Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با ارسال نامه‌ای به وزیر علوم تحقیقات و فناوری، از عملکرد موفقیت‌آمیز وزارت علوم در دولت یازدهم و دوازدهم و توفیقات جامعه علمی کشور در حوزه پژوهشی که منجر به کسب رتبه اول در چاپ و انتشار اسناد علمی در میان ۵۲ کشور اسلامی شده‌ است، قدردانی کرد.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، دکتر سعیدرضا عاملی در بخشی از این نامه با اشاره به طرح ساماندهی موسسات آموزش عالی، فعالیت‌های ارزشمند وزارت علوم در این خصوص را شایسته تشکر و قدردانی دانسته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان عملکرد مطلوب مجموعه فعالیت‌های وزارت علوم در این دوره، در حوزه‌های آموزش، پژوهش، فناوری و عمرانی، اظهار داشته است: عملکرد وزارت علوم در حوزه عمرانی که منجر به ساخت دو میلیون مترمربع فضای آموزشی و پژوهشی و تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام شده، برگ زرینی در کارنامه آن وزارت‌خانه است.

دکتر عاملی همچنین با اشاره به دوره ۴ ساله مدیریت دکتر غلامی یادآور شده است که این دوره با رویکردی آرام، سازگارانه، منطقی، عالمانه و پیشرفت‌گرا در مدیریت کلان دانشگاه‌های کشور همراه بوده است.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی همچنین در پایان این نامه با آرزوی سلامتی و توفیقات روزافزون برای دست‌اندرکاران نظام آموزش عالی کشور در کسب موفقیت‌های بزرگ تر، با اشاره به همکاری مطلوب وزارت علوم در ستاد نقشه جامع علمی کشور، از شورای اسلامی شدن دانشگاه‌ها و اجرای طرح‌های مهمی همچون ساماندهی سنجش و پذیرش تشکر ویژه نموده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انتشار کتاب اسناد علمی انتشار مقاله وزارت علوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۳۲۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزارت بهداشت با بازنشستگی دکتر رضا ملک‌زاده موافقت نکرد

به گزارش خبرآنلاین،وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پس از بررسی سوابق دکتر رضا ملک زاده، عضو هیأت علمی دانشگاه تهران، با بازنشستگی وی موافقت نکرد.

وبدا در خبری نوشت: دانشگاههای علوم پزشکی طبق آیین نامه اعضای هیات علمی و با تایید وزارت بهداشت می توانند فعالیت اساتید ممتاز را تا سن ۸۰ سالگی بر اساس نیازهای اموزشی و پژوهشی تمدید کند.

لذا با اختیار حاصل از این ظرفیت قانونی، بازنشستگی دکتر رضا ملک زاده مورد موافقت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی قرار نگرفته است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888864

دیگر خبرها

  • فرم امتیازدهی علمی داوطلبان جذب هیئت علمی دانشگاه‌ها اصلاح شد
  • فعالیت ملک‌زاده به عنوان عضو هیئت علمی تمدید شد
  • وزارت بهداشت با بازنشستگی دکتر رضا ملک‌زاده موافقت نکرد
  • ملک‌زاده ماندنی شد
  • حدود دوهزار رشته غیراستاندارد دانشگاهی حذف شد
  • حدود ۲هزار رشته غیراستاندارد دانشگاهی حذف شد
  • پیشرفت تکنولوژی هزینه تحقیق را ارزان‌تر می‌کند/ اختصاص بودجه برای بروز رسانی تجهیزات به دانشگاه‌ها
  • کمک هزینه ۱۰۰میلیون یورویی به دانشگاه‌ها تعلق گرفت
  • رشته‌های اشتغال‌آفرین در اولویت دریافت بودجه دولت
  • دانشگاه‌های دولتی و رشته‌های اشتغال‌آفرین در اولویت دریافت بودجه