Web Analytics Made Easy - Statcounter

ضیا عربشاهی پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره برد سرخپوشان برابر تیم تراکتور اظهار کرد: پرسپولیس برخلاف بازی‌های قبلی با ۲ مهاجم بازی کرد. بازیکنان پرسپولیس به حریف فشار آوردند و بازی در دست آنها بود. سرخپوشان از خط جلو پرس کردند و اجازه خودنمایی به تراکتوری‌ها ندادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: تیم پرسپولیس برخلاف جریان بازی گل ساده‌ای از تیم تراکتور دریافت کرد، اما با تعویض‌های گل محمدی در نیمه دوم ورق برگشت و سرخپوشان گل مساوی را زدند و در نهایت با زدن ۲ گل دیگر برنده بازی شدند. پرسپولیسی‌ها نشان دادند که شایسته قهرمانی هستند. آن‌ها با ورود عالیشاه و عبدی به زمین، فوتبال خوبی بازی کردند.

عربشاهی گفت: مهدی عبدی در دیدار با تراکتور با انگیزه بازی کرد. او دوست دارد که توانایی خود را به سرمربی ثابت کند. عبدی عاشق پرسپولیس است. او نشان داد که گلزن تمام عیار است. 

پیشکسوت پرسپولیس درباره اینکه  تیم سپاهان با برد در دربی اصفهان شانس قهرمانی در لیگ برتر را دارد، بیان کرد: تیم سپاهان خیلی قوی و محکم بازی می‌کند. این تیم به دنبال قهرمانی است. سپاهانی‌ها سایه به سایه سرخپوشان حرکت می‌کنند.  آن‌ها باید استقلال را شکست دهند و منتظر نتیجه بازی پرسپولیس و پیکان باشند.

او افزود: قهرمانی پرسپولیس هنوز مسجل نشده است و باید پیکان را شکست دهد تا بتواند برای پنجمین بار متوالی قهرمان لیگ برتر فوتبال شود. شانس پرسپولیس نسبت به سپاهان برای قهرمانی بیشتر است. مدیریت، مربیان و بازیکنان پرسپولیس انرژی دارند تا برای پنجمین بار متوالی قهرمان شوند.

بیشتر بخوانید

پرسپولیس ۳ - تراکتور یک/ سرخپوشان یک گام دیگر به قهرمانی در لیگ برتر نزدیک‌تر شدند

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس ضیا عربشاهی تیم فوتبال سپاهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۳۲۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگر

دبیر هیئت فوتبال استان مرکزی، گفت: بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس تهران در جام حذفی با حضور تماشاگر برگزار خواهد شد. - اخبار استانها -

محسن صادقی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اراک، با اشاره به برگزاری بازی پرسپولیس تهران و آلومینیوم اراک در جام حذفی فوتبال کشور، اظهار داشت: بر اساس رای کمیته انضباطی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در یک بازی لیگ برتر از حضور تماشاگران محروم بوده و بازی بدون حضور تماشاگر برگزار خواهد شد.

وی افزود: با این حال بازی آلومینیوم اراک در روز جمعه هفتم اردیبهشت‌ماه در جام حذفی مقابل تیم فوتبال پرسپولیس تهران با حضور تماشاگران در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک برگزار خواهد شد.

دبیر هیئت فوتبال استان مرکزی، عنوان کرد: با این حال از حیث رای کمیته انضباطی فوتبال کشور، بازی بعد تیم آلومینیوم اراک در لیگ برتر فوتبال کشور بدون حضور تماشاگر خواهد بود و این تیم در لیگ برتر از همراهی تماشاگرانش محروم خواهد بود.

انتهای پیام/711/

دیگر خبرها

  • غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور
  • بازی پرسپولیس و سپاهان جذاب است/کار استقلال برابر تراکتور سخت است
  • تمرین سنگین و تاکتیکی سرخپوشان در روز بازگشت بیرانوند + عکس
  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگر
  • مهدوی: احتمال قهرمانی پرسپولیس بیشتر از استقلال است/ ضعف مدیریتی، سپاهان و تراکتور را  از کورس قهرمانی خارج کرد
  • بازیکن پیشین پرسپولیس: سرخپوشان با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می شود
  • مهاجم سابق و یک لژیونر خواستار پرسپولیسی شدن
  • مهاجم سابق و یک لژیونر خواستار پرسپولیسی شدن | اوسمار یکی را نمی خواهد
  • برزگر: امیر حسین صادقی فرافکنی و مغلطه کاری می کند/ واگذاری پرسپولیس به نفع فوتبالمان است
  • نساجی و موقعیتی کلیدی برای تعیین قهرمان!