند، از ساعت 17:30 امروز مقابل هم قرار گرفتند و نخستین دیدارشان در این رقابت‌ها را انجام دادند.

فوتسالیست‌های کویت که در آخرین دیدار تدارکاتی خود موفق به کسب پیروزی مقابل مجارستان شده بودند، در دیدار امروز هم توانستند برد ارزشمندی برابر بحرین به دست بیاورند.

تیم ملی فوتسال کویت در دیدار امروز مقابل بحرین موفق به کسب پیروزی 2 بر یک شد تا مثل شاگردان وحید شمسایی 3 امتیازی شود و به‌خاطر تفاضل گل کمتر نسبت به تیم ایران، در جایگاه دوم جدول گروه D جام ملت‌های آسیا 2024 تایلند قرار بگیرد.

ملی پوشان فوتسال بحرین دو روز دیگر باید در دومین مسابقه خود مقابل ایران قرار بگیرند و کویت هم روز دوم اردیبهشت ماه در آخرین بازی مرحله گروهی به مصاف شاگردان وحید شمسایی می‌رود.

دیگر خبرها

  • پیروزی هم‌گروه ایران در جام ملت‌ها
  • پیروزی تیم بسکتبال مهاباد در نخستین گام مسابقات کشوری
  • پیروزی تیم بسکتبال مهاباد در نخستین گام
  • رنگ پیراهن تیم ملی فوتسال در نخستین دیدار مشخص شد
  • فوتبال امید‌های آسیا در قطر؛ استارت مدعیان با پیروزی، توقف استرالیا
  • نادال: من دیگر آن تنیسور مدعی قبل نیستم
  • دانش بنیان کردن، راه‌حل حذف نگاه‌های سطحی از دیپلماسی فرهنگی
  • قهرمانی تیم امید در مسابقات لیگ برتر فوتسال شاهین دژ
  • ایران برای نخستین بار میزبان رقابت‌های تنیس ساحلی شد
  • تیم ملی والیبال ساحلی ایران با شکست میزبان فینالیست شد