Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-25@03:37:53 GMT

قرعه کشی لیگ برتر هندبال برگزار شد

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۳۴۵۰۷

قرعه کشی لیگ برتر هندبال برگزار شد

به گزارش ایرنا، مراسم قرعه کشی سی و چهارمین دوره لیگ برتر هندبال مردان باشگاه های ایران از ساعت ۱۱ امروز، دوشنبه ۴ مردادماه ۱۴۰۰، با حضور علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال، دیگر مسئولان فدراسیون، کمیته مسابقات و نمایندگان ده تیم برگزار شد.

مراد کرمی، مسئول کمیته مسابقات توضیحاتی در خصوص برگزاری لیگ امسال داد و نمایندگان تیم ها نظرات خود را در خصوص برگزاری لیگ امسال، ایجاد تغییراتی در آئین نامه مسابقات، قرارداد بازیکنان، نحوه برگزاری مرحله دوم و سوم لیگ برتر و لزوم ثبت نام تیم ها در سامانه ملی هندبال به نام «هندبال من» ارائه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در پایان مقرر شد سی و چهارمین دوره رقابت های لیگ برترهندبال مردان باشگاه های ایران به صورت دوره ای (رفت و برگشت) و متمرکز از دهه سوم مرداد ماه با شرکت ۱۰ تیم در یک گروه آغاز می شود که در صورت اضافه شدن تیمی به جمع لیگ برتری ها تا آغاز رقابت ها، به عنوان تیم یازدهم و دوازدهم در جدول مسابقات قرار می گیرد. 

بر این اساس ترتیب تیم های شرکت کننده در این رقابت ها براساس قرعه انجام شده به شرح ذیل است و در هفته نخست تیم های اول با تیم های آخر جدول قرعه کشی (تیم اول با تیم دهم، تیم دوم با تیم نهم، تیم سوم با تیم هشتم، تیم چهارم با تیم هفتم و تیم پنجم با تیم ششم) دیدار می کنند.

جدول قرعه کشی تیم ها به شرح زیر است:

۱- ذوب آهن 

۲- ستارگان دشتستان 

۳- سپاهان نوین 

۴- فولاد مبارکه سپاهان

۵- زغال سنگ طبس

۶- فرازبام خائیز دهدشت

۷- نفت و گاز گچساران 

۸- نیروی زمینی شهید شاملی کازرون

۹- صنعت مس کرمان

۱۰- پاس ناجا قم

۱۱- تیم یازدهم 

۱۲- تیم دوازدهم

در پایان این مراسم  پاکدل با اهدای لوح تقدیر از مدیران عامل و نمایندگان تیم های حاضر در سی و چهارمین دوره رقابت های لیگ برتر هندبال باشگاه های مردان کشور تقدیر کرد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیگ برتر هندبال علیرضا پاکدل فدراسیون هندبال لیگ برتر هندبال قرعه کشی لیگ برتر رقابت ها تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۳۴۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوزدهمین دوره مسابقات قرآنی مرحله استانی در اسفراین برگزار شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ در این دوره از مسابقات که تعداد ۹۶ نفر از دانش آموزان مقطع متوسطه از سراسر استان با نیاز‌های ویژه حضور داشتند.
در رشته‌های انشای نماز، قرائت قرآن، احکام و اذان و نهج‌البلاغه بصورت کتبی و عملی در دو بخش خواهران و برادران با یکدیگر به رقابت پرداختند که برگزیدگان این دوره از مسابقات به مرحله کشوری در مرداد ماه برگزار می‌شود راه خواهند یافت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • راه یابی نمایندگان کشورمان به مرحله پایانی اسکواش قطر جونیور
  • حمیدرضا نصیری و محمدرضا زاهدی نمایندگان ایران در مسابقات قرآن مالزی
  • برتری دریایی و خواهران منصوریان در گام نخست
  • بازی معوقه هفته ۱۲ لیگ برتر هندبال؛ دیدار صدرنشین با خودروسازان
  • سه شهر میزبان جام جهانی 2024 فوتسال
  • شهرهای میزبان جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال معرفی شدند
  • قضاوت ۲ داور ایرانی در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • نوزدهمین دوره مسابقات قرآنی مرحله استانی در اسفراین برگزار شد
  • خبر‌های ورزشی فارس، ۳ اردییبهشت
  • قضاوت دو داور ایران در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا