Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@09:35:32 GMT

پنجمین المپیاد ورزشی زندانیان خراسان جنوبی آغاز شد

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۳۳۰۴۴

پنجمین المپیاد ورزشی زندانیان خراسان جنوبی آغاز شد

غلامرضا روشان روز دوشنبه در حاشیه آغاز این آیین که همزمان با المپیک ۲۰۲۰ توکیو برگزار شد به خبرنگاران افزود: این دوره از مسابقات در ۲۱ رشته ورزشی و تا ۲۰ مرداد در تمام زندان‌های استان با شرکت بیش از ۸۰ درصد از زندانیان زن و مرد برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: زندانیان در رشته‌های ورزشی شامل بدمینتون، دارت، ورزش‌های زورخانه‌ای، ورزش‌های بومی محلی، طناب کشی، فوتبال دستی، والیبال، آمادگی جسمانی، کبدی و پینگ پنگ با یکدیگر رقابت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روشان هدف از برگزاری این المپیاد را ایجاد روحیه نشاط و شادابی و تندرستی بین زندانیان ذکر کرد و گفت: زندانیان نیاز به شادابی و تحرک و ورزش دارند و ما با برگزاری این مسابقات این فضا را برای آنان ایجاد می‌کنیم.

وی ادامه داد: به نفرات اول تا سوم هر رشته جوایز نفیس، لوح تقدیر و استفاده از مرخصی و تشویقات اعطا می‌شود.

برچسب‌ها انجمن حمایت از خانواده زندانیان ورزش همگانی خراسان جنوبی سازمان زندان‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انجمن حمایت از خانواده زندانیان ورزش همگانی خراسان جنوبی انجمن حمایت از خانواده زندانیان ورزش همگانی خراسان جنوبی سازمان زندان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۳۳۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشته‌های نوپا آینده ورزش کشور را رقم می‌زنند

نصرالله پریچهره پنجشنبه شب در مجمع عمومی و سالیانه هیأت انجمن‌های ورزشی استان کردستان اظهار داشت: فضای ورزش استان آرامش بسیار خوبی دارد که مایه توسعه این حوزه می‌شود.

سرپرست فدراسیون انجمن‌های ورزشی با اشاره به اهمیت حضور اسپانسر در هیأت‌های ورزشی بیان کرد: هیات‌ها باید مهارت جذب و نگهداری حامی مالی را کسب کنند و از آن به بهترین نحو ممکن استفاده کنند.

وی بیان کرد: امیدواریم بزودی با تایید کمیسیون حقوق ورزشی مجلس، ۱۰۰ درصد هزینه‌های ورزشی بخش خصوصی شامل معافیت مالیاتی شود.

پریچهره از افزایش اعتبارات فدراسیون انجمن‌های ورزشی در سال جاری خبر داد و گفت: آینده خوبی را برای این فدراسیون و هیات‌های زیرمجموعه آن پیش‌بینی می‌کنیم.

وی با بیان اینکه رشته‌های نوپا در این فدراسیون آینده ورزش کشور را رقم می‌زنند، افزود: استان کردستان نیز ظرفیت‌های خوبی دارد و خوشبختانه همدلی موجود در این حوزه کم‌نظیر و تاثیرگذار است.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان نیز در این مجمع گفت: بیشتر مشکلات ورزش استان بیشتر به بحث مالی و سپس به زیرساخت‌ها برمی‌گردد.

آمنه غلام‌ویسی با بیان اینکه در آیین‌نامه فدراسیون برای تامین اعتبار مالی هیات‌ها ۱۰ محل مشخص شده است بیان کرد: اداره کل ورزش و جوانان فقط یکی از این محل‌هاست و می‌طلبد از دیگر محل‌های اعتباری بهره گرفته شود.

وی اظهار کرد: اگرچه ما وظیفه داریم که خدمتگزار باشیم، اما اعتبارات پولی برای کمک به هیأت‌های ورزشی جوابگو نیست.

غلام‌ویسی در ادامه از کمک ۴۹ میلیون تومانی به هیأت انجمن‌های ورزشی استان خبر داد و گفت: و هیات‌ها به دنبال ایجاد درآمد پایدار باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • مسابقات قهرمانی نونهالان خراسان جنوبی در قاینات آغاز شد
  • آغاز مسابقات قهرمانی نونهالان خراسان جنوبی، انتخابیه کشوری در قاینات
  • مسابقات کاراته در بالاترین سطح و کیفیت در همدان برگزار شد
  • آغاز مرحله غیرمتمرکز بیست و نهمین المپیاد علمی دانشجویی در اصفهان
  • رشته‌های نوپا آینده ورزش کشور را رقم می‌زنند
  • مسابقات کوراش بانوان در سطح خوب و با میزبانی شایسته برگزار شد
  • میراث ورزشی خراسان چگونه به نام یک نفر سند خورد؟
  • برگزاری آزمون المپیاد‌های علمی کشور در خراسان رضوی
  • ساختن از پایه با مدیران کاربلد دوای ورزش خراسان رضوی است
  • قهرمان کوراش جهان مدال خود را برای آزادی زندانیان اسفراین اهدا کرد