Web Analytics Made Easy - Statcounter

سپاهان در آخرین دیدار خود در ورزشگاه نقش جهان توانست ذوب‌آهن را در داربی اصفهان شکست دهد تا همچنان در کورس قهرمانی باقی بماند و کسب عنوان قهرمانی به هفته آخر کشیده شود. احساسی ترین صحنه این بازی در پایان آن رقم خورد؛ جایی که نیازمند دروازبان سپاهانی‌ها به سبک آندرس اینیستا وسط چمن ورزشگاه نقش جهان با این ورزشگاه عکس گرفت تا به این شکل با ورزشگاه نقش جهان خداحافظی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیام نیازمند با بسته نگه داشتن دروازه‌اش در این دیدار تعداد کلین شیت‌های خود را به عدد ۱۴ رساند تا در فاصله یک هفته مانده به پایان لیگ پس از حامد لک بهترین دروازبان‌ لیگ برتر نامیده شود. نیازمند رکوردهای زیادی را در چهار فصل حضور خود در سپاهان به ثبت رسانده است و از حیث کلین شیت، او پیش از پایان لیگ با ۴۶ کلین شیت رکورددار بیشترین کلین شیت تاریخ سپاهان شده است.

رکورد دیگر دروازبان ۲۶ ساله سپاهان بیشترین تعداد بازی‌های متوالی در ترکیب یک تیم است. او در تمام بازی‌های لیگ بیستم در دروازه سپاهان حضور داشته و با ۹۸ بازی پیاپی در طول فصل‌های اخیر حضورش در این تیم، با اختلاف نسبت به مهدی رحمتی این رکورد را نیز در اختیار گرفت.

درخشش نیازمند در لیگ هیجدهم و نوزدهم نام او را بر سر زبان‌ها انداخت. او پس از گلی که در دقیقه ۴ در هفته بیست‌و ‌نهم لیگ هیجدهم در مقابل پدیده دریافت کرده بود، موفق شد تا دقیقه ۴۵ هفته نهم لیگ نوزدهم برابر پارس جنوبی دروازه خود را بسته نگه دارد و با ثبت رکورد ۹۴۰ دقیقه گل ‌نخوردن متوالی با عبور احمدرضا عابدزاده، ناصر حجازی، بهرام مودت، آرمناک پطروسیان، علیرضا بیرانوند و حسین حسینی رکوردار گل‌نخوردن در لیگ فوتبال مردان ایران شود.

حالا نیازمند تنها یک بازی دیگر در ترکیب سپاهان حضور خواهد داشت و پس از این بازی چمدان خود را برای یک ماجراجویی دیگر می‌بندد. او در لیگ برتر از نیمکت نشینی در پیکان شروع کرد و در ادامه به سپاهان منتقل شد و با درخشش قابل توجه‌اش جای ثابتی درون دروازه سپاهان پیدا کرد. نیازمند فصل آینده لباس تیم پورتیموننزه پرتغال را به تن خواهد کرد تا رویایش را در لیگ پرتغال دنبال کند. باید دید نیازمندباز هم می‌تواند رکورد شکنی کند یا خیر.

منبع: فرارو

کلیدواژه: سپاهان پیام نیازمند کلین شیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۳۴۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش تمرین سپاهان؛ محمد دانشگر پا به توپ شد

پیام نیازمند و میرزازاد برای حضور در ترکیب اصلی رقابت می کنند.

 

طرفداری | مدافع مصدوم تیم فوتبال سپاهان در آخرین تمرین این تیم پیش از دیدار با استقلال آبی پوش ملاثانی پا به توپ شد.

تیم فوتبال سپاهان این روزها تمرینات خود را برای دیدار مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی برابر تیم استقلال آبی پوش ملاثانی آماده می‌کند. محمد دانشگر مدافع سپاهان که در بازی با صنعت نفت آبادان از ناحیه کتف دچار مصدومیت شده بود در آخرین تمرین زردپوشان پا به توپ شد اما کماکان نمی‌تواند در ترکیب سپاهان قرار گیرد.

پیام نیازمند و نیما میرزازاد دو دروازه‌بان تیم سپاهان هم هر دو بدون هیچ مشکلی تمرینات را پشت سر گذاشته‌اند و با توجه به عملکرد خوب میرزازاد در بازی‌های اخیر، ممکن است «ژوزه مورایس» او را به نیازمند در این بازی جام حذفی ترجیح دهد.

دیدار تیم‌های سپاهان و استقلال آبی پوش ملاثانی در ورزشگاه شهدای فولاد و از ساعت ۱۹:۳۰ برگزار می‌شود.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • گزارش تمرین سپاهان؛ محمد دانشگر پا به توپ شد
  • پیام پا به توپ شد: گرم کردن برای پرسپولیس
  • دانشگر پا به توپ شد/ رقابت نیازمند و میرزازاد برای دروازه
  • روایت سخنگوی انجمن سینماداران از یک رکورد شکنی
  • رقابت نیازمند و میرزازاد برای جدال برابر پرسپولیس
  • رکورد شکنی تولید در شرکت فولاد اکسین خوزستان
  • آغاز رکورد شکنی بندر امیرآباد در سال ۱۴۰۳
  • رکورد لونین در ال‌کلاسیکو خراب شد!
  • وجه مشترک دروازه بانان ملی پوش/ ذخیره های مطمئن جانشین باتجربه ها
  • میرزازاد تنها یک کلین شیت تا رسیدن به نیازمند