Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، محمدرسول شیخی‌زاده ظهر امروز در آیین تودیع معارفه مدیرکل کمیته امداد همدان اظهار کرد: امیدوارم که بتوانیم در دور جدید مدیریت در استان همدان موفق باشیم و بتوانیم آنچه برای محرومان باید انجام شود را تحقق بخشیم.

وی با بیان اینکه محرومان و نیازمندان از جایگاه با اهمیتی در جامعه نظام اسلامی دارند افزود: البته بعد از پیروزی انقلاب این موضوع بیش از پیش نمود عینی یافت و احساس من این است که فکر می‌کنم فقط در کشور ما این اتفاق افتاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کمیته امداد استان همدان با بیان اینکه در هیچ کشوری نامی از قشر محروم برده نمی‌شود گفت: به برکت نظام و انقلاب اسلامی اولین نهاد و مجموعه برای خدمت به محرومان کمیته امداد تاسیس شد تا حق مطلب در خصوص محرومان ادا شود.

وی با اشاره به برنامه‌های خود در همدان گفت: در امداد هیچ فعالیت و خدمتی وجود ندارد که بر خدمت دیگری ارجح باشد چون با زندگی و معیشت محرومان سروکار داریم بنابراین همه فعالیت‌ها دارای اهمیت است.

شیخی‌زاده یکی از محورهای مهمی کاری خود در کمیته امداد همدان را حمایت فرهنگی و اجتماعی از مددجو دانست و گفت: فرد مددجویی که زیرپوشش امداد است باید در حوزه اجتماعی حمایت شده و آموزش لازم در جهت ایجاد کار و پذیرش فرهنگ تلاش در آنها ایجاد شود تا توانمند شوند.

وی بحث مسکن را دیگر محور با اهمیت امداد دانست و گفت: وضعیت امروز ما در شهر و روستا حتما ضروری است که در مسکن باید تلاش‌های فراوانی داشته باشیم و در این زمینه تفاهمنامه‌هایی که با دستگاه‌های مختلف داریم می‌تواند کمک کند که در این مسیر و وضعیت بد اقتصادی و مخصوصا در حوزه مسکن در سطح محرومان گام‌های خوبی برداریم.

مدیرکل کمیته امداد استان همدان توجه به اشتغال مددجویان را دیگر محور مهم عنوان کرد و افزود: محور اساسی در توانمندسازی مددجویان اشتغال بوده آن هم اشتغال مبتنی بر طرح‌های دانش بنیان که بتواند پایداری را به همراه داشته باشد.

انتهای پیام/۸۹۰۰۳/

منبع: فارس

کلیدواژه: همدان کمیته امداد مدیرکل کمیته امداد همدان کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۳۱۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق بیش از ۸۰ درصد از برنامه‌های اشتغال تبصره ۱۸ مددجویان

رضا طاهری مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه در اولین کمیته کارگروه اشتغال شهرستان کرمانشاه در سال جاری با ارائه گزارشی از آخرین وضعیت اشتغال این شهرستان، گفت : بیش از ۸۰ درصد از برنامه‌های اشتغال جز چهار بند ب تبصره ۱۸ از سهمیه یک هزار و ۴۰۰ میلیارد تومانی محقق شده است.

وی با اشاره به اینکه امسال مزین به نام جهش تولید با مشارکت مردم است، افزود: به ترتیب شهرستان‌های دالاهو، روانسر، قصرشیرین و… بیشترین جذب منابع را داشتند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه از بانک‌های عامل خواست تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری نسبت به پرداخت مانده اعتبارات اشتغالزایی همکاری لازم را داشته باشند تا با ارزیابی استانداری و با توجه به تأکید استاندار در خصوص مطالبه‌گری جدی مسئولان، بتوانیم جایگاه قابل قبولی در سطح کشور در خصوص اشتغالزایی کسب و به تعهدات خود جامعه عمل بپوشانیم.

طاهری خاطر نشان کرد: پیگیری مجدانه تعهدات اشتغال استان کرمانشاه و ابلاغ به شعب بانکی باید در اولویت قرار بگیرد تا تسهیل و تسریع در پرداخت‌ها تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری محقق شود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • یک هزار و ۲۵۷ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد آذربایجان شرقی تحویل شد
  • تحقق بیش از ۸۰ درصد از برنامه‌های اشتغال تبصره ۱۸ مددجویان
  • سقف‌های مهربانی، سرپناه مددجویان کمیته امداد لرستان
  • اولویت کمیته امداد، توانمندسازی مددجویان در حوزه اشتغال و مسکن است
  • پرداخت ۷۳ درصد تسهیلات اشتغالزایی مددجویان در اردبیل
  • توانمندسازی مددجویان کمیته امداد در سه محور اشتغال، مسکن و فرهنگی
  • ارائه تسهیلات اشتغال به مددجویان اردستانی
  • واگذاری ۲۵۷ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد در سمنان
  • پرداخت تسهیلات ۵۵۰میلیاردی به مددجویان اردستان
  • واگذاری دو هزار و ۸۷ واحد مسکونی ویژه مددجویان در فارس