Web Analytics Made Easy - Statcounter

فداحسین مالکی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار «پارس نیوز»، در مورد اظهارات اخیر روحانی در مورد تحریم‌ها گفت: جای تعجب دارد که آقای روحانی در این روزهای باقیمانده سخنانی علیه مجلس انجام می‌دهد و قصد دارد تا تنش در کشور ایجاد کرده تا تشکیک در سطح مختلف جامعه به وجود بیاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قانون مجلس، مانع خسارت بیشتر به کشور شد 

وی تصریح کرد: برجام در حال حاضر موضوع کهنه‌ای است که برای مردم دیگر اهمیت ندارد و این اظهارات در روزهای اخیر حتی مصرف داخلی در درون خود دولت هم ندارد. اینکه آقای روحانی ادعا می‌کند که مجلس اجازه نداد تحریم‌ها لغو شود، تنها برای فرار از اقدامات  خود است. مجلس هیچگاه مانع لغو تحریم‌ها نشده است بلکه اتفاقا مقابل خسارت‌های بیشتر ایستاد.

این عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس ادامه داد: اعتقاد بر این است که ایشان مثل بسیاری از روسای جمهور فضا را آماده کند تا انتقال قدرت به خوبی انجام شود، اما ایشان این روزها به تخریب و توجیه روی آورده است.

نماینده مردم زاهدان به قانون راهبردی مجلس اشاره و  تاکید کرد: مصوبه راهبردی مجلس شورای اسلامی در مقابله با غربی‌ها، مصوبه خوبی بود که اتفاقا برعکس اظهارات رئیس‌جمهور، تضمین کننده چانه‌زنی‌ و ابتکار عمل برای هیات مذاکره کننده بود که خود دیپلمات‌ها هم به آن اعتراف کردند.

در دولت آینده، برجام طبق قانون مجلس پیگیری می‌شود

فداحسین مالکی افزود: در دولت آینده نیز قرار است برجام طبق قانونی که در مجلس مصوب شد حرکت کند، مذاکرات باید با یک انرژی مضاعف و با دولت جدید پیگیری شود و قطعا نیز با حضور دستگاه‌های نظارتی پیش خواهد رفت.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: دولت در این روزهای پایانی و با مشکلات بسیاری که برای کشور به جا گذاشت، اجازه دهد تا به خوبی و خوشی طی شود و دولت تازه نفس آقای رییسی روی کار بیاید تا بتوان با همکاری بین قوه‌ها مشکلات کشور را حل کرد.

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: کمیسیون امنیت ملی شورای اسلامی جامعه دولت کمیسیون امنیت ملی مجلس قانون مجلس شورای اسلامی انرژی مشکلات نماینده مردم پارس زاهدان مالکی فداحسین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۳۴۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد تند روزنامه دولت از کریمی قدوسی : همین افراد دستمایه ایران هراسی و تحریم می‌شوند

روزنامه ایران نوشت: کریمی قدوسی، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی، در اظهاراتی دو پهلو مدعی شده است که در صورت صدور اذن تا انجام اولین آزمایش یک هفته فاصله می‌باشد.   این درحالی است که رژیم صهیونیستی، امریکا و کشورهای غربی به دنبال متهم کردن ایران هستند و با توجه به رویارویی اخیر ایران و رژیم صهیونیستی، این تلاش‌ها بیشتر هم شده است.   در چنین شرایطی چه عاملی باعث می‌شود تا نماینده‌ای که از قضا عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس است و باید به دنبال تأمین منافع ملی باشد، با اظهارات نسنجیده و خارج از مسئولیت برای کشور هزینه تراشی می‌کند؟   پر واضح است که این قبیل اظهارات خلاف واقع همواره و به راحتی از سوی دشمنان مردم ایران دستمایه تحریم و ایران‌هراسی قرار گرفته است. تفکیک مسئولیت‌ها در کشور نیز نشان می‌دهد که ادعاهای این چنینی از سوی یک نماینده، مشروعیت نداشته و جز آسیب، ثمری ندارد.  کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: کریمی قدوسی : در صورت صدور اذن ، تا انجام اولین آزمایش یک هفته فاصله است

دیگر خبرها

  • گروسی: ایران باید بیشتر با آژانس همکاری کند/ قصد دارم به زودی به ایران بروم
  • انتقاد تند روزنامه دولت از کریمی قدوسی : همین افراد دستمایه ایران هراسی و تحریم می‌شوند
  • بر باد رفته؛ ۷ ستونی که از اسرائیل فروریخت | تل‌آویو دیگر قادر به مدیریت اوضاع نیست
  • طغیانی: اصلاح موانع سرمایه‌گذاری در مصوبه امروز مجلس
  • توضیحات طغیانی درباره رفع موانع سرمایه‌گذاری در مصوبه امروز مجلس
  • ایران قدرت جهانی
  • پس از تنبیه رژیم صهیونیستی حالا وقت احیای برجام است! / اصلاح‌طلبان برای دور دوم انتخابات چه برنامه‌ای دارند؟
  • ظریف: ترامپ از من چند بار دعوت به مذاکره کرد، ولی ما اجازه نداشتیم/ آمریکایی‌ها هم در برجام علاقمند به سرمایه‌گذاری در ایران بودند
  • افشاگری ظریف از دعوت ترامپ برای مذاکره + جزئیات
  • احیای برجام در میانه بحران؟