Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ایوان زایتسف، بازیکن تیم ملی والیبال ایتالیا پس از شکست ۳ بر صفر تیم ملی این کشور مقابل لهستان در رقابت‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو اظهار داشت: غیبت جیانلی در این بازی حس شد. با این حال ما یک تیم ۱۲ نفره هستیم که تلاش می‌کنیم وظایف‌ خود را به بهترین شکل انجام دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

زایتسف در ادامه عنوان کرد: ما نتوانستم از حداقل فرصت‌هایی که داشتیم استفاده کنیم. لهستان کیفیت خودش را نشان داد. در ست اول اشتباهات زیادی داشتیم و در ست دوم هیچ دفاعی انجام ندادیم.

بازیکن تیم ملی والیبال ایتالیا درباره شرایط خودش گفت: شرایط خوبی دارم و همیشه سعی می‌کنم بهترین عملکرد را داشته باشم. برای رسیدن به اوج، صبر لازم است.

بیشتر بخوانید

المپیک ۲۰۲۰/ پیروزی تیم ملی والیبال لهستان برابر ایتالیا در جدال همگروه‌های ایران

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: المپیک ۲۰۲۰ المپیک ۲۰۲۰ توکیو المپیک توکیو تیم ملی والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۳۲۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنجال در لهستان: بازیکن و هوادار به جان هم افتادند!

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب مسابقات والیبال پلاس لیگای لهستان، تیم آسکو رسوویا در خانه خود با نتیجه سه بر دو مغلوب یاستربسکی ونگل شد، تا بازی رفت با پیروزی قهرمان دوره قبل به پایان برسد.

اما در این دیدار یک اتفاق جنجالی افتاد، زمانی که مارسلو مندز سرمربی یاستربسکی وقت استراحت گرفته بود، یکی از هواداران آسکو رسوویا که پشت نیمکت یاستربسکی نشسته بود با الفاظی بسیار زشت یوری گلادیر بازیکن دو تابعیتی یاستربسکی را خطاب قرار داد.

پس از این اتفاق بلافاصله این بازیکن به همراه نوربرت هوبر هم تیمی اش به این تماشاگر حمله کردند و صحنه‌های جنجالی رقم خورد.

گفته می شود، این هوادار با ملیت اوکراینی این بازیکن لهستان - اوکراینی را مورد تمسخر قرارداده که باعث عصبانیت یوری گلادیر شده است. پس این اتفاقات هر دو باشگاه جنجال های پیش آمده را محکوم کردند و باشگاه آسکو رسوویا قول داد با این تماشاگر برخورد کند.

یوری گلادیر بازیکن لهستانی اوکراینی تیم یاستربسکی که مورد حمله این هوادار قرار گرفته بود، در واکنش به این توهین گفت: یازده سال است شهروند لهستان هستم ولی به اوکراینی بودن خود افتخار می کنم و هیچ کس حق ندارد ملیت کسی را به تمسخر بگیرد.

دیگر خبرها

  • جنجال در لهستان: بازیکن و هوادار به جان هم افتادند!
  • قرارداد «فه‌فه» تا ۲۰۲۶ تمدید شد
  • سرمربی ایتالیا و یک پاداش ویژه: تمدید قرارداد!
  • هشدار روسیه درباره برنامه غرب برای ترور زلنسکی
  • مدودف: غرب می‌خواهد زلنسکی را ترور کند
  • دیمیتری مدودف: غرب می‌خواهد زلنسکی را ترور کند
  • گزینه سابق ایران نزدیک به فتح بهترین لیگ جهان
  • جاسوسی گسترده دولت لهستان با نرم افزار اسرائیلی
  • تعداد بازیکنان و برنامه تیم‌ها در لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴
  • جاسوسی گسترده دولت لهستان با نرم افزار اسرائیلی پگاسوس