Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تنها یک هفته تا پایان رقابت های لیگ برتر باقی مانده و پرسپولیس از شانس بسیار بالایی برای کسب عنوان قهرمانی برخوردار است. سپاهان نیز امیدوار است که سرخپوشان در گام آخر برابر پیکان متوقف شده تا آنها با کسب پیروزی مقابل استقلال، عنوان قهرمانی را از آن خود کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما نکته جالب درخصوص عملکرد سرمربیان لیگ برتری در طی رقابت های امسال است. در حالیکه پرسپولیس و سپاهان در پایان هفته شانزدهم موفق شدند با کسب امتیازات لازم از سایر رقبا فاصله بگیرند و خود را به عنوان مدعیان اصلی قهرمانی معرفی کنند، اما از زمان تغییرات روی نیمکت آبی پوشان، فرهاد مجیدی عملکرد بسیار خوبی را از خود به جا گذاشته است.

پس از پایان هفته شانزدهم و توقف استقلال برابر مس رفسنجان بود که مدیران تیم تصمیم گرفتند تا به همکاری خود با محمود فکری پایان دهند. پس از این اتفاق، فرهاد مجیدی برای سومین بار به این تیم بازگشت و هدایت آبی پوشان را برعهده گرفت. تصمیمی که با توجه به شرایط آن زمان استقلال، شجاعانه به نظر می رسید.

با حضور فرهاد مجیدی روی نیمکت استقلال، روند نتایج این تیم دچار یک دگرگونی بزرگی شد. آبی پوشان روند خوبی را در پیش گرفتند و اگر دو شکست بدموقع برابر ذوب آهن و پرسپولیس نبود، آنها اکنون از شانس بالایی برای قهرمانی برخوردار بودند ولی بدشانسی پس از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، گریبان آبی های پایتخت را گرفت ولی با این وجود، مجیدی در فاصله ۴ هفته تا پایان لیگ برتر، رتبه سومی و سهمیه آسیایی استقلال را قطعی کرد.

فرهاد مجیدی تاکنون و تا پایان هفته بیست و نهم، در ۱۳ بازی روی نیمکت آبی پوشان نشسته است. او در این مدت موفق به کسب ۹ پیروزی، ۲ تساوی و ۲ شکست شده است و با کسب ۲۹ امتیاز و میانگین ۲.۲۳ امتیاز در هر بازی، بالاتر از یحیی گل محمدی و محرم نویدکیا سرمربیان پرسپولیس و سپاهان قرار گرفته است.

گل محمدی که تیمش در آستانه کسب پنجمین عنوان قهرمانی متوالی است، با پرسپولیس به طور میانگین در هر بازی ۲.۲۱ امتیاز به دست آورده در حالیکه این رکورد برای نویدکیا عدد ۲.۱۳ را نشان می دهد تا سرمربی آبی پوشان بالاتر از دو مدعی اصلی کسب عنوان قهرمانی لیگ بیستم قرار بگیرد.

نکته جالب در میان سایر مربیان، آمار خوب ساکت الهامی در نساجی است. او که در تاریخ ۱۸ اسفند هدایت قائمشهری ها را برعهده گرفت، در طی دوازده دیداری که روی نیمکت نساجی نشست، صاحب ۷ پیروزی، ۱ تساوی و ۴ شکست شد و میانگین کسب ۱.۸۳ امتیاز در هر بازی را به ثبت رساند که نکته قابل توجهی است و همین روند خوب نساجی با الهامی باعث ماندگاری آنها در لیگ برتر شد.

در رتبه های بعدی نیز فیروز کریمی آمار خوبی دارد اما به دلیل حضور کم تعداد او روی نیمکت تراکتور، نمی توان آن را خیلی ملاک قرار داد. او در ۵ بازی صاحب ۳ پیروزی و ۲ شکست شده است و رکورد ۱.۸ امتیاز در هر بازی را ثبت کرده است و همانطور که ذکر شد، به دلیل تعداد بازی های کم این تیم، رکورد او این عدد به دست آمده است.

میانگین کسب امتیاز برای سایر مربیان نیز بدین صورت است که فکری در زمان حضور در استقلال میانگین ۱.۶۸ امتیاز را کسب کرد و قلعه نویی با میانگین ۱.۵۱ امتیاز، نکونام با میانگین ۱.۴۸ امتیاز و رسول خطیبی در آلومینیوم با میانگین ۱.۴۶ امتیاز در هر بازی جزو مربیان برتر لیگ بوده اند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فرهاد مجیدی استقلال استقلال فرهاد مجیدی امتیاز در هر بازی عنوان قهرمانی فرهاد مجیدی میانگین ۱ روی نیمکت آبی پوشان لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۳۲۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ یحیی گل‌محمدی و فرهاد مجیدی به پیشنهاد مهدی تاج

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در حالی که در یک گفتگوی تلویزیونی از حضور احتمالی یحیی گل‌محمدی به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال امید ایران خبر داده و تاکید کرده بود یکی از گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی امید ایران که آقای جلالی هم پیشنهاد داده یحیی گل محمدی است؛ شنیده‌ها حکایت از آن دارد که این چهره پاسخ منفی خود را به فدراسیون فوتبال ارائه کرده است.

به نقل از فرهیختگان همچنین از فرهاد مجیدی نیز به عنوان دیگر گزینه سرمربیگری در این تیم نام برده شده بود که مجیدی هم طبق شنیده‌ها به این پیشنهاد پاسخ منفی داده است.

دیگر خبرها

  • شماره یک تیم ملی حق حسینی است | ۳ امتیاز بازی با ترکمنستان را مدیون دروازه بان استقلال هستیم
  • چلسی دنبال پیشرفت، برنتفورد و برنلی خواهان فراری بزرگ، آیا آرسنال از خط پایان قهرمانی می‌گذرد؟
  • (عکس) تصویر عاشقانه فرهاد مجیدی و مادرش در دبی
  • عکس| گشت‌وگذار فرهاد مجیدی و مادرش در دبی
  • فرهاد مجیدی در دبی رویت شد + عکس
  • (عکس) تعطیلات نوروزی فرهاد مجیدی با یک مهمان ویژه
  • پیشنهادات جدید تیم های اماراتی به فرهاد مجیدی
  • مربی محبوب فرهاد مجیدی در کنار کادر فنی استقلال + عکس
  • پاسخ یحیی گل‌محمدی و فرهاد مجیدی به پیشنهاد مهدی تاج
  • روز‌های سخت بازیکن مورعلاقه فرهاد مجیدی