Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-03-29@06:32:12 GMT

نصرالله خادم افتخاری مسجد جمکران ‌می‌شود

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۳۲۹۶۱

نصرالله خادم افتخاری مسجد جمکران ‌می‌شود

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری ایسکانیوز، حجت‌الاسلام یاسین حسین آبادی در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به فرازهای مهدوی خطبه غدیر رسول خدا (ص)، اظهار داشت: وجود مقدس پیامبر اکرم (ص) در خطبه غدیر در 18 فراز به امام زمان(عج) اشاره دارند و تصریح می کنند که غدیر امتداد می یابد و به ظهور ختم می شود و امام مهدی(عج) به عنوان فرزند غدیر با ظهور و استقرار حاکمیت الهی، پیام غدیر را محقق می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ما بر این باور هستیم که جمهوری اسلامی ایران و جبهه مقاومت امتداد غدیر و زمینه ساز ظهور حضرت حجت (عج) است و جبهه مقاومت با پرچمداری جمهوری اسلامی مسیر غدیر را ادامه می دهد.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران بیان کرد: در آستانه عید سعید غدیر به عنوان عید الله الاکبر بنا داریم تا از سید حسن نصر الله که نقش ویژه ای در پیش برد جبهه مقاومت به عنوان امتداد غدیر دارد، تقدیر کنیم.

حسین آبادی خاطرنشان کرد: از این رو، در روز سه شنبه شب، 5 مرداد همزمان با برگزاری مراسم توسل به کریم کبریا از سید حسن نصرالله با حضور نماینده ایشان تقدیر و نشان خادمی افتخاری مسجد مقدس جمکران به سید مقاومت اهدا می شود.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 1104472 برچسب‌ها سیدحسن نصرالله

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: سیدحسن نصرالله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۳۲۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسجد مقدس جمکران به برنامه‌ریزی کلان نیاز دارد

تولیت مسجد مقدس جمکران گفت: وضعیت پیرامون مسجد مقدس جمکران باید با کارکرد این مکان مقدس تناسب پیدا کند و برای این کار باید برنامه‌ریزی کلانی صورت بگیرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قم، حجت‌الاسلام سیدعلی‌اکبر اجاق‌نژاد، امروز _ چهارشنبه هشتم فروردین _ در دیدار شهردار قم و مدیران ارشد شهرداری این کلانشهر، با تقدیر از خدمات ویژه شهرداری قم در ایام نیمه شعبان اظهار کرد: شهرداری از جمله نهادهایی بود که کل مجموعه، مسئولان و عوامل آن همراه با مسئولان کشوری و با وحدت و همدلی پای‌کار بودند و خدمات ویژه‌ای داشتند.

وی تغییرات شهر قم در سال‌های گذشته را موردتوجه قرار داد و افزود: کسانی که در گذشته به قم آمده بودند امروز تغییرات را مشاهده می‌کنند که قابل قیاس و مقایسه با گذشته نیست و در دوران اخیر شکوفایی قم رقم خورده است.

تولیت مسجد مقدس جمکران با بیان اینکه طرح‌ها و پروژه‌های مهمی در قم قابل‌رؤیت است، اذعان کرد: قم مرکز توجهات دوست و دشمن است و خدمت به قم، خدمت به آبروی اسلام و نظام است.

اجاق‌نژاد، دلیل برجستگی شهر قم را مسائل فرهنگی برشمرد و خاطرنشان کرد: افراد با تصورات مختلفی وارد شهر می‌شوند اما ویژگی اصلی این شهر مسائل مذهبی و فرهنگی است.

وی با تقدیر از خدمات ارزشمند در آبادانی شهر اضافه کرد: قم با تمام شهرهای کشور متفاوت است و ارزش کار در این شهر با سایر مکان‌ها متفاوت است.

تولیت مسجد مقدس جمکران با انتقاد از وضعیت پیرامون مسجد مقدس جمکران، یادآور شد: تناسبی پیرامون این مکان مقدس با جایگاه این مسجد تناسبی ندارد و امروز جمکران ابعاد بین‌المللی دارد و در همه اقصی نقاط دنیا این مکان مقدس را می‌شناسند.

اجاق‌نژاد با بیان اینکه باید همه مسئولان با مسائل جمکران درگیر شوند، مطرح کرد: برای جمکران باید برنامه‌ریزی کلان صورت گیرد و باید از ظرفیت کم‌نظیر در توسعه آن استفاده بهینه شود.

کد خبر 739719

دیگر خبرها

  • برنامه‌های لیالی قدر در مسجد مقدس جمکران اعلام شد
  • برنامه های لیالی قدر در مسجد مقدس جمکران اعلام شد
  • روایت تصویری بنای مسجد مقدس جمکران به امر امام مهدی(عج)
  • رونمایی از تمبر یادبود مسجد مقدس جمکران
  • برنامه های شبهای قدر در مسجد مقدس جمکران اعلام شد
  • داستان جمکران| روایت تصویری بنای مسجد مقدس جمکران
  • روایتی از ساخت مسجدی که پس از ۱۰۷۲ سال میعادگاه منتظران ظهور است
  •  حال و هوای نوروزی زائران در مسجد مقدس جمکران
  • مسجد مقدس جمکران به برنامه‌ریزی کلان نیاز دارد
  • بهسازی پیاده‌روها و جداره مسجد مقدس جمکران