Web Analytics Made Easy - Statcounter

تکنسین برق جنسیت: آقا نوع قرارداد: تمام وقت آشنایی با مباحث فنی برق آشنایی با تابلوهای برق صنعتی آشنایی با نقشه خوانی و مونتاژ تابلوهای برق صنعتی خلاقیت و نوآوری، روحیه کار تیمی، با انگیزه و فعال اجرای سیاست ها و برنامه های کاری ابلاغی از طرف مدیرعامل برنامه ریزی و اولویت بندی کارها الویت استخدام با افراد بومی می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیمه حقوق ثابت توافقی و به موقع اضافه کاری پاداش سرویس رفت و برگشت تراشکار با تجربه جنسیت: آقا نوع قرارداد: تمام وقت آشنایی با مباحث فنی تراشکاری و ماشین سازی آشنایی با دستگاه تراش دستی تبریز حداقل یکسال سابقه کاری مرتبط آشنایی با نقشه خوانی و مونتاژ قطعات مکانیکی خلاقیت و نوآوری، روحیه کار تیمی، با انگیزه و فعال اجرای سیاست ها و برنامه های کاری ابلاغی از طرف مدیرعامل برنامه ریزی و اولویت بندی کارها الویت استخدام با افراد بومی می باشد. بیمه حقوق ثابت توافقی و به موقع اضافه کاری پاداش سرویس رفت و برگشت از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم با شماره موبایل زیر تماس حاصل نمایند. اطلاعات تماس موبایل: 09126014374 آدرس: منطقه آزاد سلفچگان پربیننده ترین فردا موتورز استخدام می کند استخدام کارشناس تامین و مامور خرید در شرکت هوفرد (بدر) در رباط کریم استخدام نقشه کشی صنعتی در یک شرکت در البرز استخدام سرپرست برنامه ریزی تولید در شرکت مهندسی فیروزا در البرز استخدام حسابدار و مهندس عمران در یک شرکت در اصفهان

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۳۲۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌ریزی برای پویایی در ساخت‌وسازها، اولویت مهم شهرداری منطقه ۱۰ شیراز

شهردار منطقه ۱۰ شیراز گفت: در سال ۱۴۰۳ بیشترین فعالیت‌های عمرانی منطقه ۱۰ در قالب پروژه‌های بوستان و فضای سبز ،پیاده‌راه‌سازی، آسفالت، پروژه‌های خدماتی و زیرساختی، ساخت ساختمان‌های فرهنگی ، اداری، خدماتی و پروژه‌های محرومیت‌زدایی خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس، شهرام سبزیان‌فرد، امروز_ چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران در تشریح بخشی از اقدامات عمرانی و خدمات شهری منطقه در سال‌جاری اظهار کرد: در سال ۱۴۰۲ با بودجه ۳۶۰۰ میلیارد ریالی پروژه‌های خدمات شهری و عمرانی منطقه ۱۰ را دنبال کردیم و در این سال با بودجه ۵,۸۰۰ میلیارد ریال اقدام خواهیم کرد.

وی افزود: در سال ۱۴۰۳ بیشترین فعالیت‌های عمرانی منطقه ۱۰ در قالب پروژه‌های بوستان و فضای سبز، پیاده‌راه‌سازی، آسفالت، پروژه‌های خدماتی و زیرساختی همچون
جدول‌گذاری، زیرسازی، آسفالت و لوله‌گذاری دفع آب‌های سطحی و ساخت ساختمان‌های فرهنگی، اداری و خدماتی و پروژه‌های محرومیت‌زدایی خواهد بود که بخش عمده‌ای از این پروژه‌ها با کمک و استفاده از نظرات شهروندان تعریف شده و در سال‌جاری اجرا خواهد شد.

شهردار منطقه ۱۰ شیراز اضافه کرد: در حوزه پروژه‌های زیرسازی و آسفالت اقدامات خوبی در سال گذشته انجام شد که در سال‌جاری نیز ادامه‌دار خواهد بود.

سبزیان‌فرد با اشاره به اجرای عملیات آسفالت در پروژه‌های عمرانی همچون بزرگراه حسینی الهاشمی و بلوار دکتر حسابی، شهرک‌های گلستان، حافظ، باهنر، بزین، بهشتی و پروژه روکش آسفالت اراضی برنامه و بودجه، برف‌فروشان و استانداری و سطح منطقه تصریح کرد: پروژه زیرسازی آسفالت و جدول‌گذاری در شهرک‌های گویم و دوکوهک، عملیات بهسازی و زیرسازی آسفالت و جدول‌گذاری در شهرک‌های قصر قمشه و انجیره و روکش آسفالت در شهرک‌های حافظ، آرین، حسین‌آباد، باهنر، عرفان و سطح منطقه از جمله پروژه زیرسازی و آسفالت بود که در سال گذشته انجام شد.

وی خاطرنشان کرد: در سال گذشته بالغ بر ۳۵۰ هزار متر مربع عملیات زیرسازی، آسفالت، روکش آسفالت، درزگیری در سطح شهرک‌ها و بلوارهای منطقه با اعتباری بالغ بر ۸۰۰ میلیارد ریال انجام شد و در سال‌جاری نیز برای این منظور ۱,۴۳۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است که با مشارکت مردم اجرا خواهد شد.

شهردار منطقه ۱۰ شیراز در بخش دیگر از سخنان خود با اشاره به پروژه‌های پارک و فضای سبز در این منطقه افزود: در سال گذشته تعداد ۹ بوستان از جمله حیات در شهرک حافظ، پرهون در شهرک گلستان، آژنگ در شهرک دوکوهک، گذر آفرینش در بلوار آفرینش، چکاد در شهرک برنامه و بودجه، ناوین در شهرک انجیره، محلاتی در شهرک آری، سمن سای در شهرک برنامه و بودجه، گذر سرو در شهرک گلستان، گلبن در شهرک گلستان شمالی طراحی شد.

افتتاح تعدادی از بوستان‌های منطقه ۱۰ در اردیبهشت

سبزیان‌فرد تاکید کرد: عملیات احداث برخی از بوستان‌ها مانند حیات، ناوین و محلاتی در سال گذشته به همراه عملیات تکمیل بوستان‌های سپهر در شهرک حافظ بوستان حکمت در شهرک گلستان، بوستان وحدت در بزرگراه حسینی الهاشمی آغاز شده است که برخی از آنها با پیشرفت فیزیکی قابل قبولی در اردیبهشت تقدیم شهروندان خواهد شد.

وی بودجه بوستان‌ها در سال جاری را ۵۶۷ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: تلاش منطقه ۱۰ برای توزیع عادلانه بوستان‌ها در شهرک‌ها با تعریف پروژه‌های ترکیبی فرهنگی، فضای سبز و مسیرهای پیاده‌راه بوده است که امیدواریم با این پروژه‌ها بخشی از نیازهای منطقه به بوستان‌های محلی و دسترسی به فضای سبز منطقه‌ای مرتفع شود.

شهردار منطقه ۱۰ شیراز اظهار کرد: سال عمرانی ۱۴۰۳ مانند سال گذشته برای منطقه پربار خواهد بود و بخش عمده‌ای از این پروژه‌ها با نظرخواهی از شهروندان در سال گذشته تعریف شده و در سال‌جاری اجرا خواهند شد.

سبزیان‌فرد ادامه داد: پروژه‌های محرومیت‌زدایی نیز در کنار پروژه‌های عمرانی در بسته عمرانی منطقه جایگاه ویژه‌ای دارد و در سال ۱۴۰۳ به صورت جدی برای مناطق تعیین شده دنبال خواهد شد.

وی اطلاع‌رسانی در خصوص پروژه‌ها را مستمر خواند و تاکید کرد: در طول سال تمام اقدامات عمرانی و خدماتی به مردم اطلاع‌رسانی خواهد شد و شهروندان می‌توانند اخبار منطقه را برای اطلاع از این اقدامات در شهرک‌ها و محلات خود از طریق درگاه‌های اطلاع‌رسانی منطقه دنبال کنند.

کد خبر 747448

دیگر خبرها

  • برنامه‌ریزی برای پویایی در ساخت‌وسازها، اولویت مهم شهرداری منطقه ۱۰ شیراز
  • «هاکا مستر» دروازه‌ای برای ورود به دنیای خلق ایده در اینوتکس ۲۰۲۴
  • رسیدگی به امور سرمایه‌گذاران از اولویت‌های کاری منطقه آزاد چابهار
  • مدیریت آبرسانی به زمین های کشاورزی پایین دست سد زیردان چابهار سرعت می‌گیرد
  • رسیدگی به امور سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی از اولویت‌های کاری منطقه آزاد چابهار است
  • دادستان کل کشور : طرح «نور» فراجا با برنامه ریزی‌های صورت گرفته ادامه پیدا خواهد کرد / بیشتر افراد با یک تذکر بازگشته‌اند و با تنبه و تعهد مرخص شده‌اند
  • پویشی‌های دانشگاه آزاد اصفهان ۱۲هزار نفری می‌شوند/ 10 درصد دانشجوها به استخدام رسیدند
  • دانشگاه آزاد همدان میزبان ۲۵ شرکت صنعتی و خدماتی در رویداد صدرا
  • برنامه‌ریزی برای احداث پارکینگ در خیابان شهید چمران قم
  • بازوی رباتیک جایگزین نیروی کار انسانی می‌شود + فیلم