Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@09:14:23 GMT

در انتظار قرعه نیمه نهایی جام حذفی

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۳۲۸۰۰

در انتظار قرعه نیمه نهایی جام حذفی

تا دقایقی دیگر قرعه کشی مرحله نیمه نهایی جام حذفی در سازمان لیگ برگزار می شود.

به  گزارش "ورزش سه"، پیش از اینکه تیم های لیگ برتری  از مرحله یک شانزدهم به سایر تیم های فعالِ فوتبال ایران که در دسته های پایین تر حضور دارند، اضافه شوند، 4 مرحله انجام شده بود و بازی ها به صورت رسمی از 30 دی ماه  آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


از مرحله یک سی و دوم تیم های لیگ یکی به مسابقات وارد شدند و از مرحله یک شانزدهم این مسابقات با حضور تیم های لیگ برتری شکل جدی تری به خود گرفت. مرحله یک شانزدهم شگفتی خاصی به همراه نداشت ولی در مرحله بعدی شاهد حذف تراکتور مقابل آلومینیوم و نساجی مازندران مقابل ملوان بندرانزلی شدیم. در مرحله یک چهارم حذف سپاهان و پرسپولیس که قوی ترین تیم های لیگ بیستم به  شمار می روند و رقابت قهرمانی را به هفته پایانی کشانده اند، مهم ترین اتفاق بود که به ترتیب مقابل فولادخوزستان در اهواز و استقلال در آزادی رخ داد.


پس از چندین ماه مسابقه میان 66 تیم، حالا چهار تیم استقلال، فولاد خوزستان، ملوان بندرانزلی و گل گهر سیرجان به این مرحله رسیده اند. همانطور که گفته شد فولاد خوزستان و استقلال با شکست سپاهان و پرسپولیس در ضربات پنالتی به این مرحله رسیده اند و گل  گهر با پیروزی 3 بر 1 برابر شاگردان علیرضا منصوریان موفقیتی تاریخی را با امیرقلعه نویی تجربه کرد و برای اولین مرتبه به جمع 4 تیم نهایی جام حذفی رسید. دیگر تیم راه یافته به این مرحله ملوان بندرانزلی است که 2 مرتبه در سال های 1365 و 1369 با غلبه بر خیبر خرم آباد و استقلال تهران به مقام قهرمانی این مسابقات نیز دست پیدا کرده است.

 

* تاکنون از تیم فولاد خوزستان سعید آذری، از استقلال نصر الله عبداللهی و از گل گهر افضلی به عنوان نماینده در مراسم حاضر شده اند. نماینده ملوان هنوز به سازمان لیگ  مرسیده است.

 


از ساعت 15 قرعه کشی مرحله نیمه نهایی آغاز می شود و به صورت زنده می توانید  این قرعه کشی و حواشی آن که 4 مربی در انتظار شناخت حریفان خود هستند را دنبال کنید.

جام حذفی استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: جام حذفی استقلال تهران تیم های لیگ جام حذفی مرحله یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۳۲۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمدرضا رستمی به نیمه‌نهایی رفت

نماینده کشورمان در وزن ۷۲ کیلوگرم مقابل کشتی‌گیر چین پیروز شد و به نیمه‌نهایی رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، دومین روز از رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا به میزبانی قرقیزستان در شهر بیشکک امروز _سه‌شنبه بیست‌وهشتم فروردین_ در حال برگزاری است.

در وزن ۷۲ کیلوگرم که ۱۱ نفر شرکت کرده‌اند، محمدرضا رستمی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم مقابل جی لنگ از چین بر روی تشک رفت که با نتیجه پنج بر سه به پیروزی رسید و راهی نیمه‌نهایی شد.

پیش از این نیز سعید اسماعیل در وزن ۶۷ کیلوگرم به نیمه‌نهایی رسیده بود.

کد خبر 745048

دیگر خبرها

  • بایرن مونیخ ۱ - ۰ آرسنال/ طلسم توپچی‌ها مقابل باوارایی‌ها حفظ شد + فیلم
  • مهدی طارمی بعد از 4 ماه فیکس شد + عکس
  • پیولی: کلید کامبک مقابل رم خط دفاع قوی است
  • انریکه: سینیور امباپه خودش حرف بزند!
  • واکنش حساب X دورتموند به حضور در نیمه‌نهایی: ما رو دست کم می‌گرفتید؟ آره؟!
  • ۵ طلا و یک برنز در انتظار فرنگی‌کاران کشور
  • ۵ طلا و ۱ برنز در انتظار فرنگی‌کاران کشور
  • محمدرضا رستمی به نیمه‌نهایی رفت
  • ۳ طلا در انتظار شاگردان رنگرز
  • کشتی فرنگی قهرمانی آسیا؛ سه طلا در انتظار شاگردان رنگرز