Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، قرعه‌کشی دور نیمه‌نهایی رقابت‌های جام حذفی فوتبال ایران در فصل ۱۴۰۰-۱۳۹۹ انجام شد و چهار تیم حاضر در این مرحله رقبای خود را شناختند. 

بر همین اساس استقلال باید در ورزشگاه آزادی از تیم گل‌گهر سیرجان پذیرایی کند. فصل گذشته هم تیم امیر قلعه‌نویی(سپاهان) در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف استقلال رفته بود و حالا بار دیگر شاهد مصاف قلعه‌نویی با تیم اسبقش هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دیگر دیدار این مرحله هم ملوان بندرانزلی و فولاد خوزستان باید به دیدار یکدیگر بروند. هنوز میزبان این دیدار مشخص نیست.

بازی‌های نیمه‌نهایی روز سیزدهم مردادماه برگزار می‌شود و برنده‌ها باید روز هجدهم مردادماه در فینال به مصاف یکدیگر بروند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: جام حذفی استقلال ورزشگاه آزادی فولاد خوزستان استقلال امیرقلعه نویی تیم فوتبال گل گهر سیرجان جام حذفی جواد نکونام فولاد خوزستان ملوان بندر انزلی ورزشگاه آزادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۳۴۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوک بزرگ؛ تیم اماراتی الهلال را از آسیا حذف کرد

 دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب سه‌شنبه شب به میزبانی الهلال عربستان از العین امارات برگزار شد که در پایان این مسابقه پیروزی ۲ بر یک الهلال رقم خورد. الهلال با وجود این پیروزی و با توجه به شکست ۴ بر ۲ در بازی رفت از صعود به فینال بازماند و العین امارات نخستین فینالیست لیگ قهرمانان آسیا شد.

برای الهلال روبن نوس (۴ - پنالتی) و سالم الدوساری (۶۱) گل زدند. تنها گل العین نیز توسط اریک در دقیقه ۱۲ به ثمر رسید.

در دیگر بازی مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا عصر امروز تیم‌های یوکوهاما مارینوس ژاپن و اولسان هیوندای کره جنوبی به مصاف هم می‌روند. دیدار رفت این دو تیم با پیروزی یک بر صفر اولسان هیوندای به پایان رسید.

دیگر خبرها

  • نگاهی به دومین مصاف سپاهان در جام حذفی
  • آغاز مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی با نبرد تکراری مس و پیکان
  • حریف ایران در نیمه نهایی مشخص شد
  • تایلند هم به جام جهانی صعود کرد
  • فوتسال تایلند با برتری برابر عراق به نیمه نهایی آسیا صعود کرد
  • سنگ سفیدی: با تمرکز بیشتر به دیدار نیمه نهایی می‌رویم
  • تشویق ایسلندی تیم ملی پس انجام دو ماموریت
  • خلاصه‌بازی لاتزیو و یوونتوس + فیلم
  • شوک بزرگ؛ تیم اماراتی الهلال را از آسیا حذف کرد
  • اعلام زمان دو دیدار بعدی شاگردان قلعه‌نویی